AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Er 25 år gammel mann. Noen generelle tips? takk❤️ Anonymkode: 404ec...1aa 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er 25 år gammel mann. Noen generelle tips? takk❤️ Anonymkode: 404ec...1aa Ja, google og les de 1 million trådene her inne som har spurt om nøyaktig det samme som deg. Anonymkode: 123c8...0c0 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Hobbier, fritidsinteresser, veldedig arbeid, turgrupper på Facebook... Anonymkode: b1037...971 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Bli med i supporterklubben til ditt lokale fotballag. Anonymkode: c0c92...c94 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Prøv å finne ut hva som gjør det vanskelig for deg. Har du dårlig selvtillit og vanskelig for å åpne deg? Åpner deg for mye og for raskt? Hva ønsker du ut av vennskapet? Mangler du steder å treffe nye personer? Treffer du mulige venner på jobb? Hvorfor ikke? Det kan være fint å starte med en felles interesse. Da er fokus på aktiviteten i starten og gradvis kan du utvikle kontakt og vennskap. Anonymkode: a0eb4...ebc 4
Hensatt Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Meld deg inn i en organisasjon eller fritidsaktivitet innen noe du selv er interessert i. F.eks fotoklubb, brettspill, idrett, turlag osb. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Ta initiativ Ta initiativ Ta initiativ Anonymkode: fb4c6...0a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Start med å få bekjente. Ikke forvent vennskap, men finn folk du kan treffe og gjøre aktiviteter med (mye foreslått over her.) Kanskje blir det vennskap etter hvert. Anonymkode: f22c0...55c 3 2
alfathealfa Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Start med å få bekjente. Ikke forvent vennskap, men finn folk du kan treffe og gjøre aktiviteter med (mye foreslått over her.) Kanskje blir det vennskap etter hvert. Anonymkode: f22c0...55c Sant. Kolbein Falkeid har mye fine dikt. Det er langt mellom venner. Mellom venner står mange bekjentskaper Og mye snakk. Venner ligger som små lysende stuer Langt borte i fjellmørket. Du kan ikke ta feil av dem. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, google og les de 1 million trådene her inne som har spurt om nøyaktig det samme som deg. Anonymkode: 123c8...0c0 Always that guy Anonymkode: 404ec...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli Du er såpass ung at du enda passer naturlig inn i mange sånne student miljøer. Bruk den muligheten for livet når vi vokser ut fra de mest konsentrerte sosiale miljøene i land som Norge gjør ting traust! Sier aldri traust, men traust er rett ord. Anonymkode: 5619d...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #13 Skrevet 3. juli Hadde en bekjent som meldte seg opp på alt i lokalmiljøet for å bli kjent med folk, han var tilflytter. Tok litt tid, men endte med mange nye venner i ulike kretser. Men husk å være åpen og ta initiativ, man må gjøre seg selv litt sårbar i en sånn prosess🤗 Anonymkode: 86387...498 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli Satt akkurat å skulle til å skrive et lignende innlegg, men så så jeg ditt først. Jeg er en 33 år gammel dame, jente, kall det hva du vil 😅 jeg synes det er vanskelig å finne vennskap, ikke fordi jeg ikke tar initiativ og er innesluttet, men fordi jeg også liker tiden for meg selv. Har mistet mange vennskap fordi jeg rett og slett er for dårlig til å pleie vennskapet og sette av tid til å møtes. Min favoritting er å fiske, noe som i og for seg er en ganske ensom hobby, også er jeg alene med et barn, sykemeldt fra jobb, ja i det hele tatt i en vanskelig situasjon for å finne nye vennskap og relasjoner.. 🥲 Anonymkode: 45a16...af0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #15 Skrevet 3. juli https://radio.nrk.no/podkast/lev_vel/l_80b253a6-eec7-4446-b253-a6eec76446ef?utm_source=nrkradio&utm_medium=delelenke-ios&utm_content=podcast:l_80b253a6-eec7-4446-b253-a6eec76446ef Denne er fin ☝🏼 Anonymkode: 9f56b...6c1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #16 Skrevet 3. juli Min sønn fant sine venner i voksen alder (tyveårene) på nettet. Felles interesser i gamingen. Nå har de møttes flere ganger (bor langt fra hverandre så det må times for å treffes). De var en gjeng på 8 stk som møttes i fjor sommer på et treff, for eksempel. De har møttes etter det også men da færre om gangen. Virker som både dating og vennskap starter på nett ofte i disse dager. Anonymkode: f0940...785
AnonymBruker Skrevet 3. juli #17 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Min sønn fant sine venner i voksen alder (tyveårene) på nettet. Felles interesser i gamingen. Nå har de møttes flere ganger (bor langt fra hverandre så det må times for å treffes). De var en gjeng på 8 stk som møttes i fjor sommer på et treff, for eksempel. De har møttes etter det også men da færre om gangen. Virker som både dating og vennskap starter på nett ofte i disse dager. Anonymkode: f0940...785 Kan du huske hvilket spill det var? Anonymkode: 404ec...1aa
AnonymBruker Skrevet 3. juli #18 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du huske hvilket spill det var? Anonymkode: 404ec...1aa Nei, jeg har ikke spurt. Han er voksen, han hadde fortalt meg det om han ville. Blander meg ikke bort i det. Ser bare at han sitter og gamer (det er noe krigsspill) og snakker hele tiden i head-setet sitt med de andre. Han har fått julegaver i posten av et par av de, til og med. Anonymkode: f0940...785
AnonymBruker Skrevet 3. juli #19 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er 25 år gammel mann. Noen generelle tips? takk❤️ Anonymkode: 404ec...1aa Nettverksgrupper i området ditt, hobbyer som feks klatring, appen venn Anonymkode: 2e63c...6a2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #20 Skrevet 3. juli De fleste får venner gjennom jobb, hobbier, idrett. Helt konkret så er trikset å møte de samme folkene flere ganger og etterhvert man blir kjent med dem finne ut hva som kan være felles interesser. Når man vet det, kan man feks spørre, skal vi dra på den kampen/konserten/baren sammen? Anonymkode: 5c514...1e6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå