galaxii Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli (endret) Tåler fast hvitost og hvitmuggost noen dager på reisefot i rom temperatur i Norge? Kan ta opptil 10 dager tror jeg dit den skal. Fått negativt svar på googelsøk, men. Endret 6. juli av galaxii
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Jeg har bare glemt hvitost på kjøkkenbenken et døgn, og det går jo ikke så bra! Kan du pakke den inn i noe kjøle-elementer? Anonymkode: 1dcd4...dcb 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Nei, det hadde jeg ikke satset på. Men … har de ikke butikker i Norge dit osten skal? Må da være enklere (og kjappere) å kjøpe den selv enn å vente på osten i posten. Anonymkode: 466ae...6a7 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Hadde jeg aldri tatt sjansen på Anonymkode: 001f7...d7f
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Er denne osten så spesiell at de ikke får kjøpt den der mottakeren bor? Anonymkode: a22f2...a9e
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har bare glemt hvitost på kjøkkenbenken et døgn, og det går jo ikke så bra! Kan du pakke den inn i noe kjøle-elementer? Anonymkode: 1dcd4...dcb Kjøleelementer som holder i 10 dager? Anonymkode: 001f7...d7f
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Vi sendte røkt gulost vi hadde laget. Pakket de med fryseelementer i isopor boksen. En venn gjør samme når han sender røkt fisk Anonymkode: 44cf2...47f
AnonymBruker Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli galaxii skrev (1 time siden): Tåler fast hvitost og hvitmuggost noen dager på reisefot i rom temperatur i Norge? Kan ta opptil 10 dager tror jeg dit den skal. Fått negativt svar på googelsøk, men. Å lagre kjølevarer på over 20 grader i 10 dager er nok ikke en idé. Er forøvrig skjeldent det tar 10 dager å sende noe rundt i Norge (med unntak av med helt hjem utenfor byer- det kan ta måneder) Sender man på mandag formiddag, kommer det kjapt frem de fleste plasser. Pakket i isopor, luftett og med fryseelement holder det seg kaldt i dagesvis. Anonymkode: 0bb9d...209
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli Send heller et gavekort fra Rema eller Kiwi 🫣 Anonymkode: 7c385...b37
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli 10 dager høres veldig mye ut - et par dager er nok greit for faste oster, men ikke muggoster - bare synsing fra min side, men i alle fall ville jeg ikke har gjort det. Anonymkode: 9a323...9d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå