Gå til innhold

Hva er pinlig

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Atforelskelsenbleavslørt.var.det.aller.verste.

Menogså,hvis,pappa,tullet,med,folk,gjerne,gutter,på,min,alder.

At,deee,lo,og,syntes,det,var,morsomt,betyddee,særdeleslite..

(Sorry,trøbbel,md,tastaturet)

Endret innlegget så sidebredden ikke ble så viiiiiiiiid ;)

Usikker

-modde-

Endret av Usikker
Videoannonse
Annonse
Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Atforelskelsenbleavslørt.var.det.aller.verste.

Menogså,hvis,pappa,tullet,med,folk,gjerne,gutter,på,min,alder.

At,deee,lo,og,syntes,det,var,morsomt,betyddee,særdeleslite..

(Sorry,trøbbel,md,tastaturet)

:ler: du gleder deg nok til nytt tastatur. Gjorde juicen alt dette? :ler:

Endret av Usikker
Skrevet

Husker selv jeg var på besøk hos en som hadde egen hybel (jeg var vel nærmere 16 år, da..) Vi var en gjeng som alltid var samlet hos han for å se på film.

Plutselig sto mamma i døra med to store, hjemmelagde pizzaer. Jeg trodde jeg skulle dø av skam...... Men alle de andre syntes selvsagt det var kjempestas!

Treffer den dag i dag gamle kompiser som husker godt at mamma var kjempekul kom med "verdens beste pizza". Men selv syns jeg det bare var flaut......hvorfor? Det aner jeg ikke :ler:

Skrevet

Overivrige foreldre var dødsflaut. Ellers husker jeg at mamma avslørte hvem jeg var forelsket i da jeg gikk i 5-6 klasse og da ville jeg helst synke gjennom gulvet......... He he he

Skrevet

Jeg har endret på "Frysepulver" sitt innlegg og sitatet i "Miloine" sitt innlegg.

Forumsiden ble så veeeeeeldig breeeeeeed ;)

Usikker

-moderator-

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har endret på "Frysepulver" sitt innlegg og sitatet i "Miloine" sitt innlegg.

Forumsiden ble så veeeeeeldig breeeeeeed  ;)

Usikker

-moderator-

Takk, takk :) Jeg tenkte jeg kunne endre mitt selv, men siteringen ville vel ikke blitt endret likevel, så da droppet jeg det :)

Skrevet

forelskelse var flaut, og da var det flaueste at den man var forelsket i fant ut av det.

å kjøpe undertøy/bind var flaut.

alt med foreldre var flaut, spesielt at man møtte venner når man var med foreldre på butikken eller i byn.

Det var mye man syns var flaut den gang og der man skulle ønske at man kunne forsvinne fra jordens overflate hurtigst mulig :flau:

Det var veldig flaut når voksne spurte hvordan det gikk med kjærligheten og om det var noen greie gutter i klassen.

Gjest Gjest1
Skrevet

Her er ting til jeg gjør til og med flaut selv om vi er hjemme, og ingen ser det. Skriver under på at alt tydeligvis er flaut.

Det at alt med foreldre er flaut er vel en del av løsrivelsesprosessen. Det er bare å bite tennene sammen. Snart blir alt så mye verre sies det. :ler:

Skrevet

på en elevkveld (elever fra 4 til 6 klasse), hadde jeg mannet meg opp i over en time, før jeg gikk bort til en av "kjekkasene" i sjette klasse, å spurte om han ville danse med meg, han snudde seg så vidt, og slang fra sæg et "næh!" det var kjempeflaut!!!

og småbrødre som kommer springende i et familieselskap med dagboka til ei stakkars forelska jente og hyler ut om hva han har lest....

å bli med mor på butikken for å få kjøpt mine første bind... og i det mamma holder opp to pakker og sier "hvilken vil du ha...?" går kjekkasene fra klassen forbi... *flaut!*

eller om jeg hadde venner på besøk og pappa ertet mamma, og kløp henne i rumpa, eller kysset henne... kjempeflaut for meg...

og det var kjempeflaut om mamma kom bort til meg når jeg sto sammen med klassen og skulle være bestevennine...

Skrevet (endret)

Når pappa kom med tørre vitser!! :klaske: Pappa har så utrooolig dårlig humor!

En venninne av meg skulle spise middag hos oss for første gang - vi hadde pizza. Vi var riktignok en 13-14, men jeg nevner det likevel. Når maten kom på bordet og vi var i gang med spisingen kommenterte mamma maten (hun gjør alltid det), og sa "den var god. Men den kunne vært litt mer stekt, slik at bunnen ble litt mer stiv og sprø. Den var liksom litt... slapp." Hvorpå pappa kjapt svarer: "Ja, du liker'n stiv og sprø!" :hakeslepp::ler:

En annen klassiker som kommer (i forskjellige varianter) hver eneste jul, og andre anledninger der hele familien er samlet, eller hvis vi har gjester:

Mamma kommenterer dessert: Ja, isen var helt perfekt! Det var lurt å ta den opp av fryseren midt under middagen, for nå er den ikke så hard at det ikke går an å ta av den.. Men den har liksom ikke rukket å bli sausete heller, den var akkurat passe myk! :)

Pappa svarer: Vet du hvilken is som IKKE skal være myk? Penis!!! *og ler rått*

:murvegg:

En annen gang hadde jeg besøk av en jente som het Ramona. Vi var oppe i 2. etasje, og mamma og pappa var nede og lagde middag. Vi gikk ned for å skjekke når maten var ferdig, og finner pappa på kjøkkenet -syngende av full hals

"Raamoooona..!!! Ingen kviiiiiiinne, er som deeg!!!!!!"

Det var superflaut.

Endret av Lemming
Skrevet

Jeg husker best at foreldre var flaut, særlig mamma når hun avsluttet hver setning med "vennen min".

Også syns jeg det var flaut å være flink til ting. Husker i femte eller sjette klasse at vi skulle skrive opp tre ting hver vi var flinke til..... det ble mange "jeg er flink til å være dum" eller "jeg kler å være stygg" og lignende. I sjetteklasseavslutninga fikk jeg i oppgave å spille solo på blokkfløyte, for som musikklæreren min sa (foran hele klassen) så var jeg en racer på blokkfløyta! Dritflaut, for blokkfløyte var jo bare såååååå nerdete.....

være grei mot småsøsken ble heller ikke sett på som veldig kult, eldre søsken derimot var det om å gjøre å henge seg på......

Og pubertet selvfølgelig.....

Skrevet

Ja, å være flink var faktisk gaanske flaut!

Husker vi skulle skrive en stil av et eller annet slag, og jeg gikk i en klasse som generelt hadde et lavt nivå.. Læreren ble iallefall dritimponert over stilen min, og ba meg om å lese den høyt. Jeg ville ikke, så da leste han den høyt. Og sa høyt i klassen at han skulle skrive ut en ekstra kopi og henge den på lærerværelset!! :grine:

Skrevet

Haha, ja, det med å være flink var skikkelig skammelig! Jeg husker den årlige, store sykkeltesten da jeg gikk i 6. klasse. (Man skal sykle en løype, lærere står rundt omkring og krysser av om man går av sykkelen over fotgjengerfelt, sykler på riktig side osv) Jeg var livredd for å få mest poeng i klasssen, så jeg prøvde å gjøre ALT feil under hele løypa. Gikk på feil side av sykkelen, rakk ikke ut hånda når jeg skulle svinge osv. Håpløst.

Også husker jeg på skolediskoen samme året, når faren min var vakt (Guuuuuud, det var flaut!), han og de andre foreldrene hadde blitt enige om at musikken var for høy, så han gikk inn i danserommet og ba elevene som var ansvarlige for musikken dempe lyden. Det var skikkelig pinlig!!

Også den gangen jeg var på juletrefest med foreldrene mine da faren min plutselig forsvant og dukka opp som julenisse.. Alle barna kjente igjen stemmen til faren min og ropte at "det er faren til "Svart Katt""! Flaut.

Skrevet
Når pappa kom med tørre vitser!!  :klaske:    Pappa har så utrooolig dårlig humor! 

En venninne av meg skulle spise middag hos oss for første gang - vi hadde pizza.  Vi var riktignok en 13-14, men jeg nevner det likevel.  Når maten kom på bordet og vi var i gang med spisingen kommenterte mamma maten (hun gjør alltid det), og sa  "den var god.  Men den kunne vært litt mer stekt, slik at bunnen ble litt mer stiv og sprø. Den var liksom litt... slapp."  Hvorpå pappa kjapt svarer:  "Ja, du liker'n stiv og sprø!"  :hakeslepp:    :ler:

En annen klassiker som kommer (i forskjellige varianter) hver eneste jul, og andre anledninger der hele familien er samlet, eller hvis vi har gjester:

Mamma kommenterer dessert:  Ja, isen var helt perfekt!  Det var lurt å ta den opp av fryseren midt under middagen, for nå er den ikke så hard at det ikke går an å ta av den..  Men den har liksom ikke rukket å bli sausete heller, den var akkurat passe myk!  :)

Pappa svarer:  Vet du hvilken is som IKKE skal være myk?  Penis!!!  *og ler rått* 

:murvegg: 

En annen gang hadde jeg besøk av en jente som het Ramona.  Vi var oppe i 2. etasje, og mamma og pappa var nede og lagde middag.  Vi gikk ned for å skjekke når maten var ferdig, og finner pappa på kjøkkenet -syngende av full hals

"Raamoooona..!!!  Ingen kviiiiiiinne, er som deeg!!!!!!"

Det var superflaut.

:grine2: Jeg ler så jeg griner! Humoren til faren din er såå morsom, når det ikke er ens egen far og man er tenåring..... ;) :grine2:

Fantastisk mange bra historier. Husker godt at det var flaut å få pupper og mensen, men mamma ordnet det så diskret at det gikk bra. Pappa derimot var den som elsket å få oss søskna flaue. :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...