AnonymBruker Skrevet i går, 10:59 #1 Skrevet i går, 10:59 Jeg er så sliten etter en lang periode over flere år der jeg har stått i en voldsom belastning. Var til legen i januar og tok en del prøver. Manglet en god del vitaminer og fikk noe å sove på. Ting har roet seg på hjemmebane, og jeg er tilbake i full jobb. Alt tilsier at jeg skal ha det bra- likevel er det nå som har senket skuldrene føler på en utrolig slitenhet. Jeg er helt tom. Har ingenting å gi. Klarer ikke være sosial, har mer enn nok å fungere på jobb. Gikk inn på en kjøpesenter med mannen for noen dager siden- etter 20 minutt var jeg helt gåen. Svimmel og prikket i ansiktet. Prøver å trene og går mye tur med hunden i hverdagen. Spiser sunt og prøver å få nok søvn. Noen med gode tips? Trenger en "quick fix", men tviler vel på at det finnes... Anonymkode: b30f5...d3f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:02 #2 Skrevet i går, 11:02 Nei, dette er ingen quick fix. Da detter du fort ned igjen. Det jeg fant ut var at trening fikk ligge for en periode. Det bare stresser opp min kropp og jeg ble bare verre. Tok flere mnd før jeg kom meg litt ovenpå, faktisk nesten ett år Anonymkode: a9c3f...086
AnonymBruker Skrevet i går, 11:40 #3 Skrevet i går, 11:40 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg er så sliten etter en lang periode over flere år der jeg har stått i en voldsom belastning. Var til legen i januar og tok en del prøver. Manglet en god del vitaminer og fikk noe å sove på. Ting har roet seg på hjemmebane, og jeg er tilbake i full jobb. Alt tilsier at jeg skal ha det bra- likevel er det nå som har senket skuldrene føler på en utrolig slitenhet. Jeg er helt tom. Har ingenting å gi. Klarer ikke være sosial, har mer enn nok å fungere på jobb. Gikk inn på en kjøpesenter med mannen for noen dager siden- etter 20 minutt var jeg helt gåen. Svimmel og prikket i ansiktet. Prøver å trene og går mye tur med hunden i hverdagen. Spiser sunt og prøver å få nok søvn. Noen med gode tips? Trenger en "quick fix", men tviler vel på at det finnes... Anonymkode: b30f5...d3f Hvilke andre symptomer har du? Jeg har vært utbrent i ett års tid. Nesten frisk nå. Har hatt mange symptomer knyttet til dette, det har vært et veldig vanskelig år. For quick fix så er det noen som sverger til Rune Karlssons metode. For meg var det ikke mulig pga barn. Anonymkode: ea097...904
AnonymBruker Skrevet i går, 13:41 #4 Skrevet i går, 13:41 Delvis sykemelding. Senke alle krav. Ro og hvile. Frisk luft og rusletur. Anonymkode: dc8bc...6c1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå