AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Jeg bestilte ei bukse for noen uker siden. Betalte med klarna innen 30 dager. Buksen kom men var for stor. Jeg registrerte retur på nettsiden og hos klarna. Pakket buksen inn og la den i bilen for å sende den. Glemte det og etter 5 dager kikket jeg inn på klarna og det står det 0 kr på den og returnert. Gikk inn på nettsiden der jeg bestilte og der står det også at buksene er returnert og det er 0 kr å betale. Hva gjør jeg? Jeg har buksen og har ikke betalt den Anonymkode: 936d8...14f
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Du sender buksen tilbake. Anonymkode: 93501...f5f 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Du sender den tilbake, den infoen kommer til å endre seg tilbake om butikken ikke registrerer returen. Been there, done that. Anonymkode: e5c33...8b7
Million Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Du sender den tilbake, så klart. Er det noe å spørre om? Jeg hadde samme greia med en bok en gang. Sto som returnert og fakturaen ble strøket og satt til null, før jeg hadde fått sendt den. Jeg kontaktet nettbokhandelen og forklarte og den ble returnert kjapt etter det. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Takk for svar. Da kontakter jeg butikken Anonymkode: 936d8...14f
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Er soørsmålet om du skal stjele en bukse? Man sender den så klart. Anonymkode: d2a90...960 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er soørsmålet om du skal stjele en bukse? Man sender den så klart. Anonymkode: d2a90...960 Nei, selvfølgelig ikke. Lurte på hva jeg gjør siden den er registrert som returnert. Kan bruke den QR kode fra posten jeg fikk. Men har kontaktet butikken nå og venter på svar Anonymkode: 936d8...14f
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, selvfølgelig ikke. Lurte på hva jeg gjør siden den er registrert som returnert. Kan bruke den QR kode fra posten jeg fikk. Men har kontaktet butikken nå og venter på svar Anonymkode: 936d8...14f Du bruker da den QRen du fikk. Ikke nie p vente på det. Anonymkode: d2a90...960 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei, selvfølgelig ikke. Lurte på hva jeg gjør siden den er registrert som returnert. Kan bruke den QR kode fra posten jeg fikk. Men har kontaktet butikken nå og venter på svar Anonymkode: 936d8...14f Det er jo ingen grunn til at du skal kontakte de igjen. Du skal selvfølgelig bare bruke den qr koden du har fått. De har registrert at du skal returnere, nå venter de på å få pakken fra deg. Neste gang foreslår jeg at du handler i fysisk butikk, hvis det er så komplisert for deg å returnere en vare. Anonymkode: cad02...ba6 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli I alle dager. Du trenger ikke kontakte butikken, eller vente på svar. Du drar og bruker QR-koden og sender buksa slik du opprinnelig skulle. Det eneste som har skjedd inne på klarna og butikken er at de automatisk tar hensyn til returen pp forhånd. Klarna har gitt en frist for retur, og oversitter du den vil informasjonen oppdatere seg igjen. Jeg fødte og glemte å returnere, derfor jeg vet hvordan dette blir. Endte opp med at returen ble avvist og jeg måtte betale. Så bare dra og få sendt buksa istedet for å drøye noe mer. Anonymkode: e5c33...8b7 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk for svar. Da kontakter jeg butikken Anonymkode: 936d8...14f Hvorfor ikke bare fullføre retur? Anonymkode: f3780...c63
AnonymBruker Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor ikke bare fullføre retur? Anonymkode: f3780...c63 Har gjort det nå Anonymkode: 936d8...14f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå