AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Vi er enige om at vi er eksklusive, så vi kan ikke date og ligge med andre. Han har selv valgt å fylle alle feriedager sine, 4 uker, med aktiviteter, utflukter, turer etc han vil på, som han enten ikke kan eller vil ha meg med på. I tillegg er alltid første uken tilbake på jobb igjen veldig hektisk, så jeg kommer ikke til å se han på kanskje 5, men minst 4 uker. Han kunne fint prioritert mye av dette annerledes, så vi fikk noe tid sammen, men virket snurt da jeg forsiktig påpekte dette. Han sa at vi er jo ikke kjærester enda og kan ikke bestemme over hverandres liv osv. Jeg kontret med at det da måtte være greit å date andre i perioden, men han synes det var noe helt annet og sa at jeg gjerne måtte gjøre det, men da var det over mellom oss. Hva ville dere tenkt om dette? Er det jeg eller han som er urimelig her? Anonymkode: 78e44...d92 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi er enige om at vi er eksklusive, så vi kan ikke date og ligge med andre. Han har selv valgt å fylle alle feriedager sine, 4 uker, med aktiviteter, utflukter, turer etc han vil på, som han enten ikke kan eller vil ha meg med på. I tillegg er alltid første uken tilbake på jobb igjen veldig hektisk, så jeg kommer ikke til å se han på kanskje 5, men minst 4 uker. Han kunne fint prioritert mye av dette annerledes, så vi fikk noe tid sammen, men virket snurt da jeg forsiktig påpekte dette. Han sa at vi er jo ikke kjærester enda og kan ikke bestemme over hverandres liv osv. Jeg kontret med at det da måtte være greit å date andre i perioden, men han synes det var noe helt annet og sa at jeg gjerne måtte gjøre det, men da var det over mellom oss. Hva ville dere tenkt om dette? Er det jeg eller han som er urimelig her? Anonymkode: 78e44...d92 Han høres ikke så intressert ut Anonymkode: aec74...464 9 7
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Hadde aldri giddi å data en mann som har 4 uker fri og ikke satt av så mye som en dag til oss. Anonymkode: d64e2...9c8 5 9
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Jeg tenker du er urimelig. Helt greit at du ikke føler deg så prioritert, det forstår jeg er skuffende. Men at det skal bety at da må du få date andre, den ser jeg ikke helt. Det er snakk on en måned, det går bra. Anonymkode: 79d9d...251 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Sorry,men : HAN ER IKKE INTERESSERT! En mann som hadde vært det minste redd for at du forsvant hadde ikke oppført seg sånn. Vil du ha en sånn uinteressert fyr da? Anonymkode: 44075...917 8 4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sorry,men : HAN ER IKKE INTERESSERT! En mann som hadde vært det minste redd for at du forsvant hadde ikke oppført seg sånn. Vil du ha en sånn uinteressert fyr da? Anonymkode: 44075...917 Du trenger ikke si sorry, for jeg dumper gjerne de som ikke verdsetter meg. Må bare finne ut om jeg er helt urimelig og dramatisk før jeg tar en forhastet beslutning. Ts Anonymkode: 78e44...d92 2 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Han vil gjerne ha deg i bakhånd, men selv er han på utkikk etter noen "bedre" i løpet av ferien (noe han selvsagt ikke sier høyt). Om han finner noen, tar han ikke 10 øre for å ghoste deg. En mann som virkelig er interessert vil prioritere tid sammen med deg. Anonymkode: 7ae72...ec6 2 8
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du trenger ikke si sorry, for jeg dumper gjerne de som ikke verdsetter meg. Må bare finne ut om jeg er helt urimelig og dramatisk før jeg tar en forhastet beslutning. Ts Anonymkode: 78e44...d92 Du er absolutt ikke urimelig om du avslutter, ihvertfall hvis han ikke engang vil ha deg med på aktivitetene. Anonymkode: d64e2...9c8 4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil gjerne ha deg i bakhånd, men selv er han på utkikk etter noen "bedre" i løpet av ferien (noe han selvsagt ikke sier høyt). Om han finner noen, tar han ikke 10 øre for å ghoste deg. En mann som virkelig er interessert vil prioritere tid sammen med deg. Anonymkode: 7ae72...ec6 Hvorfor alltid anta at det er andre damer inne i bildet? Kanskje han bare er egoistisk og vil styre sin egen ferie uten å ta hensyn. Noe som er skuffende, men ikke noen grunn til å tro at han vil ligge med andre Anonymkode: 79d9d...251 3 5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Thank you - next. Anonymkode: d8c78...42b 1 6
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi er enige om at vi er eksklusive, så vi kan ikke date og ligge med andre. Han har selv valgt å fylle alle feriedager sine, 4 uker, med aktiviteter, utflukter, turer etc han vil på, som han enten ikke kan eller vil ha meg med på. I tillegg er alltid første uken tilbake på jobb igjen veldig hektisk, så jeg kommer ikke til å se han på kanskje 5, men minst 4 uker. Han kunne fint prioritert mye av dette annerledes, så vi fikk noe tid sammen, men virket snurt da jeg forsiktig påpekte dette. Han sa at vi er jo ikke kjærester enda og kan ikke bestemme over hverandres liv osv. Jeg kontret med at det da måtte være greit å date andre i perioden, men han synes det var noe helt annet og sa at jeg gjerne måtte gjøre det, men da var det over mellom oss. Hva ville dere tenkt om dette? Er det jeg eller han som er urimelig her? Anonymkode: 78e44...d92 Han lurer deg med eksklusive men vil ikke gi noe tilbake. Som feks anerkjennelse og ta deg med i ferieplaner. Anonymkode: d8c78...42b 2 3
Virrevirrevapp Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Han gjør som han vil, men han prioriterer ikke å få sett deg/holde kontakt. 2 3
Sparkling_Pink Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden Er det noen spesielle opplegg som gjør at han har fullbooket ferien hans sånn som at bekjentskapet er helt nytt? Eller at han forventer eksklusivitet og at dere blir kjent ekstremt sakte? Det gir generelt lite mening for meg at dere dater, men han ikke er villig til å prioritere deg. Jeg tror jeg enkelt og greit hadde sagt til mannen at jeg ser fram til å bare møte han etter ferien, men tar meg den friheten det er å flørte ved anledning siden jeg ikke ser han på lang tid. Hadde han da sagt at det var over mellom oss, hadde jeg sagt, det var synd å høre. 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Skrevet 8 timer siden Sparkling_Pink skrev (9 minutter siden): Er det noen spesielle opplegg som gjør at han har fullbooket ferien hans sånn som at bekjentskapet er helt nytt? Eller at han forventer eksklusivitet og at dere blir kjent ekstremt sakte? Bekjentskapet med meg, mener du? Vi har datet i 5 uker. Ferien var ikke booket ferdig før han traff meg. Han skal på en del ting av typen utendørsaktiviteter (typ spesifikke fjellturer osv) og har valgt å legge opp ferien slik at han ikke har noen turer hjemom underveis, bare reiser fra sted til sted, innlands og utlands. Jeg har ikke fått tilbud om å være med på noe, men flere av tingene går også litt innunder ekstremsport, så jeg kunne uansett ikke gjort aktiviteten. Tviler på at han treffer på så mange andre damer og at det er et issue her, det er vel mer dyrking av hobby og vennskap med guttegjengen det går i. Ts Anonymkode: 78e44...d92 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bekjentskapet med meg, mener du? Vi har datet i 5 uker. Ferien var ikke booket ferdig før han traff meg. Han skal på en del ting av typen utendørsaktiviteter (typ spesifikke fjellturer osv) og har valgt å legge opp ferien slik at han ikke har noen turer hjemom underveis, bare reiser fra sted til sted, innlands og utlands. Jeg har ikke fått tilbud om å være med på noe, men flere av tingene går også litt innunder ekstremsport, så jeg kunne uansett ikke gjort aktiviteten. Tviler på at han treffer på så mange andre damer og at det er et issue her, det er vel mer dyrking av hobby og vennskap med guttegjengen det går i. Ts Anonymkode: 78e44...d92 Nå er jeg veldig i dette ekstremsport segmentet selv, og en som viser hvem han er så tidlig blir ikke bedre. Thank you, and goodbye! Anonymkode: 44075...917 2
AnonymMisbruker Skrevet 8 timer siden #16 Skrevet 8 timer siden Men altså skjerp deg da. Dere har datet i fem uker. Du har ingenting å si på hva han planlegger i ferien sin. Høres ut som du er kontrollerende og ekstremt kravstor. Skjerpings. Chill ut så har dette kanskje en sjans, men håper egentlig for hans del at han slipper deg hvis du skal være sånn som dette. 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Skrevet 8 timer siden Han føler ikke nok, unnskyld. Når du møter den du forelsker deg i er det vanskelig å holde seg unna. Han hadde garantert sneket deg inn om han følte nok. Selv om dere har kjent hverandre kort er dette urealistisk distanse. Han ville egentlig slitt med å fokusere på ferien å ha deg i tankene tror jeg, om det er kjærlighet. Forelskelse er en beruselse som gjør oss tullete. Anonymkode: 5044a...641 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden AnonymMisbruker skrev (9 minutter siden): Men altså skjerp deg da. Dere har datet i fem uker. Du har ingenting å si på hva han planlegger i ferien sin. Høres ut som du er kontrollerende og ekstremt kravstor. Skjerpings. Chill ut så har dette kanskje en sjans, men håper egentlig for hans del at han slipper deg hvis du skal være sånn som dette. Er enig. 5 uker er ingenting. Har nettopp truffet hverandre Anonymkode: aec74...464 4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden Siden det er ekstremsport kanskje det er annerledes? Samtidig tror jeg du vil bli sittende hjemme med han her som er ute på tur i fremtiden. Tenk når dere har ferie sammen, han vil kanskje på fjellet å der er den par turen ut av ruta. Muligens. Også, vil du sitte med hjertet i halsen å tenke at mannen din dingler fra ei fjellhylle? Noe å tenke på. Anonymkode: 5044a...641 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han føler ikke nok, unnskyld. Når du møter den du forelsker deg i er det vanskelig å holde seg unna. Det er jo ikke slikt de fungerer når man er voksen. Det du beskriver her er jo fjortis forelskelse. Som et voksent menneske har jeg lært meg å regulere følelsene mine for lengst, å passer på og ikke la dem løpe løpsk før jeg vet om jeg faktisk passer ilag med dette mennesket. Denne prosessen tar tid. 5 uker er ingen ting. Så jeg skjønner godt at han ikke kan forandre på ferie planene sine når dere bare har kjent hverandre i en så kort stund. Anonymkode: 5ead3...27a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå