AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Jeg er ikke vant til barn, men venninnen min som er nær har nå en toåring. Han vil gjerne ligge i armene mine og inntill brystet med ansiktet. Da sier han koselig. Venninnen min sa at han liker å ligge slik og det er trygghetsbasert. Men bør jeg snu ham unna brystene mine? Han gjør ingenting annet enn å ligge der. men jeg er jo ikke mammaen hans. Anonymkode: ac439...421 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Nei, la han ligge der og kjenne trygghet og nærhet. Veldig koselig tenker jeg ❤️ Anonymkode: 058c9...65a 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Små barn føler ofte mye omsorg i hjertelyden hos andre mennesker. Han føler seg trygg hos seg ❤️ Anonymkode: 83362...c5e 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Tusen takk, dere. Jeg synes selv det er veldig koselig, men var redd at det ville fremstå feil. Jeg er jo glad i barn, selv om jeg er barnløs. Anonymkode: ac439...421 1
Surriball Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Det er da ingenting seksuelt med småbarn og bryster? I beste fall er det bare ekstra mykt og godt å ligge på. La ham kose og nyt det ❤️
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Surriball skrev (1 time siden): Det er da ingenting seksuelt med småbarn og bryster? I beste fall er det bare ekstra mykt og godt å ligge på. La ham kose og nyt det ❤️ Takk for svar. Jeg tenkte ikke sexuelt, jeg bar bare redd for å trå over en grense siden jeg ikke er moren hans. Anonymkode: ac439...421
alfathealfa Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Hvis du selv og han begge synes det er hyggelig er det ikke noe som tilsier at det ikke er fint, synes jeg. Det er en toåring
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Barnet koser seg. Jeg jobber i barnehage og har barn som ligger slik inntil meg hver dag Anonymkode: bac55...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for svar. Jeg tenkte ikke sexuelt, jeg bar bare redd for å trå over en grense siden jeg ikke er moren hans. Anonymkode: ac439...421 Hvilken grense snakker du om da? Anonymkode: 9752d...041
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå