AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:59 #1 Skrevet fredag kl. 08:59 Jeg trenger å få inn litt ekstra penger, da utgifter har blitt litt store siste tida, noen som har tips til hvordan man «enkelt» kan tjene litt ekstra? Har fulltidsjobb - så det må bli noe på ettermiddag/ helger - og gjerne noe som er lett å gjøre i tillegg til en normalt krevende vanlig jobb? takker for alle tips 🙏🏼 Anonymkode: 36aa3...7b8
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:05 #2 Skrevet fredag kl. 09:05 Vanligvis tjener man klart best på å gjøre mer av det man kan. Overtid, ekstra vakter et annet sted e.l., avhengig av yrket ditt. Utleie av rom eller bil. Disse "jobb hjemmefra og bli steinrik med minimal innsats"-jobbene er i all hovedsak varianter av telemarketing eller pyramidespill og ikke noe å satse på. Anonymkode: 85d75...4b2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:10 #3 Skrevet fredag kl. 09:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vanligvis tjener man klart best på å gjøre mer av det man kan. Overtid, ekstra vakter et annet sted e.l., avhengig av yrket ditt. Utleie av rom eller bil. Disse "jobb hjemmefra og bli steinrik med minimal innsats"-jobbene er i all hovedsak varianter av telemarketing eller pyramidespill og ikke noe å satse på. Anonymkode: 85d75...4b2 Ja, jeg vet - jeg er ikke intressert i sånn pyramide greier 😅 men i min jobb får man ikke jobba overtid dessverre 😩 (kommunal) Anonymkode: 36aa3...7b8
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:12 #4 Skrevet fredag kl. 09:12 Ja.... Tilbyr alle som ønsker jobb hos meg,men når det kommer til stykket er det ingen som gidder/klarer/orker. Anonymkode: 0520d...cb4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:13 #5 Skrevet fredag kl. 09:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg vet - jeg er ikke intressert i sånn pyramide greier 😅 men i min jobb får man ikke jobba overtid dessverre 😩 (kommunal) Anonymkode: 36aa3...7b8 Trenger nabokommunen folk? Det er nesten umulig å gi gode råd uten å vite hvilken kompetanse du har. Anonymkode: 85d75...4b2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:05 #6 Skrevet fredag kl. 10:05 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja.... Tilbyr alle som ønsker jobb hos meg,men når det kommer til stykket er det ingen som gidder/klarer/orker. Anonymkode: 0520d...cb4 Og hva består dette arbeidet så i? Anonymkode: 47a5b...5c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå