AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Jeg smakte isbjørn sjokolade kroneis og liker den bedre en Hennig Olsen sin nå. Isbjørn er mye fyldigere og har mer smak. Hvilken er din favoritt? Anonymkode: ee805...c36 2
enkefru Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Jeg har blitt veldig begeistret for coop sin, de har kjørt kampanjepriser på den flere år på rad, så mulig jeg bare er «tilvendt» 😅 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli Diplom Is med Hennig Olsen på andre. Isbjørn er grusom. Ikke bare kroneisen, men all isen deres er fryktelig. Anonymkode: 9218b...8f0 1
Fossegrimen Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli Diplom-is sin med sjokoladesmak. Den smakar best, OG Diplom-is er eigd av bøndene gjennom Tine. Det liker eg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli Fossegrimen skrev (Akkurat nå): Diplom-is sin med sjokoladesmak. Den smakar best, OG Diplom-is er eigd av bøndene gjennom Tine. Det liker eg. Visste ikke om Tine linken til Diplom Is. Da blir det Hennig Olsen framover. Anonymkode: 9218b...8f0 3
Fossegrimen Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Visste ikke om Tine linken til Diplom Is. Da blir det Hennig Olsen framover. Anonymkode: 9218b...8f0 Ja, ein må passe på å gi mest mogleg pengar til kremmar-standen og minst mogleg til bøndene. Da blir det bra. 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli #11 Skrevet 2. juli Jeg liker best Coop sin kroneis, både jordbær og sjokolade er god. Mye billigere enn Diplom-is, men like god. Isbjørn er også god, men First Price sin liker jeg ikke. Anonymkode: ef36e...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #15 Skrevet 3. juli Jeg ble begeistret for Isbjørn, men så leste jeg en artikkel om ingredienser. https://www.tv2.no/nyheter/fikk-is-sjokk-ble-oppriktig-forskrekket/18642234/ Da var det det slutt. https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/dette-er-ikke-is/16764447/?fbclid=IwY2xjawS0LrtleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEe-5MDCG411YDPkP9q6rpf60Zy-V6ST_9Bev1HqhWIST_gcwODtABpBu6lYY0_aem_9PNgeO-LqSCE6y-Nu6U0kg Det viser seg at verken melk eller fløte er hovedingrediensen i denne isen. Fløte er på åttende plass over ingrediensene, med 10,9 prosent. Faktisk finnes det ikke ekte melk i isen i det hele tatt, bare skummetmelk-pulver. Anonymkode: 3fd65...7c2 1
Anonymbruker*** Skrevet 3. juli #16 Skrevet 3. juli Henning-Olsen! Den smaker skikkelig fløte og har så deilig konsisten. Diplom synes jeg er generelt mindre god, men Royal serien er ett unntak. Isbjørn er dårlige greier. 2 1
Fossegrimen Skrevet 3. juli #17 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg ble begeistret for Isbjørn, men så leste jeg en artikkel om ingredienser. https://www.tv2.no/nyheter/fikk-is-sjokk-ble-oppriktig-forskrekket/18642234/ Da var det det slutt. https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/dette-er-ikke-is/16764447/?fbclid=IwY2xjawS0LrtleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEe-5MDCG411YDPkP9q6rpf60Zy-V6ST_9Bev1HqhWIST_gcwODtABpBu6lYY0_aem_9PNgeO-LqSCE6y-Nu6U0kg Det viser seg at verken melk eller fløte er hovedingrediensen i denne isen. Fløte er på åttende plass over ingrediensene, med 10,9 prosent. Faktisk finnes det ikke ekte melk i isen i det hele tatt, bare skummetmelk-pulver. Anonymkode: 3fd65...7c2 Men er ikkje det openbert med den prisen? Når det kjem til matvarer, får ein (dessverre) ofte det ein betaler for, på godt og vondt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #18 Skrevet 3. juli Fossegrimen skrev (31 minutter siden): Men er ikkje det openbert med den prisen? Når det kjem til matvarer, får ein (dessverre) ofte det ein betaler for, på godt og vondt. Jeg så ikke på prisen...men det stemmer sikkert. Smaken var veldig "fyldig", men det kommer av tilsetningsstoffene. Aldri mer! Nå lager vi egen soft-is, det er meget enkelt og uten tilsetning Anonymkode: 3fd65...7c2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #20 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg så ikke på prisen...men det stemmer sikkert. Smaken var veldig "fyldig", men det kommer av tilsetningsstoffene. Aldri mer! Nå lager vi egen soft-is, det er meget enkelt og uten tilsetning Anonymkode: 3fd65...7c2 Hvordan lager man soft-is meget enkelt? Anonymkode: c7e82...d44 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå