AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Regner ikke det er kun oss som har en Tesla model y og 3 barn. Yngste på 7 år sitter i bilsete, og er 126cm. Mellomste er 10 år og sitter på bilpute, og er 145-147cm. Eldste sitter i midten og ingen sete. Der er trangt for henne og hun sitter ikke særlig godt. Jeg synes det er for tidlig å sette yngste på bilpute? Og jeg synes mellomste sitter dårlig uten bilpute. Hvordan har dere andre løst det? Anonymkode: 9bfe6...7c0
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #3 Skrevet 58 minutter siden Kanskje 10 åringen kan sitte på vanlig sete? Min er også 10 år, har akkurat sluttet med pute. Men bare bruk pute til 10 åringen hvis du foretrekker det altså . Min satt i bilstol til han var 9 år. Anonymkode: 545bd...e11
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #4 Skrevet 39 minutter siden Jeg trodde det var god plass i baksetet på disse? Et vennepar har to i beltestol og en i bakovervendt i samme bil. Seter fra Besafe. Anonymkode: d4243...bef
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #5 Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Regner ikke det er kun oss som har en Tesla model y og 3 barn. Yngste på 7 år sitter i bilsete, og er 126cm. Mellomste er 10 år og sitter på bilpute, og er 145-147cm. Eldste sitter i midten og ingen sete. Der er trangt for henne og hun sitter ikke særlig godt. Jeg synes det er for tidlig å sette yngste på bilpute? Og jeg synes mellomste sitter dårlig uten bilpute. Hvordan har dere andre løst det? Anonymkode: 9bfe6...7c0 Hvilken bilstol har yngste? Noen stoler og puter er veldig bred og tar mye plass, så kan hende det passer bedre med en annen stol eller andre puter.. Anonymkode: 27d26...e91
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #6 Skrevet akkurat nå AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg trodde det var god plass i baksetet på disse? Et vennepar har to i beltestol og en i bakovervendt i samme bil. Seter fra Besafe. Anonymkode: d4243...bef Høres rart ut, Y er ikke en stor bil. Anonymkode: 184be...63c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå