Gå til innhold

Widows bay på prime video, bare en episode?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk bare sett en episode og resten er låst, hvordan får jeg tilgang til dem? 

Anonymkode: e4745...1df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ligger hele serien på apple tv.

Anonymkode: 558ea...1f4

AnonymBruker
Skrevet

Du kjøper dem. Prime har irriterende nok lagt til at man på mange serier må kjøpe en episode eller hele sesongen. Med mindre de kjører en episode i uken, noe som også kan være. Windows bay er jo en Apple by prosuksjon, således ligger hele der hvis det er slik at Prime bare har en episode i uken. Visste for øvrig ikke at Prime hadde Apple TV serier så kort etter at de selv har sendt dem😂

Anonymkode: 6b99c...262

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ligger hele serien på apple tv.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kjøper dem. Prime har irriterende nok lagt til at man på mange serier må kjøpe en episode eller hele sesongen. Med mindre de kjører en episode i uken, noe som også kan være. Windows bay er jo en Apple by prosuksjon, således ligger hele der hvis det er slik at Prime bare har en episode i uken. Visste for øvrig ikke at Prime hadde Apple TV serier så kort etter at de selv har sendt dem😂

Anonymkode: 6b99c...262

Prøvde å se de og da fikk jeg ikke noe mulighet til å betale for de der og da, ser hele sesongen ligger der, men bare første episode var tilgjengelig. Irriterende, hadde jeg visst dette hadde jeg ikke begynt å se på, var jo bra 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøvde å se de og da fikk jeg ikke noe mulighet til å betale for de der og da, ser hele sesongen ligger der, men bare første episode var tilgjengelig. Irriterende, hadde jeg visst dette hadde jeg ikke begynt å se på, var jo bra 😅

En uke gratis prøve på apple tv https://tv.apple.com/no

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En uke gratis prøve på apple tv https://tv.apple.com/no

Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så serien på Stemio......alle 10 episodene. Slett ikke den mest bortkastede tvtiden jeg har hatt.Serien var spennende den.

men......den slutter med en ordentlig cliffhanger,og det er minimum ett år til neste  season blir lansert.....ughh!

Skjermbilde 2026-07-05 175919.jpg

Anonymkode: d87fb...672

AnonymBruker
Skrevet

Widow's Bay er verdt å betale en måned for. Apple har skikkelig bra kvalitet på sine serier. Om du ikke greier å binge på en uke med prøvetid da, det er jo fort gjort! Kos deg.

Anonymkode: c72af...237

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2026 den 18.00):

Jeg så serien på Stemio......alle 10 episodene. Slett ikke den mest bortkastede tvtiden jeg har hatt.Serien var spennende den.

men......den slutter med en ordentlig cliffhanger,og det er minimum ett år til neste  season blir lansert.....ughh!

Skjermbilde 2026-07-05 175919.jpg

Om du ønsker å se slutten,så er det jo bare å vente til neste sommer med å se den da.......

(Stremio er jo ellers alle tiders app,gratis er den jo også!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...