AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Hvis du handler i Sverige og f eks kjøper noen øl mer enn du kan bruker du appen og betaler toll? Eller tar du sjansen? Anonymkode: 693ee...7db
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Jeg bruker appen til å fortelle inn øl, er såpass billig å fortelle inn øl at det ikke er verdt risken å bli tatt og miste alt Anonymkode: bf2f0...e1c 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bruker appen til å fortelle inn øl, er såpass billig å fortelle inn øl at det ikke er verdt risken å bli tatt og miste alt Anonymkode: bf2f0...e1c Det høres lurt ut Anonymkode: 693ee...7db 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Alltid. Selv om for oss er det fra Danmark. Anonymkode: 5bbc6...e26
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Skulle jeg tatt med for mye så fortoller jeg ja. Følger lover og regler i labd jeg er i. Er egenskaper jeg foretrekker alle har. Anonymkode: 8efec...473 1 1
moomino Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Bruker og appen. Utrolig lett å bruke etter min mening 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg bruker appen til å fortelle inn øl, er såpass billig å fortelle inn øl at det ikke er verdt risken å bli tatt og miste alt Anonymkode: bf2f0...e1c *fortolle Anonymkode: 34d94...88b
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): *fortolle Anonymkode: 34d94...88b Hahahaha ja Faens autocorrect vettu 😂 Anonymkode: bf2f0...e1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå