AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Finnes det brukbare datingapper hvor man kan chatte med andre mennesker uten at det koster noe? Anonymkode: f0874...37c
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden De mest populære er vel gratis? Tinder, Hinge. Man kan betale for å se hvem som gir deg likes uten at du har liket dem, men sveipe og matche får du jo uansett. Anonymkode: f92b7...531
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Ja du har både tinder og hinge bla. Anonymkode: 9350c...4cb
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Facebook dating, der traff jeg mannen jeg er sammen med for to år siden. Det som er så fint med den tjenesten er at facebookvennene dine kan ikke finne deg der. Og det var gratis. Men jeg har som sagt ikke vært der på to år. Mener å huske at det er samme app som facebook også. Anonymkode: b570f...958
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Og Facebook dating. Anonymkode: 9350c...4cb
lise1234 Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og Facebook dating. Anonymkode: 9350c...4cb Aldri hørt om? Gjerne vite mer
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden lise1234 skrev (34 minutter siden): Aldri hørt om? Gjerne vite mer https://www.facebook.com/dating Anonymkode: 9350c...4cb
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Du kan chatte med andre på de fleste datingapper uten at det koster noe, men du ønsker vel å chatte med noen uten at den andre personen har liket/matchet med deg? Anonymkode: 955a1...dd9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå