Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du likt at barna fikk servert i barnehagen dersom du skulle velge fra øverste hylle. 

Vi tenker at frokost gjerne feks kan være omelett. Da med sunne grønnsaker i dem. 

Jeg ville elsket at ungene fikk varmmat fra grunn av også, hvor de fikk være med. 

Anonymkode: f6e34...033

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva ville du likt at barna fikk servert i barnehagen dersom du skulle velge fra øverste hylle. 

Vi tenker at frokost gjerne feks kan være omelett. Da med sunne grønnsaker i dem. 

Jeg ville elsket at ungene fikk varmmat fra grunn av også, hvor de fikk være med. 

Anonymkode: f6e34...033

Hvem er «vi». Våre barn liker ikke omelett. Det gjelder mange barn. Barnehager prioriterer at barna spiser maten de lager 

Anonymkode: c088f...976

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Steiner-barnehagen her lager økologisk mat til barna fra bunnen av. Elsker det!!

Anonymkode: 51d85...962

AnonymBruker
Skrevet

Så viktig er det ikke for meg så lenge de får mat. Tullete med de barnehagene der man må ha med matpakke til barna. Ellers så tenker jeg at brødmåltid er helt ok hvis det er det som er menyen. Er ikke så kravstor da jeg har hatt mine barn mer hjemme enn i barnehagen. Skjønner det er viktigere for de som kanskje har barna 8-9 timer i barnehagen fra de er 10 måneder.

Anonymkode: 80d82...622

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at brødskiver er helt fint men kjekt om de får varmmat noen ganger i uken til lunsj. Forstår at de må lage mat ut fra budsjett og det som er lettest i forhold til allergier og annet. Vet det har vore diskusjoner rundt at enkelte foreldre ikke vil ha ultraprosessert mat, noen vil ha kun økologisk, noen kun vegetar, noen kun varmmat. Men tenker at om barnehagen legger seg på normal frokost/lunsj så får vi heller servere ting hjemme ut fra våre preferanser. Alle vil ikke bli fornøgd uansett. Jeg er happy når de får servert tomatsuppe i bhg jeg, ikke så kravstor.. 

Anonymkode: b497f...146

AnonymBruker
Skrevet

Kunne tenkt meg at det ble servert nybakt brød/rundstykker hver dag  , fisk til varm mat en gang i uken,,salatbuffe en gang i uken og så kunne de variert litt på varm lunsj en gang i uken, hadde også ønsket det ble servert litt grønnsaker  til hvert måltid 

Anonymkode: 5c472...69f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fornøyd med vår barnehage. Til frokost får de nybakte rundstykker, nybakt brød eller knekkebrød. Med pålegg. Varmmat hver dag til lunsj. Barnehagen har egen kokebok. Hjemmelagede supper, omelett, pastasalat, spaghetti, taco, wraps, fisk en gang i uka. Til ettermiddagsmat får de alltid frukt og rester fra lunsjen hvis det er igjen. Brødmat hvis noen vil ha det. De får melk og vann og Biola til frokost. 

Anonymkode: 188f7...aa2

AnonymBruker
Skrevet

Vi er også fornøyde med det barnehagen vår tilbyr. De får kornmat til lunsj (brødskive, knekkebrød eller havregrøt) og fruktmåltid med varierende tilbehør. Varmmat to ganger i uken. I barnehagen vår må de ta med frokost i egen matpakke og jeg kunne gjerne betalt litt ekstra for å slippe det, eneste… 

Anonymkode: d2162...41b

AnonymBruker
Skrevet

jeg syns det er helt greit med brød og pålegg som di fleste har, jeg gidder ikke lage insta matpakker når ungen skal begynne på skolen 

Anonymkode: 20d10...39d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle valgt fra øverste hylle hadde jeg valgt kokk til alle norske barnehager. Slik at personalet slapp å tenke på kjøkkenet (med mindre de hadde matlagingsgrupper), og hadde hele tida med fokus på barna. 

Men ellers ville jeg ha valgt alt mat lagd fra bunnen av. 

Anonymkode: 0b1b0...7c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke hadde trengt å tenke penger, hadde det vært såå fint med egen kokk som laget det meste fra bunnen av, og kanskje barna kunnet få en dag i uken hvor de fikk være med.

Men helt ærlig er jeg fornøyd med det som serveres. Hadde vært gøy med litt mer variert frukt og bær i tillegg, men det er vanskelig når alt er så dyrt.

Anonymkode: 60d62...98d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...