AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Er du også en av de som lar skoen dingle eller henge fra storetåen alene mens du vipper den frem og tibake når du sitter med beina i kryss, om du bruker sko som ballerinasko eller hæler? Hvorfor er dette en greie? Anonymkode: ccf02...90b
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Hvis skoene er vonde ja. Får lett gnagsår. Anonymkode: dd926...dc2
Snok1 Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Det er flørting. Det trekker oppmerksomheten mot føttene.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Nei, det har jeg aldri gjort. Anonymkode: ce013...90f
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Snok1 skrev (6 minutter siden): Det er flørting. Det trekker oppmerksomheten mot føttene. Oj! Visste ikke at jeg flørtet når jeg gjør dette. Alt kan jo misforstås. Anonymkode: dd926...dc2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Snok1 skrev (9 minutter siden): Det er flørting. Det trekker oppmerksomheten mot føttene. Neida, jeg flørter ikke med deg når jeg gjør det. Enten er jeg nervøs, eller så kjeder jeg meg, er varm på føttene, eller de trenger å komme seg ut av de trange skoene. Anonymkode: db056...196
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Veldig så opptatt du er av dette, det er ikke mange dagene siden forrige tråd om akkurat det samme. Jeg forstår ikke hvordan dette kan være interessant. Anonymkode: 71020...cbf 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Nei, er du her også? Fikk du ikke nok respons på jodlene dine? Anonymkode: f808a...db9 1
Snok1 Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Oj! Visste ikke at jeg flørtet når jeg gjør dette. Alt kan jo misforstås. Anonymkode: dd926...dc2 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Neida, jeg flørter ikke med deg når jeg gjør det. Enten er jeg nervøs, eller så kjeder jeg meg, er varm på føttene, eller de trenger å komme seg ut av de trange skoene. Anonymkode: db056...196 ❤️🔥😘❤️🔥
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden Fordi skoene er ubehagelige på noe vis, og det er godt å slippe foten fri. Anonymkode: 78692...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Ja du spurte om nøyaktig det samme tidligere i uka. Mange gjlr det når skoen sklir av når beina er i kryss. Har null med flørting og fotfetisj å gjøre Anonymkode: a72f0...88d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå