AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:27 #1 Skrevet onsdag kl. 09:27 Wegoy Hei. Skal ta første stikk med wegoy i dag. Er det farlig begynne på, er det risiko for allergisk reaksjon første gang? Legen sa noe om at man kan spare penger . Vist man bruker samme nøllen eller noe flere ganger. Noen som vet hva han tenkte på her? Takk Anonymkode: ca1c5...265
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:08 #2 Skrevet onsdag kl. 16:08 Legen tenkte nok på at om du kjøper en 0,5 mg, menner på 0,25 mg kan du bruke en 0,5 spørøyte i 2 mnd (8 injeksjoner). Jeg har brukt sprøyta i 3 år og har svært lite komplikasjoner. Det eneste jeg kommer på nå er at jeg ikke kan ta den rett før sengetid. Da ligger jeg våken hele natta... Anonymkode: 5ca6e...7f5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:12 #3 Skrevet onsdag kl. 16:12 Du skal selvsagt ikke bruke samme nåla flere ganger. Det du kan gjøre er å kjøpe flere nåler og ta mindre doser for at den skal vare lenger. Anonymkode: 82c83...228 1
mommyaka Skrevet onsdag kl. 16:18 #4 Skrevet onsdag kl. 16:18 Det følger jo med nåler... alltid ta ny nål Det du kan spare på er klikker metoden..på hvor mye mg du skal bruke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå