AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Noen som har det, og har tips til hvor kjøpe charms/links? Går det greit å kjøpe Firenze links, eller er de annerledes? Tenkte på gave til ei jeg vet har Nomination armbånd. Anonymkode: 7f896...e70
AnonymBruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Jeg har fått tak i hos en lokal gullsmed, men var innom flere som ikke hadde. Ser de har på nett også, men kjekt å slippe porto. Det var veldig populært ifjor, men kanskje det er på vei ut? 🤔 Noen her som har slikt armbånd? Anonymkode: 7f896...e70
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Er mange som selger på nett. Fysisk butikk kommer an på hvor du bor? Anonymkode: 24118...41a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Åpent Hus på Vinderen har mange ulike links! Jeg har bestilt flere derfra 😊 Anonymkode: be1b0...a08 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #5 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åpent Hus på Vinderen har mange ulike links! Jeg har bestilt flere derfra 😊 Anonymkode: be1b0...a08 Ja, jeg så de har. Hvilke har du bestilt? Jeg tenker litt på bursdagsstein (min er peridot), og kanskje noe med opal. Hjerter er også fint. Gullsmed Frisenberg på Lillehammer har, både i butikk og på nett. Mestergull har vel også i de fleste butikker. Har googlet og funnet endel, men takk for svar! 👌 Anonymkode: 7f896...e70
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Det TS spør om er om de passer Nomination/ Firenze? Fikk et sånt for 30 år siden, snodig at det kom tilbake. Interessant å høre om lenkene passer over merker Anonymkode: 0747c...8da 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Ja Firenze og nomination passer sammen Anonymkode: 52129...a87 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja Firenze og nomination passer sammen Anonymkode: 52129...a87 Så bra, - takk ifra TS også! 👍 Anonymkode: 7f896...e70
AnonymBruker Skrevet 11. juli #9 Skrevet 11. juli Er disse fortsatt i motebildet? Er de kanskje tidløse? Lurer på å kjøpe til meg selv, liker tanken på å bygge det opp med links som er personlige. Anonymkode: 015bb...2fa
AnonymBruker Skrevet 11. juli #10 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er disse fortsatt i motebildet? Er de kanskje tidløse? Lurer på å kjøpe til meg selv, liker tanken på å bygge det opp med links som er personlige. Anonymkode: 015bb...2fa De har kommet tilbake ihvertfall, og kjenner flere som bruker de. Jeg følger ikke så nøye med på moten, men de er å få tak i flere steder. Det er akkurat det med links som gjør de personlige som jeg synes er så fint også. Man bestemmer selv hvordan armbåndet skal de ut. Dessuten er det kjekt å ønske seg til jul og bursdag, selv om hver links koster endel. De er å få i gull, sølv og med ulike edelstener, men grunnmaterialet er i rustfritt stål. Anonymkode: 7f896...e70 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #11 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): De har kommet tilbake ihvertfall, og kjenner flere som bruker de. Jeg følger ikke så nøye med på moten, men de er å få tak i flere steder. Det er akkurat det med links som gjør de personlige som jeg synes er så fint også. Man bestemmer selv hvordan armbåndet skal de ut. Dessuten er det kjekt å ønske seg til jul og bursdag, selv om hver links koster endel. De er å få i gull, sølv og med ulike edelstener, men grunnmaterialet er i rustfritt stål. Anonymkode: 7f896...e70 Ja, er en butikk her i byen (Shine i Trondheim - en skikkelig luksus -og nisjebutikk) som selger de. Og jeg her et gavekort derfra på 3000kr, så tenkte å bruke noe av det på et slikt. Ikke kjøpe alle links med en gang, litt av sjarmen er jo å samle. Jeg er heller ikke så opptatt av trender, jeg synes bare de er fine. Jeg er dessuten over 50 år, så jeg har funnet min stil sånn generelt ellers. Anonymkode: 015bb...2fa 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #12 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, er en butikk her i byen (Shine i Trondheim - en skikkelig luksus -og nisjebutikk) som selger de. Og jeg her et gavekort derfra på 3000kr, så tenkte å bruke noe av det på et slikt. Ikke kjøpe alle links med en gang, litt av sjarmen er jo å samle. Jeg er heller ikke så opptatt av trender, jeg synes bare de er fine. Jeg er dessuten over 50 år, så jeg har funnet min stil sånn generelt ellers. Anonymkode: 015bb...2fa Jeg er også over 50 år, og dette passer like godt til oss som de yngre. Shine har nettbutikk også, så der kan du kikke litt på hva de har inne. Fant ut det da jeg googlet.😊 https://shineshop.no/collections/nomination Anonymkode: 7f896...e70
AnonymBruker Skrevet 11. juli #13 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er disse fortsatt i motebildet? Er de kanskje tidløse? Lurer på å kjøpe til meg selv, liker tanken på å bygge det opp med links som er personlige. Anonymkode: 015bb...2fa Man kan da like disse armbåndene uansett om det er inn eller ikke Jeg har sånt armbåndene og bryr meg svært lite om mote Anonymkode: 46768...d9b
AnonymBruker Skrevet 12. juli #14 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Man kan da like disse armbåndene uansett om det er inn eller ikke Jeg har sånt armbåndene og bryr meg svært lite om mote Anonymkode: 46768...d9b Hun har skrevet at hun ikke er så opptatt av trender/mote. Og jeg tenker disse er tidløse, men vet ikke om de har vært å få tak i helt siden sist de var populære? Hvis ingen kjøper de så går de vel ut av sortimentet. Opplevde det på en butikk jeg var innom, men da fikk jeg de veldig billig pga. at de skulle selges ut. Anonymkode: 7f896...e70
AnonymBruker Skrevet 12. juli #15 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hun har skrevet at hun ikke er så opptatt av trender/mote. Og jeg tenker disse er tidløse, men vet ikke om de har vært å få tak i helt siden sist de var populære? Hvis ingen kjøper de så går de vel ut av sortimentet. Opplevde det på en butikk jeg var innom, men da fikk jeg de veldig billig pga. at de skulle selges ut. Anonymkode: 7f896...e70 det vet jeg ikke jeg følger som sagt ikke på sånt, det kan hende man fikk kjøpe dem i utlandet før naomi armebånd kom til oslo Anonymkode: 46768...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #16 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2026 den 20.14): Ja, jeg så de har. Hvilke har du bestilt? Jeg tenker litt på bursdagsstein (min er peridot), og kanskje noe med opal. Hjerter er også fint. Gullsmed Frisenberg på Lillehammer har, både i butikk og på nett. Mestergull har vel også i de fleste butikker. Har googlet og funnet endel, men takk for svar! 👌 Anonymkode: 7f896...e70 Jeg bestilte bl.a. en med en blå halvmåne på gullfarget bakgrunn, en med en rosa blomst, en med en glitrende firkløver og en med et kirsebær. Har en del på armbåndet fra flere år tilbake, gøy at det har kommet tilbake igjen! Jeg har jo aldri lagt det bort, men nå er det så lett å finne nye deler til det 👏🏻 Anonymkode: be1b0...a08 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #17 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg bestilte bl.a. en med en blå halvmåne på gullfarget bakgrunn, en med en rosa blomst, en med en glitrende firkløver og en med et kirsebær. Har en del på armbåndet fra flere år tilbake, gøy at det har kommet tilbake igjen! Jeg har jo aldri lagt det bort, men nå er det så lett å finne nye deler til det 👏🏻 Anonymkode: be1b0...a08 Så mye fint!🤩 Det er mye å velge i, så er vanskelig å bestemme seg synes jeg. Jeg kjøpte denne firkløveren hos en gullsmed igår. Anonymkode: 7f896...e70 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli #18 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (På 12.7.2026 den 23.29): Så mye fint!🤩 Det er mye å velge i, så er vanskelig å bestemme seg synes jeg. Jeg kjøpte denne firkløveren hos en gullsmed igår. Anonymkode: 7f896...e70 Den var kjempefin! Her er bilder av de jeg bestilte: Enig i at det er vanskelig å velge, og jeg synes også enkelte har litt stiv pris i forhold til størrelse/funksjon. Men det er gøy, da - og det blir jo brukt 👏🏻 Anonymkode: be1b0...a08
AnonymBruker Skrevet 14. juli #19 Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Den var kjempefin! Her er bilder av de jeg bestilte: Enig i at det er vanskelig å velge, og jeg synes også enkelte har litt stiv pris i forhold til størrelse/funksjon. Men det er gøy, da - og det blir jo brukt 👏🏻 Anonymkode: be1b0...a08 Så fine! 🤩 Ja, prisen er litt stiv, men det er vel pga. sølv, gull, edelstener osv. Jeg har sett de til 3 for 2 på Black Friday og Morsdag/Valentine (sjekket fb-poster fra gullsmeder tilbake i tid), så det er lurt å passe på. 👍 En har også 10% rabatt for kundeklubbmedlemmer hele tiden. Disse armbåndene er også fine å bruke til hverdags, så blir ikke liggende i en skuff. Anonymkode: 7f896...e70
Orillsen7 Skrevet 16. juli #20 Skrevet 16. juli Hosjosefine.no har et godt utvalg av charms/links til Nomination armbåndene. https://share.google/rkUrYqDzUDdsEL6qi 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå