Gå til innhold

Isbitmaskin automatisk - noen med erfaring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har erfaring med isbitmaskin som er koblet rett på vann, ikke med tank som må fylles på. 

Vi har i dag et kjøleskap som produserer isbiter, som jeg elsker. Bruker isbiter hver dag. men skal ha nytt kjøkken og har lyst på fine linjer og innebygd kjøleskap. Da går det ikke med det vi har nå. Tenkte derfor å kanskje prøve et som kan stå inni benken eller høyskap. 

Lurer på om noen har erfaring med isbitmaskin som kanskje er litt mer for storkjøkken. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde en slik, fin maskin, lagde inntil 25 Kg med i i døgnet, ungene likte den særs godt, grunnen til at den røk ut var at den begynte å lekke, ikke mye men den dryppet litt fra en ventil, godt den sto i et rom med sluk, eller hadde det blitt store skader, dette er også et problem med kjøleskap tilkoblet vann, bør stå i rom med sluk!

Anonymkode: ed086...e22

Skrevet

Oi, ikke tenkt på. Det står ikke i rom med sluk nei 🙈 

AnonymBruker
Skrevet

Her har vi isbitmaskin, men den blir ikke brukt mye av barna. De bryr seg ikke om slikt, vil ha kald energidrikk på boks. Kun jeg som bruker den til plantene.

Anonymkode: 0179d...134

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her har vi isbitmaskin, men den blir ikke brukt mye av barna. De bryr seg ikke om slikt, vil ha kald energidrikk på boks. Kun jeg som bruker den til plantene.

Anonymkode: 0179d...134

Kun av nysgjerrighet, hvorfor/hvordan gir du isbiter til plantene? 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har isbitmaskin som vi fyller på manuelt, men kan ikke begripe at en vanlig familie har behov for en isbitmaskin koblet til vann. Vi bruker mye isbiter og har null problemer med å fylle på vann.

Anonymkode: 29733...a58

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...