Julie 16 Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Har fått hcg som har sunket nå til 13000 .. skullle vært uke 6. venter på gynoklog time for og få en tablett for og få det ut .. har hørt den er ekstrem smertefull , er det noen med erfaring? jeg har ikke begynt og blø.. og fosteret har nokk stoppet i uke 4 og vokse .. så de sa det beste er få en tablett og få medisinsk spontan abort . … men jeg er så redd for smertene ..
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #2 Skrevet 47 minutter siden Trist at du må oppleve dette. Jeg har opplevd missed abortion et par ganger og tatt tablettene (cytotec). De gir deg også smertestillende. Smertene må du leve med uansett om du venter på at det kommer ut naturlig, eller tar tablettene. Jeg syns ikke smertene var ekstreme. Anonymkode: ba9b7...ae6
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #3 Skrevet 41 minutter siden Veldig trist at det gikk slik❤️ Man får normalt med seg diverse smertestillende medikamenter og gode instruksjoner på når de skal tas. Fortell gynekologen/helsepersonrllet at du er redd for smerter! Anonymkode: 42141...844
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #4 Skrevet 41 minutter siden Julie 16 skrev (28 minutter siden): Har fått hcg som har sunket nå til 13000 .. skullle vært uke 6. venter på gynoklog time for og få en tablett for og få det ut .. har hørt den er ekstrem smertefull , er det noen med erfaring? jeg har ikke begynt og blø.. og fosteret har nokk stoppet i uke 4 og vokse .. så de sa det beste er få en tablett og få medisinsk spontan abort . … men jeg er så redd for smertene .. Nei. Kjente ikke noe smerte, bare at det blødde. Anonymkode: 3b04d...943
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå