BAMBI<3 Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 jeg er veldig glad i barn, men jeg kan i dag si at jeg ikke vil ha barn fordi de tar så mye tid, men jeg har vel barn om noen år jeg også som veldig mange andre. andre som tenker sånn?
Gjest LoisLane Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Jeg likte ikke en gang barn før jeg fikk mine egne. Og nå går babysyken aldri over...
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Jeg har alltid sett for meg at jeg ville ha barn en gang i fremtiden, men det er ikke foer i det siste aaret at jeg virkelig vil ha et NAA!
monja Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Jeg var bra bestemt på at jeg aldri skulle ha barn. Tok mannen min 8 år å "overtale" meg, men etter å ha fått mitt eget barn skjønner jeg ikke at jeg ikke har fått dem før.
Sun Mei Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Nei, jeg hadde ikke lyst på barn før jeg var over tredve
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Har alltid hatt lyst på barn!! Har to, og til tider kjennes det ut som om jeg har ti...men har lyst på en til for det.
Mette Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 Jeg hadde overhodet ikke lyst på barn før jeg fikk dem. Nå kan jeg ikke se for meg livet uten ← Samme her og jeg var over 30 da jeg fikk førstemann
C Skrevet 24. april 2006 #8 Skrevet 24. april 2006 Jeg var fast bestemt på ikke å få barn lenge.. Når jeg ble 25 fant jeg ut at jeg kanskje ville ha barn allikevel..men ikke med den mannen jeg da var sammen med! Så møtte jeg han jeg nå skal gifte meg med,- og gleder meg villt til å bli gravid med han!!
Belit Skrevet 24. april 2006 #9 Skrevet 24. april 2006 Jeg har hatt lyst på barn så lenge at jeg rakk å bekymre meg for hvordan jeg skulle få det til når sex virket så ekkelt.... (var liiiten, altså....). Barn er selvfølgelig i veien for en masse ting, og noen ganger tenker jeg på hva jeg ville gjort hvis jeg var fri og frank. Men jeg ville aldri byttet. Det gir virkelig livet mitt en helt annen og større mening å ha barn (Veldig viktig å velge riktig pappa til dem aller først, da!)
Klips Skrevet 24. april 2006 #10 Skrevet 24. april 2006 Likte egentlig ikke barn noe særlig, men fikk en lillebror, da han var tre var jeg tretten og jeg husker jeg så den lille pjokken i regndress og parkransel og tenkte at det å ha barn måtte være en så stor opplevelse at det måtte jeg ha med meg i livet. LYST på barn fikk jeg vel først i slutten av 20-årene.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #12 Skrevet 25. april 2006 Jeg hadde tenkt og vente til jeg ble over 30, slik ble det ikke.
Lemming Skrevet 25. april 2006 #13 Skrevet 25. april 2006 (endret) Jeg hadde overhodet ikke lyst på barn! Jeg likte ikke engang barn! Det var et fåtall av barn jeg orka å ha noe med å gjøre, og de jeg tålte var bare noen få i slekta. De bor så langt unna at jeg bare ser dem 1 gang i året, og det holdt i massevis...! Jeg tenkte at når jeg begynner å bli rundt 28 skal jeg få barn. Da er jeg ferdig utdannet, pluss at jeg da (forhåpentligvis) har rukket å reise litt rundt, se verden og sånn. Når jeg nærmer meg 28 har jeg sikkert "rast fra meg", er ferdig med å være ung, og klar til å stifte familie. Slik gikk det ikke. Jeg har blitt tenåringmor. Og ville ikke bytta det ut for noe i verden. Hvis noen ga meg muligheten til å gå tilbake i tid ville jeg blankt sagt nei. ...men vil vente noen år før jeg eventuelt vil ha en nr2 da. Endret 25. april 2006 av Lemming
Gjest Sukkerert Skrevet 25. april 2006 #14 Skrevet 25. april 2006 Jeg har alltid hatt lyst på barn, men kommer til å vente et par år til.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #15 Skrevet 25. april 2006 og få barn har vært planen fra jeg var pitteliten. Nå er jeg snart 28 og mamma til 3 nydelige små troll. (alle under skolealder)
Mini_me Skrevet 25. april 2006 #16 Skrevet 25. april 2006 Etter å ha passet unger over en lengre periode etter videregående var jeg kurert for barn for alltid, trodde jeg.... Nå har jeg 3...
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #17 Skrevet 25. april 2006 Har alltid visst at jeg en gang ville ha barn, men er først nå, i slutten av 30-årene at jeg har prøvd å få.
Jaheira Skrevet 25. april 2006 #18 Skrevet 25. april 2006 Jeg skulle aldri ha barn, og nå er jeg mamma til 2. Sånn kan det gå. Barna er det beste som har hendt meg. Kan ikke forestille meg ett liv uten dem.
Gjest -eline- Skrevet 25. april 2006 #19 Skrevet 25. april 2006 Jeg har alltid sagt at jeg skal ha barn, sånn en gang i framtiden... ligger fremdeles litt fram i tid, men i det siste så har jeg kjent et lite hopp i eggstokkene med jevne mellomrom
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #20 Skrevet 25. april 2006 Før ville jeg ikke ha, men nå har jeg veeeldig lyst på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå