AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Er det noe gøy å finne på der? Jeg vurderer å reise dit i mai neste år Er glad i shopping, strand og mat! Og hvis det er noen spennende museer så liker jeg det og. Ser det er vin-smaking ved Etna, er det verdt å ta den turen? Skal ikke leie bil og bare være der en langhelg eller max en uke. Anonymkode: be313...b1b
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Jeg har vært der. Utrolig god mat, og fin lido bak togstasjonen. Men en utrolig skitten by. Asken fra Etna ligger over alt, folk har kultur for å kaste søppel fra seg på gata, ikke plukke opp hundebæsj etc. I tillegg flyter søppelposer i gatene og over alt. Men klarer man å se forbi dette har byen sin sjarm. Vi gikk ikke på noen museer eller lignende, så jeg kan ikke si noe om det. Anonymkode: 82aa6...a44
BBB12345 Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noe gøy å finne på der? Jeg vurderer å reise dit i mai neste år Er glad i shopping, strand og mat! Og hvis det er noen spennende museer så liker jeg det og. Ser det er vin-smaking ved Etna, er det verdt å ta den turen? Skal ikke leie bil og bare være der en langhelg eller max en uke. Anonymkode: be313...b1b Meget sleten by. Anbefales ikke. Sicilia er helt konge, men kom deg videre til en av de koseligere stedene. Kun bruk flyplassen i Catania 🇮🇹
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Anbefaler absolutt alle andre steder på Sicilia før Catania! Som andre sier er det en grå, møkkete storby med søppel som flyter og mye lukt i varmen. Med mindre det er noen spesifikke butikker du vil besøke ville jeg heller ha brukt tiden andre steder. Anonymkode: 36458...a05
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Er det så ille i Catania altså? Hvilke andre byer kan dere anbefale da, innenfor 1 times kjøring fra flyplassen? Jeg har tidligere vært i Taormina og det var helt fantastisk. Det var så vakkert at jeg begynte å grine haha! Men utrolig dyrt så kunne tenke meg noe annet neste gang. Var også innom Giardini-Naxos som jeg også likte godt, vurderer det litt. Vil bo på et lite koselig hotell med gangavstand til et sentrum, der det er et godt utvalg i restauranter/butikker og nærhet til strand. Anonymkode: be313...b1b
AnonymBruker Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det så ille i Catania altså? Hvilke andre byer kan dere anbefale da, innenfor 1 times kjøring fra flyplassen? Jeg har tidligere vært i Taormina og det var helt fantastisk. Det var så vakkert at jeg begynte å grine haha! Men utrolig dyrt så kunne tenke meg noe annet neste gang. Var også innom Giardini-Naxos som jeg også likte godt, vurderer det litt. Vil bo på et lite koselig hotell med gangavstand til et sentrum, der det er et godt utvalg i restauranter/butikker og nærhet til strand. Anonymkode: be313...b1b Ortigia er koselig. Anonymkode: 82aa6...a44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå