TheLegendBellaGoth Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Denne sommeren har det vært varm. Min datter var inne på butikken en tur også kommer hun ut igjen mens jeg sitter i bilen. Og det hun gjør, altså jeg ble så stolt av å se hennes empati for andre. Hun gir en stor flaske vann til en rusmisbruker som er ved den butikken. Altså jeg ble kjempe stolt! Også viser det seg at hun pleier å gjøre dette av og til når hun ser han. Jeg måtte nesten felle en tåre når jeg ser at hun gir tilbake slik 2 22
Lisa-Mari-80 Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Det er godt å se at barna blir gode medmennesker. Sånne "små" ting i hverdagen gjør absolutt et mammahjerte stolt. Flott jente du har ❤️ 1 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Alle små gode ting kan bidra til en bedre verden. Anonymkode: 884c6...64f 2 3
TheLegendBellaGoth Skrevet 13 timer siden Forfatter #4 Skrevet 13 timer siden Jeg synes det er vakkert å se at min datter ser et medmenneske, og ikke noe nedlatende som mange gjør. Vi er alle mennesker 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Med dine eller sine penger? Anonymkode: 7dcd5...809 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 12 timer siden Forfatter #6 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med dine eller sine penger? Anonymkode: 7dcd5...809 Hun får litt av oss, hun er ikke voksen ennå 1 1
Vibelator Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden TheLegendBellaGoth skrev (3 timer siden): Denne sommeren har det vært varm. Min datter var inne på butikken en tur også kommer hun ut igjen mens jeg sitter i bilen. Og det hun gjør, altså jeg ble så stolt av å se hennes empati for andre. Hun gir en stor flaske vann til en rusmisbruker som er ved den butikken. Altså jeg ble kjempe stolt! Også viser det seg at hun pleier å gjøre dette av og til når hun ser han. Jeg måtte nesten felle en tåre når jeg ser at hun gir tilbake slik Meget flott 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Ja det var veldig fint! Om det var hennes penger eller deres penger spiller ingen rolle! Det er tanken og medmennesligheten som har en verdi her og hun gjorde det uoppfordret🥰 Anonymkode: 97b70...8bb 1 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden Men vann er jo gratis i springen. Hva med å gi en sjokolademelk med alle næringen i. Som rusmisbruker har han nok mangel på mye som er i den melken. Anonymkode: 6819e...84d 2 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden Kanskje du kan gi henne øredobbene fra Tiffany & Co for den gode gjerningen ? Anonymkode: 7edde...fea 2 2
TheLegendBellaGoth Skrevet 12 timer siden Forfatter #11 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men vann er jo gratis i springen. Hva med å gi en sjokolademelk med alle næringen i. Som rusmisbruker har han nok mangel på mye som er i den melken. Anonymkode: 6819e...84d Jeg tenker at det min datter gjorde er bedre enn ingenting. De fleste går bare rett forbi uten å smile en gang. Det handler om å være medmenneske
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje du kan gi henne øredobbene fra Tiffany & Co for den gode gjerningen ? Anonymkode: 7edde...fea Fantastisk svar😂 Jeg begynner å tro (og håpe) at dette er en trollekonto. Det er vel ingen som går rundt og er såå overbevist om at verden snurrer rundt dem og deres som dette? Anonymkode: 7583c...509 4 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 12 timer siden Forfatter #13 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje du kan gi henne øredobbene fra Tiffany & Co for den gode gjerningen ? Anonymkode: 7edde...fea Du kunne tro! Vi har det komfortabelt, men det er ikke endeløst med penger heller. Det får være nok med ny bil til 18 årsdagen når den tid kommer tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden TheLegendBellaGoth skrev (1 minutt siden): Du kunne tro! Vi har det komfortabelt, men det er ikke endeløst med penger heller. Det får være nok med ny bil til 18 årsdagen når den tid kommer tenker jeg Du er så sykt klein! At du ikke ser det selv! Anonymkode: c0b3d...d22 5 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Skrevet 12 timer siden TheLegendBellaGoth skrev (20 minutter siden): Hun får litt av oss, hun er ikke voksen ennå Ja, det koster ikke mye å gi penger som ikke er dine egne. Blir du aldri lei av å skryte på nett? Anonymkode: 444c1...19e 4 2
TheLegendBellaGoth Skrevet 12 timer siden Forfatter #16 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er så sykt klein! At du ikke ser det selv! Anonymkode: c0b3d...d22 Jeg er bare meg selv, helt autentisk, take it or leave it. Jeg synes ikke det er kleint at min datter viser medmenneskelighet, men vi har alle våre verdier
TheLegendBellaGoth Skrevet 12 timer siden Forfatter #17 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det koster ikke mye å gi penger som ikke er dine egne. Blir du aldri lei av å skryte på nett? Anonymkode: 444c1...19e Min datter er ikke voksen, hva skal hun gjøre? Jeg beklager om det var feil at hun viser medmenneskelighet, jeg trodde norske verdier hadde det som grunnmur, ihvertfall før i tiden
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Skrevet 12 timer siden TheLegendBellaGoth skrev (13 minutter siden): Min datter er ikke voksen, hva skal hun gjøre? Jeg beklager om det var feil at hun viser medmenneskelighet, jeg trodde norske verdier hadde det som grunnmur, ihvertfall før i tiden Det er ingen som har sagt at det er feil å vise medmenneskelighet, du snur på ordene som blir skrevet for å gjøre deg selv til den snille. Det tror jeg er tydelig for alle som leser denne tråden og de andre trådene du oppretter. Anonymkode: 7583c...509 5 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 11 timer siden Forfatter #19 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er ingen som har sagt at det er feil å vise medmenneskelighet, du snur på ordene som blir skrevet for å gjøre deg selv til den snille. Det tror jeg er tydelig for alle som leser denne tråden og de andre trådene du oppretter. Anonymkode: 7583c...509 Jeg er bare meg selv og vi er i tråden om min datter og hennes generøsitet og medmenneskelighet. Dette handler ikke om meg, da hadde du fått vite dette. Og vennligst ikke ilegg meg karakteristikker jeg ikke har. Jeg skjønner det er lett å være slik når man er bak anonym, men det er lurt å tenke på at det er et menneske bak kontoen. Nå skal vi lade opp til kampen her, Heia Norge!
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Skrevet 11 timer siden TheLegendBellaGoth skrev (1 minutt siden): Jeg er bare meg selv og vi er i tråden om min datter og hennes generøsitet og medmenneskelighet. Dette handler ikke om meg, da hadde du fått vite dette. Og vennligst ikke ilegg meg karakteristikker jeg ikke har. Jeg skjønner det er lett å være slik når man er bak anonym, men det er lurt å tenke på at det er et menneske bak kontoen. Nå skal vi lade opp til kampen her, Heia Norge! Hvilke karakteristikker er det jeg har ilagt deg som du ikke har? Jeg refererer direkte til ditt svar #17 der du gjør nettopp det du beskylder meg for mot en annen bruker. Anonymkode: 7583c...509 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå