Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det med USA som stadig lager sine egne produsjoner av Europeiske serier/filmer som Doc Martin - Best medicine?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 31b65...816

Skrevet

Det er vel det at Amerikanere ikke kan lese undertekster, så de må enten dubbe eller lage en ny. Jeg forsøkte å se den Amerikanske versjonen av Øyenvitne nå nylig, og den var forferdelig dårlig, lignet ikke på den norske serien. Men den Danske Forbrydelsen fikk de til, den mener jeg er bedre enn den Danske.

AnonymBruker
Skrevet
Summer Breeze skrev (47 minutter siden):

Det er vel det at Amerikanere ikke kan lese undertekster, så de må enten dubbe eller lage en ny. Jeg forsøkte å se den Amerikanske versjonen av Øyenvitne nå nylig, og den var forferdelig dårlig, lignet ikke på den norske serien. Men den Danske Forbrydelsen fikk de til, den mener jeg er bedre enn den Danske.

Doc Martin er en britisk serie, så der snakker de engelsk

Anonymkode: 41b0e...311

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Doc Martin er en britisk serie, så der snakker de engelsk

Anonymkode: 41b0e...311

Jøss. utrolig merkelig.

Skrevet

Ghost har de jo etter hvert laget flere versjoner av, både fransk og australsk etter den britiske og amerikanske. Jeg har bare fått med meg sistnevnte og synes den er god.

Skal jeg nevne "Hodet over vannet", nei, den har jeg ikke sett noen versjoner av.

De lager jo nye versjoner av egne filmer også, 4 versjoner av A Star is Born, for eksempel. Løvenes konge og mange andre Disney-tegnefilmer, så den listen blir etter hvert kjempelang!

AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (10 timer siden):

Ghost har de jo etter hvert laget flere versjoner av, både fransk og australsk etter den britiske og amerikanske. Jeg har bare fått med meg sistnevnte og synes den er god.

Skal jeg nevne "Hodet over vannet", nei, den har jeg ikke sett noen versjoner av.

De lager jo nye versjoner av egne filmer også, 4 versjoner av A Star is Born, for eksempel. Løvenes konge og mange andre Disney-tegnefilmer, så den listen blir etter hvert kjempelang!

Løvenes konge filmene er begge fra samme land 

Anonymkode: e6226...606

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Løvenes konge filmene er begge fra samme land 

Anonymkode: e6226...606

Se setningen "De lager jo nye versjoner av egne filmer også" 

AnonymBruker
Skrevet

Andre land gjør det samme, inkludert Norge.

Det er helt vanlig å endre innholdet for å passe sin egen kultur.

Anonymkode: 73de0...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...