Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som følger henne? Ikke alt som er like relevant for meg, men jeg syns det er litt interessant å se hvordan hun lever i Dubai. Litt mer jordnær enn Isabel Raad og virker som en hyggelig dame. Er også gøy å se når hun er på tur syns jeg :) 

Følger egentlig ikke influensere, men Linda følger jeg med på innimellom. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er ganske repeterende og kjedelig å følge henne i Dubai, men jeg er spent på Libanon og Beirut. Stort sett hører man jo bare om bombing der 😊

• Nyttig 1
Skrevet

Forstår meg ikke helt på henne. Hun er på en måte jordnær og overfladisk samtidig. Liker å fremstå "important" og snakker mye om jobben sin. Noe av det er ok å høre på da. Får litt vondt av henne noen ganger - virker som hun alltid har guarden oppe for å beskytte seg selv og later som om ingenting går innpå henne. Blir interessant å følge med på Beirut.

• Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Måne, admin. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg følger ikke henne, men fulgte litt med fra spotlight når hun dukket opp der, måtte slutte for syns hun er såå kjedelig! Mye av det samme dag ut og dag inn! Sitter i senga og spiser, sitter i senga og jobber, sitter i senga og sminker seg.. osv osv!

Så syns jeg hun kopierer Isabell mye, lager navn på folk og fe, tea time osv. litt vel try hard?! 

irriterer meg og mye over smattingen hennes når hun snakker… Irriterer og når hun spiser, er ikke så vakkert med fillers «duckface» når man spiser mat 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Bellabellee skrev (3 timer siden):

Jeg følger ikke henne, men fulgte litt med fra spotlight når hun dukket opp der, måtte slutte for syns hun er såå kjedelig! Mye av det samme dag ut og dag inn! Sitter i senga og spiser, sitter i senga og jobber, sitter i senga og sminker seg.. osv osv!

Så syns jeg hun kopierer Isabell mye, lager navn på folk og fe, tea time osv. litt vel try hard?! 

irriterer meg og mye over smattingen hennes når hun snakker… Irriterer og når hun spiser, er ikke så vakkert med fillers «duckface» når man spiser mat 🙈

Helt enig! Det er helt grusomt når hun spiser. Tydeligvis ikke lært at man ikke skal snakke med mat i munnen🙄

• Liker 1
  • Nyttig 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Mye snakk om mannfolk. Daddy typer og får litt desperate vibber av alt det der! Flytt hjem så hun får litt venninnetid igjen, slippe å bruke snapchat som venninnekanal!

IMG_6040.jpeg

Skrevet
Bellabellee skrev (På 2.9.2026 den 18.11):

Mye snakk om mannfolk. Daddy typer og får litt desperate vibber av alt det der! Flytt hjem så hun får litt venninnetid igjen, slippe å bruke snapchat som venninnekanal!

IMG_6040.jpeg

Tror ikke på henne . Sitte å gjette og mene noe , om noe som jeg tror bare er oppspinn gir ikke mening . 

• Nyttig 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (12 timer siden):

Tror ikke på henne . Sitte å gjette og mene noe , om noe som jeg tror bare er oppspinn gir ikke mening . 

Hun sier hun har heslet nok, men likevel går hun tilbake til det rævva forholde med daddy1! Syns det er ekkelt å bruke kallenavn som «daddy» på sine elskere! Har ho daddy issues? 🙈

Skrevet
Bellabellee skrev (På 4.9.2026 den 12.33):

Hun sier hun har heslet nok, men likevel går hun tilbake til det rævva forholde med daddy1! Syns det er ekkelt å bruke kallenavn som «daddy» på sine elskere! Har ho daddy issues? 🙈

Kanskje det reflektere hva de er ute etter ? Noen som fikser/forsørger 

• Nyttig 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (9 minutter siden):

Kanskje det reflektere hva de er ute etter ? Noen som fikser/forsørger 

Er hun forsvunnet fra snap? Har ikke sett at hun har lagt ut noe på noen dager 

Skrevet
missprincess skrev (4 timer siden):

Er hun forsvunnet fra snap? Har ikke sett at hun har lagt ut noe på noen dager 

Så henne der i dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...