ToveM Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Hva er det med USA som stadig lager sine egne produsjoner av Europeiske serier/filmer som Doc Martin - Best medicine?
Summer Breeze Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli Det er vel det at Amerikanere ikke kan lese undertekster, så de må enten dubbe eller lage en ny. Jeg forsøkte å se den Amerikanske versjonen av Øyenvitne nå nylig, og den var forferdelig dårlig, lignet ikke på den norske serien. Men den Danske Forbrydelsen fikk de til, den mener jeg er bedre enn den Danske.
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli Summer Breeze skrev (47 minutter siden): Det er vel det at Amerikanere ikke kan lese undertekster, så de må enten dubbe eller lage en ny. Jeg forsøkte å se den Amerikanske versjonen av Øyenvitne nå nylig, og den var forferdelig dårlig, lignet ikke på den norske serien. Men den Danske Forbrydelsen fikk de til, den mener jeg er bedre enn den Danske. Doc Martin er en britisk serie, så der snakker de engelsk Anonymkode: 41b0e...311
Summer Breeze Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Doc Martin er en britisk serie, så der snakker de engelsk Anonymkode: 41b0e...311 Jøss. utrolig merkelig.
sofie777 Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli Ghost har de jo etter hvert laget flere versjoner av, både fransk og australsk etter den britiske og amerikanske. Jeg har bare fått med meg sistnevnte og synes den er god. Skal jeg nevne "Hodet over vannet", nei, den har jeg ikke sett noen versjoner av. De lager jo nye versjoner av egne filmer også, 4 versjoner av A Star is Born, for eksempel. Løvenes konge og mange andre Disney-tegnefilmer, så den listen blir etter hvert kjempelang!
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli sofie777 skrev (10 timer siden): Ghost har de jo etter hvert laget flere versjoner av, både fransk og australsk etter den britiske og amerikanske. Jeg har bare fått med meg sistnevnte og synes den er god. Skal jeg nevne "Hodet over vannet", nei, den har jeg ikke sett noen versjoner av. De lager jo nye versjoner av egne filmer også, 4 versjoner av A Star is Born, for eksempel. Løvenes konge og mange andre Disney-tegnefilmer, så den listen blir etter hvert kjempelang! Løvenes konge filmene er begge fra samme land Anonymkode: e6226...606
sofie777 Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Løvenes konge filmene er begge fra samme land Anonymkode: e6226...606 Se setningen "De lager jo nye versjoner av egne filmer også"
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli Andre land gjør det samme, inkludert Norge. Det er helt vanlig å endre innholdet for å passe sin egen kultur. Anonymkode: 73de0...925
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå