AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Flere enn min fastlege som har slått av e-konsultasjoner og krever fysisk time fordi staten har gjort noen endringer fra 1. juli med finansieringen? nå begynner jo ventetid på time å bli lang også.. jeg tenker at 2-3 uker er greit å vente på time, 5-6 uker er litt lenge, f eks om man trenger sykmelding. Les her: https://www.nettavisen.no/okonomi/fastleger-far-ikke-lenger-ekstrabetaling-for-e-konsultasjoner-pa-kveldstid-blir-to-tre-maneder-ventetid/s/5-95-3126761 jeg har ikke fastlege på det senteret men når skjer vel det over alt.. litt rart at staten bygger ned digitale helsetjenester. Anonymkode: b522c...59c 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Siden jeg desverre har fått noen helseutfordringer i år, og vikarlegen er udugelig så må jeg vente på egen lege som snart er tilbake på jobb. Etter hva jeg har forstått er dobbelttime også vanskelig nå. Så må ha 3 timer for å dekke inn den elendige vikarens udugligheter. Ikke stengt e-konsultasjoner enda når jeg gikk inn å sjekket. Anonymkode: 7b9f7...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Det varierer nok mellom legene, men dette er helt villet politikk fra regjeringen sin side, de er advart mange ganger om konsekvensene. Så dere får huske på det ved neste års valg, pluss på alt annet Vestre og Ap driver med, så er snart helsevesenet fullstendig rasert. Anonymkode: 4fdcc...a39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå