AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Flere enn meg som synes at Hyundai Ionic 6 ser ut som om den har duck-lips bak..? 🤣 Må le hver gang en sånn kjører forbi... I tillegg er den jo ganske sid-rumpa 🤔 Skjønner ikke helt hva designeren har tenkt på. Men smaken er jo som baken. Bokstavelig talt 😅 Anonymkode: 8af3a...421
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Smaken er jo forskjellig, men min mening er at den er 'grisestygg'! Den er høyt opp på min liste over '10 på topp' styggeste elbiler. Anonymkode: 1e285...c54
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Jeg synes den er fin. Formen gjør bilen ufattelig effektiv. Ioniq 6 N er også referansebil for Porsche. https://electrek.co/2025/11/25/porsche-exec-driving-hyundais-ev-sports-car-was-eye-opening/ https://www.carscoops.com/2026/05/hyundai-ioniq-6-n-review/ Anonymkode: 94b54...a14 1
Bokormsen Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Veldig kul bil, ligner gammel Porsche bakfra, stilige linjer uten å være for konservativ og kjedelig. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Med unntak av Tesla er dagens biler dritstygge og Ionic 6 er blant de verste, modig gjort å tørre å vise seg i den bilen. Det var en "styggeste bil siden Multipla" tråd for en stund siden. Anonymkode: 4aa19...a37 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Med unntak av Tesla er dagens biler dritstygge og Ionic 6 er blant de verste, modig gjort å tørre å vise seg i den bilen. Det var en "styggeste bil siden Multipla" tråd for en stund siden. Anonymkode: 4aa19...a37 Jaguar I-Pace er lekker. Anonymkode: 8c79c...033
newman01 Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 14.7.2026 den 19.33): Jaguar I-Pace er lekker. Anonymkode: 8c79c...033 Audi A6 Avant etron er fin. Lav stasjonsvogn med gode kjøreegenskaper. Bare synd den er så dyr
AnonymBruker Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli newman01 skrev (2 timer siden): Audi A6 Avant etron er fin. Lav stasjonsvogn med gode kjøreegenskaper. Bare synd den er så dyr Veldig lekker bil, men...det er en Audi. Vil falle i verdi som en stein, haugevis med - dyre! - feil og generelt ikke noe fryd å eie. En kollega kjøpte en e-tron av den originale typen brukt. Bare verditapet til han kjøpte den var 13 kr/km. Tretten kroner per kilometer! Og så er det lekkasjer og feil som skaper en del hodebry, men han kommer fra Volkswagen og er vant med at bilen står på verksted hele tiden. Anonymkode: 94b54...a14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå