Cpevalu Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Jeg pleier å trene 50 reps på biceps f.eks. eller skuldre, triceps, men jeg tenkte jeg skulle klare 100 reps på arma da, så jeg gjorde det. Men det var en slags mental barriere ved 50 reps, har alltid trodd det var kroppen som ikke var sterkere, men når jeg var over 100 reps så kunne jeg gjøre det uendelig nesten. Var rart også, for man skulle tro at flere reps gjorde deg større og sterkere, men over 50 reps så var det akkurat som musklene ble mindre istedet. Det var bare en 8-kilos hantel, men jeg klarer egentlig bare 50 reps med den. Det er litt ødeleggende da å ta flere
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli 8*100 er 800 kg. Bytt til 20 kg og kjør 6-8reps *3-4 runder. Da vil du kunne bli sterker også Anonymkode: 8ae80...297 1
daemi Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. daemi, mod.
Fremhevede innlegg