AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:09 #1 Skrevet torsdag kl. 22:09 Hei, jeg er 34 år og holder til i Trøndelag og ønsker nye bekjentskap/venner. Føler det er vanskelig i voksen alder og bli kjent med andre. Har noen tips? Anonymkode: 07dfb...2ff 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:55 #2 Skrevet torsdag kl. 22:55 Få barn! Instant tvangssosialisering Anonymkode: 616f8...d5f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:31 #3 Skrevet i går, 01:31 Gjennom en hobby. Meld deg inn i en klubb eller idrettslag som driver med noe du liker og bli kjent med personer som har samme interesser som du. Hvis du ikke har noen hobby, finn en og lære noe nytt. Anonymkode: 5352d...4f4
AnonymBruker Skrevet i går, 01:46 #4 Skrevet i går, 01:46 Er i samme problem også i Trøndelag, 32 år. For min del har jeg tenkt jeg må flytte til Trondheim for der er det fler lavterskel sosiale arenaer, som også frister. Når jeg har forsøkt å finne noe er svaret kun dugnad eller frivillighet. Er sjalu på dem i verden som kan gå inn på et hyggelig sted å lage noe rundt andre og komme i prat over noe koselig. Eller har steder man kan danse. Eller bare generelt flere hyggelige steder. Anonymkode: 2dae4...93e
AnonymBruker Skrevet i går, 01:49 #5 Skrevet i går, 01:49 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Gjennom en hobby. Meld deg inn i en klubb eller idrettslag som driver med noe du liker og bli kjent med personer som har samme interesser som du. Hvis du ikke har noen hobby, finn en og lære noe nytt. Anonymkode: 5352d...4f4 Trønderlag bugner ikke av hobby steder. Der hvor jeg bor er det mest av dem som er mye eldre som er med på hobbyer jeg liker. Å jeg vet kun av to kreative hobbyer, foto og kor. Ellers går det i sport eller bil. Å jeg vil liksom ha venninner eller venner uten å måtte stå på en scene for det. Men elsker å synge da. Er ikke ts men er en ultimat hobby person, så at jeg ikke finner noe sier nok om min lille by. Anonymkode: 2dae4...93e
AnonymBruker Skrevet i går, 01:52 #6 Skrevet i går, 01:52 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Få barn! Instant tvangssosialisering Anonymkode: 616f8...d5f Det er gjerne klikker der også, tror ikke at å få barn nødvendigvis er noen løsning. Da er det nok enklere blant kolleger, eller i studentmiljøer, eventuelt om man blir med på diverse idrett, hobby osv. Anonymkode: f8b4c...500
mamanodrama Skrevet i går, 02:24 #7 Skrevet i går, 02:24 Alle vennene jeg har nå i voksen alder har jeg fått gjennom å engasjere meg i interesser og/eller bare gå på bar, sette meg ned og begynne å skravle. Det har resultert i 20+ år med vennskap, sykt kule prosjekter og fantastisk nettverk. Finn ut hva du liker å gjøre/ vil lære, finn ut hvor det fins og hopp i det. En av tingene med vennskap i voksen alder er at det ofte tar lengre tid å etablere dem, spesielt hvis de skal tas videre fra settingen dere møttes i. Men du må tørre å ta første steget. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:25 #8 Skrevet i går, 07:25 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Trønderlag bugner ikke av hobby steder. Der hvor jeg bor er det mest av dem som er mye eldre som er med på hobbyer jeg liker. Å jeg vet kun av to kreative hobbyer, foto og kor. Ellers går det i sport eller bil. Å jeg vil liksom ha venninner eller venner uten å måtte stå på en scene for det. Men elsker å synge da. Er ikke ts men er en ultimat hobby person, så at jeg ikke finner noe sier nok om min lille by. Anonymkode: 2dae4...93e De fleste steder bugner av aktiviteter. Men det er ikke alltid det er så lett å få øye på. - Gå tur. Start en turgruppe, eller sjekk om DNT eller lokale friluftslag har tilbud der du bor. - Relatert: det finnes mange frivilige lag som er med å ordner turstier og uteområder, fikser benker, rydder kratt, osv. - Lesing. Biblioteket har gjerne lesegrupper, eller du kan starte en selv. - Sy/strikk/håndarbeid. - Maling. Finn et kurs? - Bli aktiv i en organisasjon eller et politisk parti. Er det en frivillighetssentral der du bor så er jo det fort en start? Anonymkode: 7fa7c...ec8
AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #9 Skrevet i går, 07:26 Røde kors. Jeg fikk mange venner fra det . Anonymkode: 0b1d0...f3e
AnonymBruker Skrevet i går, 07:30 #10 Skrevet i går, 07:30 Hobbyer, fritidsinteresser, veldedig arbeid, turgrupper på Facebook... Anonymkode: 2c09e...98b
AnonymBruker Skrevet i går, 07:36 #11 Skrevet i går, 07:36 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Få barn! Instant tvangssosialisering Anonymkode: 616f8...d5f Har 2 barn. Anonymkode: 07dfb...2ff
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #12 Skrevet i går, 07:41 Hobby er det letteste. Anonymkode: 083d6...8c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå