AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli At noen ord er koblet på et bilde? Feks, når jeg tenker på spare ser jeg for meg ei bestemt kvinne med lyst hår og vennlig blikk. Ordene: drøm og håp er grønne: en liten forsommerhage. Når jeg tenker på navnet Heidi ser jeg en liten brunhåret arbeidssom kvinne, osv. Anonymkode: e9a5e...791
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Nei, det er ikke slik for meg. Anonymkode: cc30e...80e
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Ikke helt som du, men jeg kobler farger opp mot bokstaver og tall, ord og setninger. Trodde lenge at alle hadde det sånn, men tror jeg var sånn midt i 20-årene at jeg oppdaget at det var bare meg i min omgangskrets 😅 Anonymkode: 18a28...860
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Ja, kanskje, men med tall. 6 er en sitron. 41 er en sånn stigbøyle på en sal. 7 og 3 er knyttet til grønt, og jeg tenker på hekker og egentlig på stolthet og fordom estetikk. Mur og hekk, trær. Har fått høre jeg er konkret og emosjonelt anlagt og ikke abstrakt. Men vet ikke hvor sant det er. Anonymkode: a702b...d63
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Nei, det er ikke slik for meg. Og mest sannsynlig blir vel denne tråden strengt pga kg's dummeste regel. Anonymkode: 4d95d...3a9
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Kanskje ikke farger og bilder, men jeg har et litt merkelig forhold til tall. Det er litt som tallene har sin egen personlighet, på en måte. Jeg liker ikke 7, mens 6 og 8 er bra. Vanskelig å forklare. Anonymkode: 9ce07...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kanskje ikke farger og bilder, men jeg har et litt merkelig forhold til tall. Det er litt som tallene har sin egen personlighet, på en måte. Jeg liker ikke 7, mens 6 og 8 er bra. Vanskelig å forklare. Anonymkode: 9ce07...b9e Jeg liker heller ikke tallet 7. Det er som et ulykkestall for meg. Liker heller ikke 13 (selv om jeg ikke er overtroisk), men 7 er verre. Alle andre tall er bra. 8 er mitt favoritt-tall. Haha, trodde nesten det bare var jeg som hadde et sånt forhold til tall. Anonymkode: dabcb...f96
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kanskje ikke farger og bilder, men jeg har et litt merkelig forhold til tall. Det er litt som tallene har sin egen personlighet, på en måte. Jeg liker ikke 7, mens 6 og 8 er bra. Vanskelig å forklare. Anonymkode: 9ce07...b9e AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg liker heller ikke tallet 7. Det er som et ulykkestall for meg. Liker heller ikke 13 (selv om jeg ikke er overtroisk), men 7 er verre. Alle andre tall er bra. 8 er mitt favoritt-tall. Haha, trodde nesten det bare var jeg som hadde et sånt forhold til tall. Anonymkode: dabcb...f96 Jeg derimot har 7 som et nært tall, samme med 1. Er mindre nær 8 så rart å høre vi har ulike, lurer på hvorfor dere er nærmere 8, mens jeg er nærmere 7. Tar jeg feil å liker et vondt tall? 6 som er sitronen er et positivt tall. Liker de grønne og brune tallene 7, 3, 13, 17, 23. De er som skogen og er mystiske. Anonymkode: a702b...d63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå