AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Hvorfor i all verden klipper folk plenene sine med sylinderklipper. I dagens samfunn finnes jo så mange enklere alternativer? Anonymkode: 71807...ec3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Sylinderklipper er perfekt til barn som ønsker å være med å bidra i gressklippingen hjemme, mens de voksne bruker den større bensinklipperen. Og jeg vil tro sylinderklipper kan funke for dem som har har en liten plen de ønsker å klippe litt i ny og ne? Anonymkode: 88c90...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Fordi det er billig, krever ikke drivstoff/lading, og noen av oss synes det er godt å bruke kroppen litt istedenfor å velge det som er enklest. Anonymkode: 71c9b...0f4 3 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Sylinderklipper er visstnok det store nå for de som nerder på plen. Enkelte har plen som hobby, og mange av dem sverger til sylinderklipper. Anonymkode: d357c...955
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sylinderklipper er visstnok det store nå for de som nerder på plen. Enkelte har plen som hobby, og mange av dem sverger til sylinderklipper. Anonymkode: d357c...955 Men blir det synlig forskjell da? Anonymkode: 71807...ec3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Sånn god gammeldags manuell gressklipper? Det er jo det beste! Billigere i innkjøp, gratis i drift, bråker lite, forurenser ingenting, tar liten plass når den ikke er i bruk. Ingen ekstra ledninger eller styr. Men så klart, om man ikke liker litt mosjon og fysisk arbeid bør man heller koste på seg en robot. Anonymkode: a3799...a2c 1
Stjertmeis Skrevet 55 minutter siden #7 Skrevet 55 minutter siden Jeg har egentlig skikkelig lyst på en sylinderklipper. For en liten hageflekk tenker jeg det er helt ypperlig. Jeg har alltid likt å klippe gress, og liker å bruke kroppen. Men vi har robotklipper (dødskjedelig, men greit i en travel hverdag eller når man er på ferie), så trenger ikke. Hagen er for liten til å forsvare innkjøp av flere klippere.
Snok1 Skrevet 45 minutter siden #8 Skrevet 45 minutter siden En sylinderklipper klipper gresset, mens andre klippere slår gresset. En klipper gir altså et jevnere og penere resultat. De som har høye krav til jevnhet på gresset bruker en sylinderklipper. Golfbaner bruker tradisjonelt (motoriserte) klippere, men jeg har de siste årene sett flere bruke robotklippere som har vært slåmaskiner. I mitt forrige hus brukte jeg klipper, men der var plenen så liten at jeg var ferdig med å klippe før jeg ville ha fått hentet ut og startet motorklipperen. Det støyet lite overfor naboer og jeg klippen plenen mens jeg kokte poteter eller ris. Pent ble gresset også! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå