kaleidoskop Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Lurer på om noen har erfaring med isbitmaskin som er koblet rett på vann, ikke med tank som må fylles på. Vi har i dag et kjøleskap som produserer isbiter, som jeg elsker. Bruker isbiter hver dag. men skal ha nytt kjøkken og har lyst på fine linjer og innebygd kjøleskap. Da går det ikke med det vi har nå. Tenkte derfor å kanskje prøve et som kan stå inni benken eller høyskap. Lurer på om noen har erfaring med isbitmaskin som kanskje er litt mer for storkjøkken.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli jeg hadde en slik, fin maskin, lagde inntil 25 Kg med i i døgnet, ungene likte den særs godt, grunnen til at den røk ut var at den begynte å lekke, ikke mye men den dryppet litt fra en ventil, godt den sto i et rom med sluk, eller hadde det blitt store skader, dette er også et problem med kjøleskap tilkoblet vann, bør stå i rom med sluk! Anonymkode: ed086...e22
kaleidoskop Skrevet 5. juli Forfatter #3 Skrevet 5. juli Oi, ikke tenkt på. Det står ikke i rom med sluk nei 🙈
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Her har vi isbitmaskin, men den blir ikke brukt mye av barna. De bryr seg ikke om slikt, vil ha kald energidrikk på boks. Kun jeg som bruker den til plantene. Anonymkode: 0179d...134
forkjølajente Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her har vi isbitmaskin, men den blir ikke brukt mye av barna. De bryr seg ikke om slikt, vil ha kald energidrikk på boks. Kun jeg som bruker den til plantene. Anonymkode: 0179d...134 Kun av nysgjerrighet, hvorfor/hvordan gir du isbiter til plantene?
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Vi har isbitmaskin som vi fyller på manuelt, men kan ikke begripe at en vanlig familie har behov for en isbitmaskin koblet til vann. Vi bruker mye isbiter og har null problemer med å fylle på vann. Anonymkode: 29733...a58 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå