Wonderwoman Skrevet 26. april 2006 #21 Skrevet 26. april 2006 Det kunne aldri falt meg inn å ta bort alt, jeg er jo ingen jentunge heller... Men jeg vokser bikinilinjen pluss litt til, og er alltid velfrisert Gutter som krever glattbarberte kvinnekjønn kan jeg klare meg fint uten. En ekte mann takler en kvinne med litt hår. Å holde seg velstelt er en selvfølge, både for kvinner og menn. Buskas er ikke bra uansett kjønn.
Gjest Binna Skrevet 26. april 2006 #22 Skrevet 26. april 2006 Jeg har aldri vært helt glattbarbert, og jeg har aldri fått klager. Men jeg holder skauen nede. Har prøvd å barbere alt håret under noen ganger, men det stakk noe sinnsykt..
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #23 Skrevet 26. april 2006 Velfrisert er da like bra som barbert.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #24 Skrevet 26. april 2006 Hallo. Det finnes da ikke fasitsvar på om man skal være glattbarbert, "fristert" eller hva. Smak og behag og det der. Jeg for min del, kunne ikke bry meg mindre om hva som er "trendy" eller ikke, det at jeg barberer meg som jeg gjør er utelukkende fordi jeg trives best med det selv. Og jeg får heller ikke noe problemer med huden av den grunn heller. Så da finnes det menn som foretrekker det samme som meg, og de som ikke gjør det. Og jeg liker godt at menn gjør det samme faktisk
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #25 Skrevet 26. april 2006 Kikk litt på denne artikkelen av hudlege Ole Fyrand. http://www.aftenposten.no/helse/article1110947.ece Tror nok det går litt over stokk og stein hos folk når det gjelder dette glattbarberingshysteriet.
Polluela Skrevet 26. april 2006 #26 Skrevet 26. april 2006 Kikk litt på denne artikkelen av hudlege Ole Fyrand. http://www.aftenposten.no/helse/article1110947.ece Tror nok det går litt over stokk og stein hos folk når det gjelder dette glattbarberingshysteriet. ← Enig! Folk må for all del velge selv, men tror ikke alle er klar over dette. Tror folk som ikke får problemer av å barbere seg tilhører unntaket som bekrefter regelen, og at de fleste som barberer seg tror at plagene er en pris de må betale for å være "fresh". Kjipt at barbering har fått den statusen.
punktom Skrevet 26. april 2006 #27 Skrevet 26. april 2006 Så lenge det ikke er en urskog der nede bryr jeg meg fint lite.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #28 Skrevet 26. april 2006 Å nei og nei.. Det er den sikreste måten å ødelegge underlivet på Ok. Jeg har enda ikke hatt NOEN problemer med underlivet på grunn av dette. Det være seg irritasjoner, nupper eller annet. Han mener at intimbarbering gjør det seksuelle samspillet mindre spennende og fordypende. Herligheten.....hva kan HAN si om hva JEG mener er spennende og fordypende?? dette er noe det ikke finnes et fasitsvar på, som en opplest og vedtatt teori i legevitenskapen eller annet. Dette handler KUN om personlig preferanse. Og jeg kan legge til at for min del, så virker det at jeg barberer meg på den måten at sexlivet blir MER spennende, ikke mindre. Det reduserer sjansen for å få en ordentlig orgasme Vel, statistisk så kanskje - jeg kan ikke bestride det. Men verken for meg eller de jeg har snakket med har dette virket negativt på antall orgasmer. Heller motsatt, siden man tross alt oftest gjør det fordi man føler sexlivet blir bedre. Hvis du vil ha et tørrere og dårligere sexliv med redusert sjanse for å nå de store høyder, er intimbarbering å anbefale Igjen, mitt sexliv har ikke blitt dårligere av å intimbarbere meg, verken blitt "tørrere" eller noe
Gjest pijah Skrevet 27. april 2006 #29 Skrevet 27. april 2006 Neida. Det er på tide at fenomener fjortisguttene har hengt seg opp i, ikke framstår som det eneste riktige. ← Alltid er det guttene som skal få skylda.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #30 Skrevet 27. april 2006 Alltid er det guttene som skal få skylda. ← Ja, for jenter hadde nok ikke glattbarbert seg i den omfatningen vi ser, hvis ikke de følte at det var et "krav" fra mange det annet kjønn. Egentlig er det ikke så mange gutter/menn som krever glattbarbert som vi tror, det er bare det at de som har fått dette på hjernen støyer så fælt med sitt budskap.
punktom Skrevet 27. april 2006 #31 Skrevet 27. april 2006 (endret) Ja, for jenter hadde nok ikke glattbarbert seg i den omfatningen vi ser, hvis ikke de følte at det var et "krav" fra mange det annet kjønn. Egentlig er det ikke så mange gutter/menn som krever glattbarbert som vi tror, det er bare det at de som har fått dette på hjernen støyer så fælt med sitt budskap. ← Ja, jenter er noen utrolig uselvstendige individ som bare gjør hva menn vil de skal gjøre... Endret 27. april 2006 av punktom
forelzka Skrevet 27. april 2006 #32 Skrevet 27. april 2006 Hvorfor må vi mene noe om hvordan andre skal se ut nedentil? Jeg brukte å frisere, men har gradvis gått over til helt barbert. Dette fordi det passer MEG best! Og jeg har ikke fått et dårligere sexliv av det heller. Mye bedre, faktisk! Tørrere sex? Hvem kom på det? Her er det til tider vårflom!!! Og det av den enkle grunn at jeg trives med barbert høne.... Men det er MEG! Hvis andre trives med dusk, så for all del... Jeg skal ikke mene noe om det. Hva andre menn mener om barbert høne har aldri hatt noe å si for meg. Jeg og sambo trives med høna mi - og jeg trives med hans barberte stake
T.S Skrevet 27. april 2006 #33 Skrevet 27. april 2006 Kikk litt på denne artikkelen av hudlege Ole Fyrand. http://www.aftenposten.no/helse/article1110947.ece Tror nok det går litt over stokk og stein hos folk når det gjelder dette glattbarberingshysteriet. ← Slike greier har det vært flere av. er flere litt "røde kvinner" som også har uttalt seg i lignende former... Felles for dem er jo at de syvende og siste bare har peil på teori her. Og den stemmer ofte ikke med praksis. Det vet jo de som faktisk barberer seg....
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #34 Skrevet 27. april 2006 Ja, barberer meg kun for at han skal være fornøyd. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: KLOVN!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #37 Skrevet 27. april 2006 Så mennene våre takler alle varianter, bare de får den inn?
T.S Skrevet 27. april 2006 #38 Skrevet 27. april 2006 Så mennene våre takler alle varianter, bare de får den inn? ← Nei. Noen av oss synes masse hår der nede er som hår på ryggen.....
Gjest Matz Skrevet 27. april 2006 #39 Skrevet 27. april 2006 Nei. Noen av oss synes masse hår der nede er som hår på ryggen..... ← Denne diskusjonen for-og-imot handler vel egentlig ikke om full bush som alternativ til fullstendig glattbarbert. En gylden middelvei er som regel det vi menn vil ha. For øvrig har jeg litt hår på ryggen, og det har jeg absolutt ingen tanker om å fjerne det. Har fått litt for mange positive tilbakemeldinger fra kvinner til det...
forelzka Skrevet 27. april 2006 #40 Skrevet 27. april 2006 For øvrig har jeg litt hår på ryggen, og det har jeg absolutt ingen tanker om å fjerne det. Har fått litt for mange positive tilbakemeldinger fra kvinner til det... ← Jeg har tidligere ment at hår på ryggen til en mann må være det aller kvalmeste som finnes, men nå vet jeg bedre Har verdens flotteste kjærest med hår på ryggen Han har en flott rygg! Men så skal jeg ikke ha ryggen hannes i munnen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå