AnnaMaria25 Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Barnet mitt skal fra liten til stor avdeling og jeg er så fornøyd og takknemlig og vil gjerne gi en oppmerksomhet, men samtidig synes jeg det er så kleint. Hva tenker dere om å skrive personlige kort og enten gi gavekort til hver på ca 2-300 kr eller personlige kort og et felles gavekort til avdelingen på ca 1000, som de kan bruke som de selv ønsker enten til å gjøre noe hyggelig eller til avdelingen. Synes det er så kleint og skulle komme med gaveposer med dill eller kurv med ting oppi. eller er det best å bare si muntlig hvor takknemlig man er?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg og ungen min lagde personlige kort til de voksne og kjøpte en gave til avdelingen som kommer barna til gode. De ble rørt og glade for gaven 😊 Anonymkode: 93e98...89a
Jadasikkert29 Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Vi ga en stor kurv med diverse sunn og usunn snacks som kan stå på pauserommet sammen med ett hyggelig kort! De ble skikkelig glade❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå