Gå til innhold

Hva tenker en mann over en slik melding?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er der ja....   En aldri så liten diagnose på lur tro🤣

Anonymkode: 90589...d0c

Er "der" jeg også. Jeg blir skeptisk til motivene og hva slags person jeg har med å gjøre når grammatikken ikke er så nøye. Ellers er det ikke noe i veien med spontaniteten og innbydelsen. 

Anonymkode: 852d4...c08

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ville du som mann likt en slik melding. 
Komme hjem til meg å knulle litt. 

Anonymkode: 31a41...876

Hadde utelukkende sett den graverende og/å-feilen og mangel på et naturlig spørsmålstegn. Men hvis det var på plass; Tenkt det hadde vært helt ok fra kjæresten, men billig fra alle andre ass.

Anonymkode: 883b1...8e7

• Liker 2
Skrevet

Halvparten av befolkningen er menn. Jeg tror det er ganske mange forskjellige svar på dette spørsmålet 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er "der" jeg også. Jeg blir skeptisk til motivene og hva slags person jeg har med å gjøre når grammatikken ikke er så nøye. Ellers er det ikke noe i veien med spontaniteten og innbydelsen. 

Anonymkode: 852d4...c08

Noen av oss tenker fortere enn vi skriver. Så grammatikk blir en vane å legge litt på hylla. 

Anonymkode: 6efca...8ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er der ja....   En aldri så liten diagnose på lur tro🤣

Må man ha en diagnose for å ønske at en sexpartner eller kjæreste behersker norsk skriftlig på et høyere nivå enn en tredjeklassing?

Anonymkode: b73d3...ec4

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ville reagert negativt på den utrolig slette ortografien, men ville sannsynligvis likevel møtt opp nydusjet 20 minutter senere.

Skrevet

Eller en helt vanlig dag på gata i Oslo...

❤️‍🔥Oslo!❤️‍🔥

Skrevet

Tenkt det hadde vært helt ok fra kjæresten, men billig fra alle andre ass.

Billig er ofte veldig bra, da!

Skrevet

Noen av oss tenker fortere enn vi skriver. Så grammatikk blir en vane å legge litt på hylla. 

Dette er bare en unnskyldning for lav kompetanse og tilsvarende ambisjoner.

Dersom du ikke bryr deg om kommunikasjon med medmennesker bryr du deg ikke om livet ditt.

• Liker 5
Skrevet

Har da fått lignende meldinger mange ganger, helt supert i rett situasjon/forhold! En slik melding kan fort bli feil og derfor må du vurdere ditt forhold til mottaker.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (7 minutter siden):

Dette er bare en unnskyldning for lav kompetanse og tilsvarende ambisjoner.

Dersom du ikke bryr deg om kommunikasjon med medmennesker bryr du deg ikke om livet ditt.

Jeg gikk inn hit fordi jeg har angst for å kveles akkurat nå, å få se du sier jeg ikke bryr meg om livet eller å kommunisere med mennesker over fordømt grammatikk. Noen har adhd mann! Noen har raske intense hjerner!

Kanskje du bør kommunisere litt mindre, om medmenneske er en ambisjon for deg. Jeg skriver i det minste ord verdt å lese. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg gikk inn hit fordi jeg har angst for å kveles akkurat nå, å få se du sier jeg ikke bryr meg om livet eller å kommunisere med mennesker over fordømt grammatikk. Noen har adhd mann! Noen har raske intense hjerner!

Kanskje du bør kommunisere litt mindre, om medmenneske er en ambisjon for deg. Jeg skriver i det minste ord verdt å lese. 

Jeg er drittlei av at folk bruker diagnoser for å unnskylde at de har lave standarder. Alle kan lese over det de skriver én gang før de trykker send. Dette vil hjelpe deg på alle områder i livet. Jeg skriver dette for å gi deg et godt råd. Jeg anerkjenner at du har en ekstra utfordring, derfor må du dessverre legge inn en ekstra innsats for ditt eget beste.

Du er uansett langt bedre enn den gjengen som mener det er greit å skrive «på dialekt» altså et skriftspråk som ikke eksisterer. De er bare late krek.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skriver raskere enn du tenker mente du vel. Hvis du tenker raskere enn du skriver så blir det jo ingen skrivefeil.

Anonymkode: 67f38...aeb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tanke 1: Manglende skriveferdigheter og uklarhet i om dette er et spørsmål eller annet.

Tanke 2: Avhengig av hvordan vi kjenner hverandre: mulig mangel på sosiale antenner og grunnleggende kommunikasjonsferdigheter. 

Konklusjon: ikke særlig fristende.

Anonymkode: f066e...cdd

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Om meldinga kom fra kona, ville det vært helt topp. Om det kom fra noen andre, ville jeg blitt sjokkert og begynt å lure på om denne personen er riktig vel bevart.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2026 den 0.15):

Om kona hadde sendt den så ville jeg trodd det hadde rablett for henne. Gjennom 20 år ekteskap har hun aldri tatt et initiativ på tekst, fysisk, verbalt eller med røyksignaler. 

Hun er dessverre ikke så flink til sånt. Vurderer sterkt å finne meg en elskerinne for å få litt spenning i livet 

Anonymkode: a573e...e7d

Ikke gjør det, med mindre det er 100% ok for deg å miste kona og familielivet. Det bør du være HELT sikker på. 

Min mann tok som mange menn det valget uten å  ønske, være innstilt på, eller være forberedt på brudd. Synd for ham!

(Det er mange måter å bli avslørt på.)

Anonymkode: b4b9b...6b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2026 den 20.49):

Ville begynt å lure på hvordan det sto til med grammatikken til vedkommende. Jeg hadde også skjønt at vedkommende ikke er interessert i noe seriøst eller langvarig forhold. 

Anonymkode: 40132...824

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser over folk på KG som tror at man kan gi et godt svar når det er ingen informasjon i startinnlegget. Ser det flere ganger.

Anonymkode: 07ff9...cbd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg stusser over folk på KG som tror at man kan gi et godt svar når det er ingen informasjon i startinnlegget. Ser det flere ganger.

Anonymkode: 07ff9...cbd

Dette innlegget sitt innhold er ikke så dypt. 

Du knulle eller ikke knulle?

Ikke dypere enn det. 

Anonymkode: 40132...824

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2026 den 20.55):

Og unnskyld… knulle litt?  Kort tid? Ikke avslutte? What?  Men som forrige skrev jeg tenker ikke du er attraktiv rent utseendetmessig.

Anonymkode: 9a380...82e

Du kunne avsluttet i musa.

Anonymkode: 43f86...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...