Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en nabo som ikke er helt i vater. Han har alltid ting og klage på, tar seg til rette (har blant annet bygd deler av sin hage over på vår tomt) og tror han eier hele nabolaget. Vi har katt som har gått på do i hans hage. Dette irriterer han og han har truet med å gjøre livet vårt til ett hel… Vi holdt derfor katten inne i ca ett år, men da var det jo alt annet vi gjorde som var galt (parkerte feil, ungene ble beskyldt for å jamme internettet deres, var vår feil at det var hull på deres vannledning etc) Nå har vi sluppet katten ut igjen og velger rett og slett bare å overse hele mannen. Hva annet kan vi gjøre? 

Anonymkode: 7766e...b9b

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ignorer ham. Hva skal han gjøre? Ikke la han eie dere lengre, i all fall. Han er den med issues 

Anonymkode: 409fb...708

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dokumentér iallfall alt det rare han gjør. Skriv ned, ta bilder. Og hagen bygd på deres tomt hadde jeg bedt ham fjerne. Send et brev. 

Anonymkode: 54673...b8b

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke redd for at han skal skade katten hvis han er gal da?

Anonymkode: 308d5...399

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det der er kjipt gjort! Katter som driter i andres hager er en uting. Skjønner lm han legger ut gift. Dette har dere bedt om selv ved å ikke trene pottetrene katten deres

Anonymkode: 2689f...000

AnonymBruker
Skrevet

Dette med katter som skiter i andres hager og ligger i hagemøbler er en skikkelig uting. Hadde irritert meg fra sans og samling. Men jeg er selvfølgelig glad i katter og hadde aldri gjort dem noe. Men kan du være sikker på at denne gale naboen ikke skader katten din? Hadde aldri tørt å slippe den ut… 

Anonymkode: e4eea...812

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette med katter er en uting, jeg jager bort alle katter som kommer på min tomt. 

Men hvis han har bygd på deres tomt, kan du bare sende en klage til kommunen, så kan det fort bli problemer for han..

Anonymkode: d1a42...2a5

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville startet med å rydde rundt grensestolper og markere hva som er min hage og stoppe hans selvtekt. Vil naboen ha min hage skal naboen virkelig få krig.

Jeg vil selvsagt aldri ha katt, så denne delen av problemstillingen slipper jeg å overhodet vurdere.

Skrevet

Jeg hadde ikke dluppet ut gatten om han er gal. Der jeg bodde før har vi en som legger ut gift til katter og sjokolade til hunder. Selv om jeg har tomtekatt tok ikke jeg sjansen.

Anonymkode: 69917...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...