AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Er du også en av de som lar skoen dingle eller henge fra storetåen alene mens du vipper den frem og tibake når du sitter med beina i kryss, om du bruker sko som ballerinasko eller hæler? Hvorfor er dette en greie? Anonymkode: ccf02...90b
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Hvis skoene er vonde ja. Får lett gnagsår. Anonymkode: dd926...dc2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Nei, det har jeg aldri gjort. Anonymkode: ce013...90f
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Snok1 skrev (6 minutter siden): Det er flørting. Det trekker oppmerksomheten mot føttene. Oj! Visste ikke at jeg flørtet når jeg gjør dette. Alt kan jo misforstås. Anonymkode: dd926...dc2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli Snok1 skrev (9 minutter siden): Det er flørting. Det trekker oppmerksomheten mot føttene. Neida, jeg flørter ikke med deg når jeg gjør det. Enten er jeg nervøs, eller så kjeder jeg meg, er varm på føttene, eller de trenger å komme seg ut av de trange skoene. Anonymkode: db056...196 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #8 Skrevet 4. juli Veldig så opptatt du er av dette, det er ikke mange dagene siden forrige tråd om akkurat det samme. Jeg forstår ikke hvordan dette kan være interessant. Anonymkode: 71020...cbf 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli Nei, er du her også? Fikk du ikke nok respons på jodlene dine? Anonymkode: f808a...db9 2
Snok1 Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Oj! Visste ikke at jeg flørtet når jeg gjør dette. Alt kan jo misforstås. Anonymkode: dd926...dc2 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Neida, jeg flørter ikke med deg når jeg gjør det. Enten er jeg nervøs, eller så kjeder jeg meg, er varm på føttene, eller de trenger å komme seg ut av de trange skoene. Anonymkode: db056...196 ❤️🔥😘❤️🔥
AnonymBruker Skrevet 4. juli #11 Skrevet 4. juli Fordi skoene er ubehagelige på noe vis, og det er godt å slippe foten fri. Anonymkode: 78692...ae4 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli Ja du spurte om nøyaktig det samme tidligere i uka. Mange gjlr det når skoen sklir av når beina er i kryss. Har null med flørting og fotfetisj å gjøre Anonymkode: a72f0...88d 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #13 Skrevet 4. juli Nei, jeg tar de heller av føttene og plasserer skoa på gulvet. Anonymkode: f7441...1d4
AnonymBruker Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli Snok1 skrev (11 timer siden): Det er flørting. Det trekker oppmerksomheten mot føttene. Tilfeldigvis fot fetisj og ønske tekning? 😅 Anonymkode: e14bb...90c
AnonymBruker Skrevet 4. juli #15 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fordi skoene er ubehagelige på noe vis, og det er godt å slippe foten fri. Anonymkode: 78692...ae4 Hvorfor gå med ubehagelige sko? Anonymkode: e99cf...538
Snok1 Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Tilfeldigvis fot fetisj og ønske tekning? 😅 Anonymkode: e14bb...90c De fisker selvsagt etter menn (eller kvinner) med fotfetish. Det er en åpenbar strategi.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli Snok1 skrev (9 minutter siden): De fisker selvsagt etter menn (eller kvinner) med fotfetish. Det er en åpenbar strategi. Du er utrolig nok blir enda mer usmakelig den siste tiden. Takk gud for skjul bruker-funksjon... Nei, jeg flørter ikke når jeg gjør det myke sko som ballerina eller sandaler har lett for å vippe av på hælen når føttene er avslappet i den posisjonen. Anonymkode: 01adb...184
Snok1 Skrevet 4. juli #18 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er utrolig nok blir enda mer usmakelig den siste tiden. Takk gud for skjul bruker-funksjon... Nei, jeg flørter ikke når jeg gjør det myke sko som ballerina eller sandaler har lett for å vippe av på hælen når føttene er avslappet i den posisjonen. Anonymkode: 01adb...184 Du behøver ikke skjule identiteten din. Jeg har de fotfetish-kontaktene jeg behøver for øyeblikket. Men takk for at du tenker på meg. 😘
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå