Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber med ei som 90% av tiden er lei av å jobbe. Hver dag begynner hun etter 1 time å lengte til hun skal hjem. Og hun sier det og viser det med kroppen. Er veldig slitsomt. Jeg kan bli lei av jobben noen ganger, men hjelper ikke å sutre. 

Flere med sånne kollegaer?

Anonymkode: 9a64e...922

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har ei som er nøyaktig slik du beskriver! Hun huffer og puffer med en gang arbeidsdagen starter, går rundt å subber med beina og skuldrene hengende lavt. I tillegg bruker hun sikkert 70 % av tiden på mobilen sin i mens jeg flyr rundt å jobber - samtidig som hun sier at hun kjeder seg. 

Hver eneste mandag starter hun allerede å si «snart fredag og helg». Slår aldri feil. Hun suger seriøst all livsgnist ut av meg og er så tung å være rundt at jeg får hodepine av å tenke på henne! 

Anonymkode: 151fa...9ad

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, har ei som er nøyaktig slik du beskriver! Hun huffer og puffer med en gang arbeidsdagen starter, går rundt å subber med beina og skuldrene hengende lavt. I tillegg bruker hun sikkert 70 % av tiden på mobilen sin i mens jeg flyr rundt å jobber - samtidig som hun sier at hun kjeder seg. 

Hver eneste mandag starter hun allerede å si «snart fredag og helg». Slår aldri feil. Hun suger seriøst all livsgnist ut av meg og er så tung å være rundt at jeg får hodepine av å tenke på henne! 

Kunne vært meg! :P Men jeg kan ikke hjelpe for det, kroppen henger ikke med mer og arbeidsmiljøet stinker. Så that`s life! 

Anonymkode: dbab9...243

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Det høres utrolig irriterende og barnslig ut. Jeg føler med dere! 

Anonymkode: fcf21...799

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kunne vært meg! :P Men jeg kan ikke hjelpe for det, kroppen henger ikke med mer og arbeidsmiljøet stinker. Så that`s life! 

Bytt jobb da? Du som arbeidstaker har like mye ansvar for arbeidsmiljøet som sjefen og resten av kollegaene dine. Hvorfor skal du ødelegge helsa til dine kollegaer med slik uakseptabel arbeidsmoral og oppførsel? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bytt jobb da? Du som arbeidstaker har like mye ansvar for arbeidsmiljøet som sjefen og resten av kollegaene dine. Hvorfor skal du ødelegge helsa til dine kollegaer med slik uakseptabel arbeidsmoral og oppførsel? 

Nei, hvorfor skal jeg bytte jobb? Kroppen blir ikke yngre av det, syns du jeg skal plage andre en stund? Jeg har vært en av dem som har prøvd mest å forandre arbeidsmiljøet men kjerringene der vil ha alt på det gamle. 

Og snakk ikke om moral! Jeg gjør det jeg må gjøre, jeg slumser ikke unna det som er oppgavene mine. Jeg bare gjør de ikke med glede. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er slitsomt å påvirker veldig miljøet. Hadde en ung og nyutdannet kollega som var slik i to år! Hun skulle søkt seg bort for lenge siden! Var glad hun endelig sa opp! Vi er venner nå i ettertid, men den klagingen var plagsomt i en så lang periode..Nå føler jeg på det samme selv, men har begynt å søke jobber før trivselen går ut over kollegaer. Det er likevel forståelig at ikke alle kan bytte jobb like lett pga alder, jobb muligheter osv. 

Anonymkode: f4a20...0a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør dere samme jobb? Må du jobbe mer fordi hun er slapp? Da skjønner jeg frustrasjonen. Hvis ikke det er tilfellet så er det vel bare å overse henne. La henne være lei for seg selv. 

Anonymkode: 52f24...6a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en slik kollega, er lei av jobben. Men skal heldigvis starte i ny jobb.

Anonymkode: 1e263...ed2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er en slik kollega, er lei av jobben. Men skal heldigvis starte i ny jobb.

Anonymkode: 1e263...ed2

Jeg er også lei i perioder men jeg viser det ikke 

Anonymkode: 9a64e...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...