Gå til innhold

Snap

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du som er i et forhold, hvordan ville du forholdt deg hvis en person du synes er attraktiv og som du kjenner fra tidligere og som vet at du er i et forhold legger deg til på snap?

Du godkjenner invitasjonen og vedkommende skriver at treff for sex er en pirrende tanke, hvordan agerer du på dette?

Anonymkode: fef09...fc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare slettet vedkommende. Hadde ikke ønsket slike samtaler, enkelt og greit! 

Anonymkode: 2f5dd...e87

• Liker 5
Skrevet

Veldig upassende. Hadde sagt det var uaktuelt og mest sannsynlig sletta vedkommende. Ikke ok ovenfor din partner å beholde slike vennskap på Snap.

Anonymkode: 17793...618

• Liker 1
Skrevet

Æsj. Rett på sak med at sextreff er en "pirrende" tanke (hater det ordet). Hadde blitt "😂 nei takk" for min del. Forhold eller ei.

Anonymkode: 9046f...517

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du som er i et forhold, hvordan ville du forholdt deg hvis en person du synes er attraktiv og som du kjenner fra tidligere og som vet at du er i et forhold legger deg til på snap?

Du godkjenner invitasjonen og vedkommende skriver at treff for sex er en pirrende tanke, hvordan agerer du på dette?

Anonymkode: fef09...fc5

Det sier vel seg selv så lenge du er i et forhold 

Anonymkode: 157e2...ccf

Skrevet

Jeg ville allerede ha stoppet på invitasjonen, for jeg legger ikke til bekjente på snap. 

Anonymkode: 67366...4c4

Skrevet

Hadde skrevet at for ett nek du er. Og slettet bruker. Også fortalt bekjenye av denne hva den driver med på snapm

Anonymkode: 25fdf...438

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd det samme, blokkert og slettet. Like greit at det kommer fram tidlig i en samtale, da vet man baktanken. Generelt er vel de fleste av annet kjønn som ikke er slekt og nære felles venner unødvendig å ha på snap.

Jeg har også opplevd at min tidligere parter hadde den typen kontakter på snap. Tror ikke at hun forsto at det plutselig kunne utvikle seg til faktisk treff når hun plutselig syntes at ting var litt kjedelig hjemme og hadde fått i seg en flaske vin. Ble brudd av blant annet det til slutt.

Eneste grunnen til at jeg bruker snap nå er familien og nære venner. 

Skrevet

Har opplevd det samme. Han var hyggelig først også plutselig bæm! Sexprat…han var forsåvidt nygift selv og nybakt far. Viste godt at jeg var i forhold og kjenner til og med mannen min litt perifert. Når han skrudde samtalen inn på sex, fortalte jeg ham med en gang at det der var totalt uakseptabelt, han beklaga seg og la seg flat. Jeg sa det var ok, men at jeg ikke ønsket noe kontakt med han over some. Så sletta han overalt. 
et par uker senere hørte jeg at han holdt på akkurat likt med ei venninne. 
dust. 

Anonymkode: 48f24...b71

Skrevet

Da jeg var yngre har jeg fortsatt å snakke men ikke akseptert og reagert men ikke opplevd at tanken når hjernen helt enda.

Nå har jeg blokkert og vurdert å fortelle partneren og også hatt skyldfølelse og ville fortalt partneren min det. 

Anonymkode: 44bbb...cdc

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ville allerede ha stoppet på invitasjonen, for jeg legger ikke til bekjente på snap. 

Anonymkode: 67366...4c4

Så du legger bare til ukjente på snap??

Men til spørsmålet i HI så hadde svaret mitt blitt kontant nei og hadde syntes det hadde vært rart og upassende å få et slikt direkte spørsmål om sex.

Skrevet

Sletter henne, men gir tydelig beskjed først om at jeg er lite imponert ettersom hun vet at jeg er i et forhold. 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...