Gå til innhold

Barnevennlige campingplasser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenkte oss på ferie med campingvogn og to barn på 6 og 8 år. Vi bor på Lillehammer og kunne tenkt oss en tur til Sverige, og kjøre så vi tar slutten av ferien på sørlandet. Noen som har tips til fine campingplasser i Sverige og ellers rundt i Norge? Gjerne ved sjøen 😊

Anonymkode: 2a944...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://hafsten.se/

En kjempefin campingplass. Vi har vært dere flere ganger og skal tilbake i år også. Veldig barnevennlig og nær sjøen. Anbefales.

• Liker 1
Skrevet

Har hørt mange har trivdes godt på Daftö

https://www.dafto.se/no

De har riktignok utviklet konseptet mye, så kan hende synes noen det er «too much».

Furustrand i Tønsberg vet jeg noen som dro til hvert år da barna var små. Rett ved siden av en stor og populær familiestrand

https://furustrand.no/

AnonymBruker
Skrevet

Moisand- Grimstad har jeg hørt mye bra om. 

Anonymkode: 90d2a...c53

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker å dra til Orsa. Trives svært godt der, langgrunn sandstrand, lekeplasser, fin plass å sykle, ikke lange avstander til Leksand og Mora for flere aktiviteter. More og Leksand har også campingplasser, Rattvik er et koslig lite sted også. 

Anonymkode: 12505...f45

• Liker 1
Skrevet

Marivold camping på Fevik/Grimstad er veldig fin. 
Ellers var vi på bilferie i Sverige i fjor, og brukte denne siden for å finne campingplasser for natten. Fin side med god forklaring til hvert sted. 

AnonymBruker
Skrevet

Rognstranda camping like ved Langesund er veldig fin.

atropos skrev (7 timer siden):

Marivold camping på Fevik/Grimstad er veldig fin. 
Ellers var vi på bilferie i Sverige i fjor, og brukte denne siden for å finne campingplasser for natten. Fin side med god forklaring til hvert sted. 

Hvordan er det for barn på Marivold? Jeg har sett litt på den, men synes kanskje det ser ut som det ikke er noe særlig til badeplass der?

Anonymkode: db9ac...c8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Rognstranda camping like ved Langesund er veldig fin.

Hvordan er det for barn på Marivold? Jeg har sett litt på den, men synes kanskje det ser ut som det ikke er noe særlig til badeplass der?

Man bader bare i sjøen? Fin badeplass på paradisbukta et lite steinkast ifra. Fin skog å leke i, lekeplass på selve campingen. Vi synes det er fint der. Og hvis man ønsker å dra i dyreparken en dag er det ikke langt å kjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
atropos skrev (17 minutter siden):

Man bader bare i sjøen? Fin badeplass på paradisbukta et lite steinkast ifra. Fin skog å leke i, lekeplass på selve campingen. Vi synes det er fint der. Og hvis man ønsker å dra i dyreparken en dag er det ikke langt å kjøre. 

Jeg tenkte på om der er strand? Vi bader selvsagt i sjøen, men har ikke svømmedyktige barn så er avhengig av relativt barnevennlige badeplasser hvor det helst ikke er brådypt og gjerne sand.

Har dere vært på Moysand?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...