AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Jeg har tenkt å tatovere kneet mitt, men utifra hva folk sier så blir jeg livredd jo😂 Jeg har en del tatoveringer fra før. En arm sleeve, noe på leggene, bak på lårene. Den verste var på håndleddet. Den var helt grusom og jeg ville nesten bare avslutte. Jeg er også veldig tynn så det har kanskje også en del å si. spørsmålet mitt er: har noen her tatt tatovering på kneet og kan enten roe meg ned eller fortelle hvordan det er? ☺️ Jeg skal ikke ha noe detaljert tatovering. Det er bare outlines. Anonymkode: a6bec...e5e
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Hvis du er kvinne kommer du til å se ut som en wannabe gettho gansta amfetaminbruker når du er 60😂🤣 dette gjelder alle med masse tattoveringer når dem bikker 60 ser dem ut som rusmissbrukere Anonymkode: 1bb2f...75b 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Å tatovere ledd i det hele tatt er jo ikke noen suksess. De blir fort stygge Og på kneet? Nei. Det blir ikke kult heller Anonymkode: 31fe3...610 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Bestevenninna mi har, og hun sa hun holdt på å svime av. Denne dama er nesten heldekket fra halsen og ned, men kneet var det verste hun har vært med på... Jeg har utsatt kneet selv pga dette 😂 men jeg tenker kommunikasjon med tatovør er lurt her, ta masse pauser, vurder å avslutte og gjennoppta senere osv. Anonymkode: f28d2...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du er kvinne kommer du til å se ut som en wannabe gettho gansta amfetaminbruker når du er 60😂🤣 dette gjelder alle med masse tattoveringer når dem bikker 60 ser dem ut som rusmissbrukere Anonymkode: 1bb2f...75b Ghetto*, Gangsta*, tatoveringer*, kommamangler, rusmisbrukere*. Skal du bruke gallesyre som kommunikasjonsmiddel må du nesten klare å stave for å slippe å se ut som du er komplett tilbakestående.... Anonymkode: f28d2...1a2 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis du er kvinne kommer du til å se ut som en wannabe gettho gansta amfetaminbruker når du er 60😂🤣 dette gjelder alle med masse tattoveringer når dem bikker 60 ser dem ut som rusmissbrukere Anonymkode: 1bb2f...75b Du glemte å skrive : synes jeg. For jeg synes ikke det. Anonymkode: beba2...e39
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Jeg tror kneet er vondt ja. Har ikke tatovering der, men kan tenke meg at det er vondt. Anonymkode: 490ca...6e4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis du er kvinne kommer du til å se ut som en wannabe gettho gansta amfetaminbruker når du er 60😂🤣 dette gjelder alle med masse tattoveringer når dem bikker 60 ser dem ut som rusmissbrukere Anonymkode: 1bb2f...75b Nå spurte ikke TS om hva du mener om tatoveringer, hun spurte om smerten ved å tatovere kneet. Anonymkode: 490ca...6e4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli TS her Åh nei, kommentarene hjelper ikke 😂🙈 dette er inspirasjonen min. Hvorfor sier folk at det ikke vil bli fint med kne tatovering ? 😳 Anonymkode: a6bec...e5e
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli Knærne våre blir ganske "posete" og rynkete med alderen, og en tatovering vil nok bli ganske stygg og sigen etter hvert. Så jeg ville unngått knærne. Husker Dnb hadde en reklameserie en gang for en del år siden, og viste "ekte folk" og at folk i alle aldere bruker bank osv. Den ene av dem som var med, var en mann som sikkert var åtti år, med masse rynker og hud som hang og slang. Rett nedenfor kragebeinet, i åpningen der huden vises om man har åpen skjorte f.eks., sto det med rynkete bokstaver som man såvidt kunne tyde lenger: "YOUNG FREE AND SINGLE".... Det jeg mener er at det som er kult i dag, ikke nødvendigvis er så kult om 20+ år og mer... tatoveringer blir også veldig utflytende og utydelige med årene, i tillegg til at de kan bli helt ødelagte av rynkete hud som ødelegger bildet det en gang var. Så tenk deg om før du peprer huden med mer blekk, særlig et sted som blir så rynkete som kneskålene. Anonymkode: 45fdf...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Jeg har tatoveringer på hoftebeinet, på vristen , på ribbbeina og på storetåa. Smerte er individuelt og jeg hadde sikkert fikset en på kneet også. Anonymkode: 30957...040
AnonymBruker Skrevet 8. juli #12 Skrevet 8. juli TS her Takk for svar alle sammen. Nå har jeg satt opp en time☺️ … så det skjer 🙈 Anonymkode: a6bec...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #13 Skrevet 9. juli Jeg har kne-tatovering. Den er flere år gammel, og holder seg fint. ellers har jeg hele kroppen tatovert, og kneet er ikke det verste (her vinner halsen og baksiden på leggen) Anonymkode: fe6f0...5cc
Vaermina Skrevet 9. juli #14 Skrevet 9. juli Ikke bry deg om de tullete kommentarene her. Hud vil bli gammel og rynkete, med eller uten tatovering. Så synes ikke det akkurat er noe argument 😅 men kudos for at du orker å ta på kneet, det er den verste plassen jeg er kilen på og jeg hadde nok sparket tatovøren i refleks og bare avsluttet timen etter et par minutter 😆
Vibelator Skrevet 9. juli #15 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2026 den 10.16): Du glemte å skrive : synes jeg. For jeg synes ikke det. Anonymkode: beba2...e39 Kropp maling er drittstygt uansett 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #16 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2026 den 10.08): Hvis du er kvinne kommer du til å se ut som en wannabe gettho gansta amfetaminbruker når du er 60😂🤣 dette gjelder alle med masse tattoveringer når dem bikker 60 ser dem ut som rusmissbrukere Anonymkode: 1bb2f...75b språket ditt høres ut som en rusmisbruker... helt seriøst. som om du droppa ut etter ungdomsskolen. ikke for å være slem egentlig, men du burde virkelig trå litt forsiktig for å ikke drite deg ut fullstendig. Anonymkode: d52a4...501
AnonymBruker Skrevet 9. juli #17 Skrevet 9. juli jeg har tatovering de fleste steder på kroppen, og ja, knærne er et av de verste stedene. men linjer går fort! og du har jo flere andre vonde steder, så selv om knærne nok er enda vondere, så tror jeg du fint skal klare det Og tatovering på knærne ser kjempebra ut 😍 Anonymkode: d52a4...501
Vaermina Skrevet 9. juli #18 Skrevet 9. juli Vibelator skrev (8 minutter siden): Kropp maling er drittstygt uansett Mangel på folkeskikk er ganske motbydelig det óg.
AnonymBruker Skrevet 10. juli #19 Skrevet 10. juli TS her igjen tusen takk for fine og ordentlige svar ☺️ det var litt mer koselig og positivt å lese Anonymkode: a6bec...e5e
AnonymBruker Skrevet 10. juli #20 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2026 den 10.08): Hvis du er kvinne kommer du til å se ut som en wannabe gettho gansta amfetaminbruker når du er 60😂🤣 dette gjelder alle med masse tattoveringer når dem bikker 60 ser dem ut som rusmissbrukere Anonymkode: 1bb2f...75b Ja, helt enig med deg. Anonymkode: eae84...057
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå