Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mitt hode så blir vi alle litt fotball-fans nå som Norge er i VM. Før VM startet så brydde samboer seg katten i fotball, jeg ville kjøpe drakter og være litt supporter. Men han syns det var bare tull, var bare noen idioter som sprang etter en ball. 

Nå er vi på ferie og tilfeldigvis møtte vi på noen bekjente. Dem spurte om vi ville bli med å se kamp. Her er også mange norske på ferie-destinasjonen. Under kampen sitter samboer å hoier å klapper, uten at det er noe spennende som skjer. Gauler ut av det blå. Folk ser dumt på han. Plutselig reiser han seg opp å ror midt under kampen. Altså, han later som han er interresert, men det slår helt feil vei 🫣 

Anonymkode: 4138b...85b

• Liker 1
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I mitt hode så blir vi alle litt fotball-fans nå som Norge er i VM. Før VM startet så brydde samboer seg katten i fotball, jeg ville kjøpe drakter og være litt supporter. Men han syns det var bare tull, var bare noen idioter som sprang etter en ball. 

Nå er vi på ferie og tilfeldigvis møtte vi på noen bekjente. Dem spurte om vi ville bli med å se kamp. Her er også mange norske på ferie-destinasjonen. Under kampen sitter samboer å hoier å klapper, uten at det er noe spennende som skjer. Gauler ut av det blå. Folk ser dumt på han. Plutselig reiser han seg opp å ror midt under kampen. Altså, han later som han er interresert, men det slår helt feil vei 🫣 

Hvorfor bli flau over hva andre gjør? 

Anonymkode: c9608...4a4

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som om han gjør narr av dere 🤣 som er forståelig.

Anonymkode: 295ca...abc

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han prøver desperat å late som han er interessert stakkar😆 Hadde blitt flau selv. 

Anonymkode: 21ed7...c4d

• Liker 1
Skrevet

Finnes da ikke noe mer Harry enn å SE på fotball eller sport generelt.

Man blir jo soss skikkelig med Tesla eller skinnvest og tresko i forhold 🤣🤣

Men du var Go'🥰,skal ha for den 

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Høres mer ut som om han gjør narr av dere 🤣 som er forståelig.

Anonymkode: 295ca...abc

Nei, det er ikke forståelig. Det er bare usjarmerende med folk som mener de er berettiget til å gjøre narr av andre. Det er mye verre med noen som føler for å latterliggjøre enn at noen ikke har forstått de sosiale kodene. Førstnevnte er jo bevisst slemt. Sistnevnte er mer hjelpeløst og flaut. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Under kampen sitter samboer å hoier å klapper, uten at det er noe spennende som skjer. Gauler ut av det blå. Folk ser dumt på han

Høres mer ut som flatfyll enn som fotballinteresse. 

Anonymkode: d93c3...f37

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Er det endel øl innabords her? 😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Føler ikke at han gjorde narr av andre. Men mer at han prøvde å late som han var meget fotball-interresert. I dag er han plutselig på jakt etter Norge-drakt.. Som for øvrig jeg ville bestille før vm startet, men han mente var som å kaste penger ut vinduet. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Føler ikke at han gjorde narr av andre. Men mer at han prøvde å late som han var meget fotball-interresert. I dag er han plutselig på jakt etter Norge-drakt.. Som for øvrig jeg ville bestille før vm startet, men han mente var som å kaste penger ut vinduet. 

Han virker som en litt klein type😅 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han virker som en litt klein type😅 

Folk i dag blir flau for ingenting

Ikke ta livet så seriøst

Man trenger ikke stivpynta vinterhage langs gangstier for at andre skal se pynten din

Er viktigere ting i livet enn og bry seg om hva andre syns

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han bare er ute etter oppmerksomhet og trur han er kul og tøff eller noe… Vil at alle skal ro med når han setter i gang… Alder? 

Anonymkode: 73f1a...9dd

AnonymBruker
Skrevet

Er litt hyggelig at nesten hele nasjonen klarer å stå samlet rundt noe.

Men på en annen side så må jeg være litt enig med deg. Hører mange diskusjoner rundt omkring, fra personer som tror dem har kunskap om fotball bare grunnet dem har sett noen kamper i vm. Man hører jo at personen ikke kan en dritt og ja er litt flaut. 

Men som sagt, en hel nasjon står samlet så får det heller bare være litt flaut fra enkelte.

Anonymkode: 3b3a8...72e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2026 den 12.30):

Skjønner at du er flau. Han dummer seg ut 

Anonymkode: 316b9...66e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2026 den 12.30):

Hehe morsomt 

Anonymkode: 0faed...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Vi blir ikke alle supportere, unnskyld men fotball er ikke gøy for alle. Er bra dere er glade og håper for laget sin del de vinner, men denne sosiale affæren hvor vi alle skal bli en heiende masse, faller ikke naturlig for meg. Blir lei av at det er fotball hele året på jobb, å nå har det nådd ekstreme høyder der sommeren er kapret av fotball. Når jeg googlet hvor lenge det vil vare siden det aldri tar slutt, fikk jeg klaus.

Anonymkode: b15cc...14c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Høres ut som han bare er ute etter oppmerksomhet og trur han er kul og tøff eller noe… Vil at alle skal ro med når han setter i gang… Alder? 

Anonymkode: 73f1a...9dd

Hvis jeg hadde gjort noe sånt så hadde jeg hatt det gøy med reaksjonene jeg hadde fått, enda bedre om kusinen min hadde gjort det så jeg kunne stått på avstand og sett på henne drite seg ut 🙈

Anonymkode: 0faed...c5e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er litt hyggelig at nesten hele nasjonen klarer å stå samlet rundt noe.

Men på en annen side så må jeg være litt enig med deg. Hører mange diskusjoner rundt omkring, fra personer som tror dem har kunskap om fotball bare grunnet dem har sett noen kamper i vm. Man hører jo at personen ikke kan en dritt og ja er litt flaut. 

Men som sagt, en hel nasjon står samlet så får det heller bare være litt flaut fra enkelte.

Anonymkode: 3b3a8...72e

Det er dere som er de vi er flaue av. Det går begge veier. I mine øyne dummer han seg ikke ut, han gjenspeiler hvordan dere ser ut.

Anonymkode: b15cc...14c

Skrevet

Men kjære vene, er det ikkje lov å ombestemme seg? Er det ikkje kjekt at han no deler gleda saman med deg?🇧🇻️ Prøv å snu tankegangen litt! Berre kjekt når folk lagar litt liv,  med mindre det er heilt fyllerør sjølvsagt... Eg ville prøvd å legge vekk at du plutseleg blei flaut og leita etter drakt saman med han. 

Eg syns roinga var ein heilt dust ide heilt til eg hørte heile stadion ro. Det er jo dødskult! Så eg ombestemte meg. Og ror med🤭

AnonymBruker
Skrevet

Roo rooooooo roooooooo

Anonymkode: a827e...5ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...