AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:11 #1 Skrevet mandag kl. 11:11 Jeg vet at den største seksuelle fantasien til mannen min er trekanter. Begge varianter, altså både mmk og mkk. Det han ikke vet er at jeg har gjort litt sånt før han og jeg ble et par. Så jeg har opplevd det han fantaserer om. Det jeg ikke helt vet om er et dilemma eller ikke, er om jeg "skylder ham" å la han oppleve dette, siden jeg selv har gjort det uten at han vet det. Det neste problemet blir jo å snakke med ham både før og etter (hvis det skulle skje) som om det var nytt for meg også. Jeg heller mot å ti stille, la hans fantasier være fantasier, og ikke oppmuntre temaet. Jeg vet slett ikke om han hadde fikset alt som følger av en slik happening og selv vet jeg heller ikke om jeg vil se ham i den. Anonymkode: 6e9fd...6bb
skeiv-ostepop Skrevet mandag kl. 11:13 #2 Skrevet mandag kl. 11:13 For det første skylder du ikke han noen ting fordi du har gjort det med andre. For det andre er det greit å ikke fortelle om at du har gjort det, men ikke om du må lyve om det. 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:20 #3 Skrevet mandag kl. 11:20 Jeg har gjort det meste av slik ting, sammen med min x mann. Vil ALDRI fortelle om dette til nåværende kjæreste. Vi fantaserer masse om slike setninger, men er veldig enig om at dette kun skal forbli fantasier. Sexuelt historie er absolutt ikke noe jeg vil dele, eller vil vite om hva han har gjort. Anonymkode: c366d...aa3 1
Stillalive Skrevet mandag kl. 11:32 #4 Skrevet mandag kl. 11:32 Hva som skjedde før har jo han ingenting med, men jeg ser jo heller ikke problemet med å fortelle han at dette hadde du prøvd før dere ble sammen? Om du nå har sagt at du aldri har prøvd det så bør du jo holde deg til det og heller ikke fortelle han det. Men du skal jo uansett ikke gjøre noe så lenge du ikke har lyst til å gjøre det igjen. Du "skylder" han jo ingen verdens ting selv om du selv har opplevd det i fordum tid. Det blir jo som om fruen skulle ha skyldt meg en ffm fordi vi har hatt mmf, ser ikke helt sammenhengen her 😅
Doolittle Skrevet mandag kl. 11:58 #5 Skrevet mandag kl. 11:58 Hvis du ikke er sikker på om du vil så skal du la det være. Om du har gjort det før har ingenting å si.
Mr X Skrevet mandag kl. 13:23 #6 Skrevet mandag kl. 13:23 Spørsmålet er vel egentlig om du har lyst å oppleve dette igjen, denne gangen med ham?
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:31 #7 Skrevet mandag kl. 14:31 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet at den største seksuelle fantasien til mannen min er trekanter. Begge varianter, altså både mmk og mkk. Det han ikke vet er at jeg har gjort litt sånt før han og jeg ble et par. Så jeg har opplevd det han fantaserer om. Det jeg ikke helt vet om er et dilemma eller ikke, er om jeg "skylder ham" å la han oppleve dette, siden jeg selv har gjort det uten at han vet det. Det neste problemet blir jo å snakke med ham både før og etter (hvis det skulle skje) som om det var nytt for meg også. Jeg heller mot å ti stille, la hans fantasier være fantasier, og ikke oppmuntre temaet. Jeg vet slett ikke om han hadde fikset alt som følger av en slik happening og selv vet jeg heller ikke om jeg vil se ham i den. Anonymkode: 6e9fd...6bb hva likt du best i de trekantene du var med på? Anonymkode: 0cda1...5b8
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:38 #8 Skrevet mandag kl. 14:38 Mr X skrev (1 time siden): Spørsmålet er vel egentlig om du har lyst å oppleve dette igjen, denne gangen med ham? Det svarte jeg vel på. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): hva likt du best i de trekantene du var med på? Det er vel ikke relevant for denne diskusjonen? Anonymkode: 6e9fd...6bb
Christina82 Skrevet mandag kl. 16:52 #9 Skrevet mandag kl. 16:52 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg