AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Er medlem av en gruppe på FB som heter "Svindlere i Norge". Må si jeg blir overrasket over hvordan tilsynelatende vanlige mennesker bare driter i normal anstendighet! Hva er det som foregår i hodet på noen som synes det er innafor å bare TA penger/eiendeler fra andre? Er tillitssamfunnet en saga blott? Hvorfor er det noen som ikke klarer å forholde seg til "samfunnskontrakten"? Jeg ser at flere som ikke gjør opp for seg også er medlemmer av Kvinneguiden. Om du leser dette: TA DEG SAMMEN!! Anonymkode: 7caff...0df
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Du tror altså dette er noe nytt i dagens samfunn ? 😂 Anonymkode: bd8da...f35
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Det er utlendinger fra Baltikum og blant de norske er det de som har penger til narko. Anonymkode: e485c...b51
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tror altså dette er noe nytt i dagens samfunn ? 😂 Anonymkode: bd8da...f35 Nei, det tror jeg ikke. Men det er åpenbart et økende problem nå som vi har digitale plattformer. Og folk har tydeligvis sluttet å skamme seg. Anonymkode: 7caff...0df
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er utlendinger fra Baltikum og blant de norske er det de som har penger til narko. Anonymkode: e485c...b51 Nja...ikke alltid. Ser en del "Åshild 36 år" som selger samme kjolen til flere personer også. Anonymkode: 7caff...0df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå