Gå til innhold

Barn som vil ligge i fanget

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke vant til barn, men venninnen min som  er nær har nå en toåring. Han vil gjerne ligge i armene mine og inntill brystet med ansiktet. Da sier han koselig. 

Venninnen min sa at han liker å ligge slik og det er trygghetsbasert. 

Men bør jeg snu ham unna brystene mine?  Han gjør ingenting annet enn å ligge der. men jeg er jo ikke mammaen hans.

Anonymkode: ac439...421

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, la han ligge der og kjenne trygghet og nærhet. Veldig koselig tenker jeg ❤️

Anonymkode: 058c9...65a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Små barn føler ofte mye omsorg i hjertelyden hos andre mennesker. Han føler seg trygg hos seg ❤️

Anonymkode: 83362...c5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, dere. Jeg synes selv det er veldig koselig, men var redd at det ville fremstå feil. Jeg er jo glad i barn, selv om jeg er barnløs. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det er da ingenting seksuelt med småbarn og bryster? I beste fall er det bare ekstra mykt og godt å ligge på. La ham kose og nyt det ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
Surriball skrev (1 time siden):

Det er da ingenting seksuelt med småbarn og bryster? I beste fall er det bare ekstra mykt og godt å ligge på. La ham kose og nyt det ❤️ 

Takk for svar. Jeg tenkte ikke sexuelt, jeg bar bare redd for å trå over en grense siden jeg ikke er moren hans. 

Skrevet

Hvis du selv og han begge synes det er hyggelig er det ikke noe som tilsier at det ikke er fint, synes jeg. Det er en toåring

AnonymBruker
Skrevet

Barnet koser seg. Jeg jobber i barnehage og har barn som ligger slik inntil meg hver dag 

Anonymkode: bac55...5e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for svar. Jeg tenkte ikke sexuelt, jeg bar bare redd for å trå over en grense siden jeg ikke er moren hans. 

Hvilken grense snakker du om da?

Anonymkode: 9752d...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...