Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kjenner til denne dateing-siden?

Har laget meg profil. Skrevet at jeg er interessert i menn fra 50-60...inn renner det "unggutter" på 43 eller pensjonister på 75. Ingen av dem jeg kan relatere meg til. Hva er vits å be om hvilken aldersgruppe som er interessant om man får "rubbel og bit"? 

Og prisen er for 1 mnd 299,- og så 999,- hver mnd etter det? Hårreisende??

Anonymkode: 27174...d57

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noen som kjenner til denne dateing-siden?

Har laget meg profil. Skrevet at jeg er interessert i menn fra 50-60...inn renner det "unggutter" på 43 eller pensjonister på 75. Ingen av dem jeg kan relatere meg til. Hva er vits å be om hvilken aldersgruppe som er interessant om man får "rubbel og bit"? 

Og prisen er for 1 mnd 299,- og så 999,- hver mnd etter det? Hårreisende??

Spurte ChatGPT og den var ikke imponert. Masse røde flagg. Siden drives fra Luxembourg, du må si opp skriftlig, veldig glanset språk og suksesshistorier, andre tilsvarende dating-sider fra samme konsern (be2) har veldig negative anmeldelser på Trustpilot osv. 

Hvorfor ikke bare bruke Match.com? Det er masse folk i den aldersgruppen der. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette lukter lettlurt middelaldrende kvinne, beklager å si det. 

Hold deg til de kjente, som Tinder, Match, Sukker, Møteplassen, Facebook dating. Det er vanskelig nok uansett, men ukjente, marginale nettsteder, tror jeg har større andel falske profiler og annet fanteri. I dag finnes det KI, boter og oversettere, som får deg til å gå på hva som helst. 

Det virker som en gryende trend i samfunnet, å bevege seg bort fra nettdating, og heller satse på sosiale arenaer. Aller helst bør du bruke begge deler, men det virker som om noen har gått seg fast i at alt må skje online. 

Anonymkode: 9d72b...6d2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Lurt å sjekke hvor selskapet bak nettstedet er lokalisert. Luxembourg er red flag! Kan være vanskelig å komme seg ut av

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt lettlurt…😉 Var/er kritisk, sjekker om andre kjenner til og slettet så. Ikke helt lettlurt. 🙌🏽

Takk for svar. Ts.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er jo å bruke de etablerte appene, der har man også flest brukere, og man slipper å betale.

Anonymkode: 2ac82...cad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, har vært innom både Tinder og Match.com. Jeg skal ikke påstå at jeg er verdens vakreste, men når jeg la ut bilder gjorde jeg et forsøk på å legge ut de beste (syntes jeg) bildene av meg. Det kan man ikke si om mange (altfor mange) bilder på disse sidene. Folk tar bilder i speilet på badet - i baris?🤷🏽‍♀️ Nei, det er nei! Eller selfie rett opp i nesa? Nei! Man MÅ ikke legge ut de sureste bildene av seg? Det vitner jo om at man egentlig ikke bryr seg særlig? Hvem vil ha en sur gubbe?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Joda, har vært innom både Tinder og Match.com. Jeg skal ikke påstå at jeg er verdens vakreste, men når jeg la ut bilder gjorde jeg et forsøk på å legge ut de beste (syntes jeg) bildene av meg. Det kan man ikke si om mange (altfor mange) bilder på disse sidene. Folk tar bilder i speilet på badet - i baris?🤷🏽‍♀️ Nei, det er nei! Eller selfie rett opp i nesa? Nei! Man MÅ ikke legge ut de sureste bildene av seg? Det vitner jo om at man egentlig ikke bryr seg særlig? Hvem vil ha en sur gubbe?

Dette kan jeg skrive under på. Enkelte damer (ganske mange faktisk) legger ut de merkeligste bilder av seg selv. Uskarpe, merkelige vinkler, uflatterende lys, kanskje bare ett bilde og da med solbriller på osv. Har man få bilder får man ta noen selfier, men om man gjør det i speilet på badet så bruk da det ene minuttet på å laste opp bildet til f.eks ChatGPT og be den plassere deg utendørs i godt lys for eksempel. Det blir en enorm forbedring, uten at det endrer noe på selve utseendet. Og et lite smil klarer alle å få til. Kanskje ikke på kommando, men ta en video isteden da og tenk på noe morsomt. Så kan man gå gjennom videoen etterpå og plukke det enkeltbildet der du faktisk hadde et fint smil. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...