AnonymBruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Tenk å møte en mann på samme sted som du trener – ikke på en datingapp eller en datingside. En mann som har sett deg trene daglig i flere måneder, og som plutselig en dag begynner å prate med deg etter at dere i lang tid bare har vært på hilser’n fordi dere trener på samme gym. En mann som siden den dagen har trent sammen med deg nesten hver dag i over en uke, med to timer lange treningsøkter hver gang. En mann som for første gang så deg uten gymklær i går, da dere gikk en to timer lang tur i skogen med utsikt over vannet. Solen glitret som diamanter i den rolige innsjøen, og der fortalte han tydelig hva han synes om deg og at han blir glad hver gang han ser deg og får sommerfugler i magen. En mann som plutselig ser deg i øynene mens dere står ved en innsjø, rødmer litt og spør om det er greit om han kysser deg. Og så deler dere et varmt, lidenskapelig kyss i de mest romantiske omgivelsene. Senere får du en melding der han takker for en hyggelig tur og spør om han kan få trene med deg dagen etter. Konklusjonen? Kom dere bort fra datingappene. Gå ut i verden, finn en hobby eller interesse du virkelig brenner for, og la livet få en sjanse til å overraske deg. Jeg har i alle år ønsket å møte noen på den naturlige måten slik besteforeldre gjorde i gamle dager – utenfor Tinder, uten en skjerm mellom oss, men i det virkelige liv. Og etter 35 år skjedde det endelig ❤️ Anonymkode: 44522...a78 11
Engel Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli De mennene der er sjeldne❤️ Har opplevd noen få av de. For min del ble det dessverre ikke varig, men det er uansett en god start! Masse lykke til!❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Slikt traff min ex den nye samboeren hans. På et treningssenter. Han er kjekk og sjarmerende og har en alvorlig narsissistisk personlighetsforstyrrelse og jeg synes så synd på henne den dagen hun finner ut av det. Han sender fortsatt meldinger til meg om at det nye livet kjennes feil og at han angrer at det ble slutt, forteller om alt oppmerksomhet han får av damer på jobb osv. Ikke for å ødelegge din pen historie, men bare sånn til advarsel. Anonymkode: c52c4...e7e 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slikt traff min ex den nye samboeren hans. På et treningssenter. Han er kjekk og sjarmerende og har en alvorlig narsissistisk personlighetsforstyrrelse og jeg synes så synd på henne den dagen hun finner ut av det. Han sender fortsatt meldinger til meg om at det nye livet kjennes feil og at han angrer at det ble slutt, forteller om alt oppmerksomhet han får av damer på jobb osv. Ikke for å ødelegge din pen historie, men bare sånn til advarsel. Anonymkode: c52c4...e7e Haha, hvafaen har dette med ts sin forelskelse og historie å gjøre? NYT MASSE, TS ❤️ Anonymkode: e1ec2...f74 4
Mons1 Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Haha, hvafaen har dette med ts sin forelskelse og historie å gjøre? NYT MASSE, TS ❤️ Anonymkode: e1ec2...f74 😅 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 7.7.2026 den 7.11): Tenk å møte en mann på samme sted som du trener – ikke på en datingapp eller en datingside. En mann som har sett deg trene daglig i flere måneder, og som plutselig en dag begynner å prate med deg etter at dere i lang tid bare har vært på hilser’n fordi dere trener på samme gym. En mann som siden den dagen har trent sammen med deg nesten hver dag i over en uke, med to timer lange treningsøkter hver gang. En mann som for første gang så deg uten gymklær i går, da dere gikk en to timer lang tur i skogen med utsikt over vannet. Solen glitret som diamanter i den rolige innsjøen, og der fortalte han tydelig hva han synes om deg og at han blir glad hver gang han ser deg og får sommerfugler i magen. En mann som plutselig ser deg i øynene mens dere står ved en innsjø, rødmer litt og spør om det er greit om han kysser deg. Og så deler dere et varmt, lidenskapelig kyss i de mest romantiske omgivelsene. Senere får du en melding der han takker for en hyggelig tur og spør om han kan få trene med deg dagen etter. Konklusjonen? Kom dere bort fra datingappene. Gå ut i verden, finn en hobby eller interesse du virkelig brenner for, og la livet få en sjanse til å overraske deg. Jeg har i alle år ønsket å møte noen på den naturlige måten slik besteforeldre gjorde i gamle dager – utenfor Tinder, uten en skjerm mellom oss, men i det virkelige liv. Og etter 35 år skjedde det endelig ❤️ Anonymkode: 44522...a78 Ja helt enig. Det er en skikkelig fin følelse, helt til du finner ut at du er en av mange.... Vet ikke hvor godt du kjenner denne mannen og det kan være rett mann, men bruk hodet og bruk god tid på å bli kjent før du konkluderer med noe som helst. Velment råd. Anonymkode: ae97f...de2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Treningssenter er jo det nye Tinder. Anonymkode: 01cfe...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli Gi oss heller en oppdatering om 6 mnd du, alt er koselig når man er 5 minutter inn i en relasjon😅 Anonymkode: dbd76...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #9 Skrevet 8. juli Jeg får fake en interesse der det er menn på min alder, jeg da. Alle mine interesser er enten kvinnedominerte, fulle av homofile menn eller menn på 60+. Så har liksom ikke trua 😅 Anonymkode: 1b6f1...b19
AnonymBruker Skrevet 8. juli #10 Skrevet 8. juli Og jeg traff min store kjærlighet på en sex app 🤣 såeee ja, vi kan treffe overalt. Vi har vært sammen i 7 år, så den arenaen var tydeligvis en vinner 😅 Anonymkode: c6c0a...b64
AnonymBruker Skrevet 8. juli #11 Skrevet 8. juli Så utrolig fint ❤️ Jeg traff også kjæresten min utenfor appene. Hadde vel slettet alt av apper en 2-3 mnd fordi det var så overfladisk og man må treffe så utrolig mange som ikke helt klaffer og mange er ikke villige til å gi det litt tid om ikke det er full klaff fra første øyeblikk. Så møtte jeg kjæresten via jobben, vi møttes naturlig og fikk en bedre og bedre tone etter som vi treftes mer. Nå har vi vert sammen over ett år og planlegger å kjøpe hus sammen og gifte oss neste år. Helt siden vi ble sammen har alt føltes veldig riktig, rolig og godt. Har aldri hatt det så fint ❤️ Han er en drømmemann som bare dukket opp på rett tid og rett plass. Han har aldri brukt Tinder så hadde ikke funnet han der😅 Anonymkode: 5e9b0...64e
AnonymBruker Skrevet 8. juli #12 Skrevet 8. juli Sånn møtte min mann sine to damer han var utro med også.. på trening. Ville aldri trene samtidig som meg og jeg tenkte han trengte egentid og fokus på treningen.. men det var sjekking.. Han gikk turer og datet og hadde fullt forhold bak ryggen min. Han opptrådte som singel. Håper virkelig du er heldig. Men sjekk opp rundt han det du kan, man vet aldri hva noen skjuler istarten. Anonymkode: b4eb6...22f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå