Gå til innhold

Vogn i Dyreparken til 4-åringen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et barn på 4 år som slutta med vogn for 1,5 år siden. Det er vant til å gå mye, men akkurat nå i sommer er vi litt usikker på hva vi skal gjøre. Skal til Dyreparken i 4 dager, så regner med det blir mye gåing (ikke vært der før). Bor på hotell i byen og skal på show 1 kveld. Så blir nok lange dager.

Burde vi ta med vogn for å hvile små ben eller ståbrett (har nyfødt vi må ha med vogn til)? Eller er det fine plasser til å hvile? Erfaringer? ☺️ 

Hva gjør folk?

Anonymkode: 68b73...9f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde leid en sånn tralle til bagasje i parken så kan føttene hviles der 

Anonymkode: 67745...ae2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke erfaring sånn mtp hvilested, men siden dere uansett må ha med en vogn virker evnt ståbrett ut som en bedre løsning enn ekstra vogn. Har selv en på 2,5 som fortsatt sover i vogn, men han vil jo oftest gå selv, og jeg ville aldri dratt alene til et sted av typen med han før han sluttet med vogn, nettopp fordi det er tungvint å få med både han og vogn rundt omkring. Tenker det blir litt det samme når dere er to voksne men har nyfødt+vogn i tillegg.

Anonymkode: d5f4e...9af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for ståbrett. Men har dere nok plass i bilen, og vognen kan ligge sammenslått innerst i bagasjerommet, og kan hentes på parkeringsplassen ved behov, så kan det jo være at dere blir glad for det.Men ville ikke startet dagen med å ha den med inn i parken. 

Anonymkode: a2f6c...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ei reisetrille (tror den passer enda, Babyzen yoyo), men ikke ståbrett. Det må vi evt kjøpe. Vil tro vi får plass i bilen til reisetrilla. Så kanskje det blir enkleste løsning å ha den i bagasjerommet å eventuelt hente bare i tilfelle ☺️ takk for svar!

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske lange avstander der. Det finnes sånne ståbrett med et lite sete, dere kan jo vurdere å kjøpe det istedet? Jeg ville tatt med trille men siden dere allerede har vogn tenker jeg det er like greit å bruke den til begge barna på noe måte. Kan godt hende ståbrett er nok altså spørs jo litt på barnet deres. 

Anonymkode: 6cb9a...649

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er store avstander der. Var der med en snart 6 åring og en på 3 år og 3 mnd i fjor. Tok ikke med vogn og gikk helt greit dag 1, men bestemte oss for å leie tralle/sykkelvogn der de to neste dagene. Det er varmt og lange dager og fint med noen avbrekk. Skal tilbake i år, og tror muligens vi skal det i år også, nå som 4 år og 3 mnd! fint å kunne ha sekk/bag og litt div oppi der uansett.

Anonymkode: 8200d...272

• Liker 1
Skrevet

Det er stort og lange avstander, MEN det er veldig mange plasser man kan sitte ned for en hvil 😊

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville tenkt at det var greit å ha med ei vogn. Ikke minst hvis han trenger en dupp, 4 dager i dyreparken med alt som hører med høres kjempeslitsomt ut! Babyzen yoyo kan jo legges ned i ryggen, ville definitivt gått for den. Ta den bare med i parken først som sist, deilig å ha sekker og diverse i den

Anonymkode: 31731...b24

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har ei reisetrille (tror den passer enda, Babyzen yoyo), men ikke ståbrett. Det må vi evt kjøpe. Vil tro vi får plass i bilen til reisetrilla. Så kanskje det blir enkleste løsning å ha den i bagasjerommet å eventuelt hente bare i tilfelle ☺️ takk for svar!

Ts

Leie vogn er det billigste og enkleste 

AnonymBruker
Skrevet

Her delte alle 3 barna på vogna til minstemann. Barna er 7, 6 og 2 år. 
jeg selv gikk over 20 000 skritt per dag der. Tenk hvor mange skritt barna går når de løper litt i forveien, løper tilbake, løper på lekeplassen osv osv osv. 

Anonymkode: 52ce9...d15

AnonymBruker
Skrevet

Vi leide sykkelvogn. Veldig ålreit å ha alle tingene våre i den også. 

Anonymkode: f967c...de4

AnonymBruker
Skrevet

Vi leide en sånn tralle med 4 hjul. En ting er nå at det er langt for små bein å gå, men det er tungt å bære på sekker og. Første dagen leide vi en tretralle med to hjul, den var tung og vanskelig. Så vi leide en tralle med fire hjul de andre dagene. Utrolig deilig å ha ting og tang i den, og barna kunne sette seg oppi for å ta pauser fra å gå ved behov

Anonymkode: 48bb1...d04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en sykkelvogn vi hadde med. Plass til litt diverse+ eventuelt da 3åringen ved behov. 

Anonymkode: 357ef...983

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...