AnonymBruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Anbefales? Hvilken alder passer det for? føler det var så lite informasjon på nett om hva som faktisk tilbys der. Anonymkode: 52118...ea5
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Under 10 år. Er en park med mye grøntomeråder. Noen karuseller, klatrepark gocart og ett badeplass. Er rolig pga str på plassen. Anonymkode: b7116...386
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli Ikke så langt fra hjembyen min så vi var der ofte som barn, elsket det!! Passer hele barneskolen tenker jeg. Gode minner ❤️ den vogna som kjører gjennom fjellet og forteller eventyr er legendarisk Anonymkode: 781b6...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli Barn under 10. Greit å få meg seg Barnas Gård også, når man først er der. Anonymkode: 7893a...1d8 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli Jeg likte parken veldig godt da vi var med en på starten av barneskolen og en i barnehagealder. Nok lekesteder til den minste, og nok av litt «større» attraksjoner for den største! Anonymkode: f2747...961
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli Vi synes den er litt oppskrytt , helt grei park men ikke mer enn det. passer vel opp til 10-12 år Anonymkode: a1c6e...b79 2
aksase Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Anbefales? Hvilken alder passer det for? føler det var så lite informasjon på nett om hva som faktisk tilbys der. Anonymkode: 52118...ea5 Det passer for barn i alle aldre, tenker jeg. Har vært der et par ganger som voksen, og jeg synes det er mye fint å se og oppleve som voksen også. Noen aktiviteter er beregnet på mindre barn, og noen ting passer for både voksne og barn. Forbered dere gjerne, både voksne og barn, ved å lese noen gamle norske eventyr om troll, prinsesser og "Espen Askeladd", så får dere enda større utbytte av Hunderfossen ved at dere kan kjenne igjen figurer og scener fra eventyrene. Det er også et par andre museer på samme sted. Ligger et motor/bilmuseum ved samme parkeringsplass samt et vegmuseum med utstillinger og informasjon om veibygging i Norge. 2
kjærring Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Anbefales? Hvilken alder passer det for? føler det var så lite informasjon på nett om hva som faktisk tilbys der. Anonymkode: 52118...ea5 På hjemmesiden får du jo opp alt du kan gjøre der.. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #9 Skrevet 1. juli Var der i fjor som en del av ferien, barna var da 11 og 14 år. Var egentlig forberedt på at begge to skulle være for gammel, men jeg hadde veldig lyst å dra dit, så barna hadde ikke noe valg. Hadde dempet forventningene deres godt i forkant, men de koste seg begge veldig mye, og i etterkant var de glad for at jeg hadde dratt de med dit. Hadde lagt av en dag til Maihaugen, og en del timer til Norsk Vegmuseum. Vi likte begge deler godt, men våre barn er vant til museum og er blitt trent på de siden de var veldig små. Anonymkode: 2b59b...6da 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli #10 Skrevet 1. juli Vi drar dit nesten hvert år. Mine er nå 8 og 12, og han største gleder seg også i år. Jeg liker plassen fordi den er så åpen og stor, jeg klarer ikke at det blir for tett, folksomt og bråkete. De har ting som passer både for små og mellomstore barn vil jeg si. Anonymkode: 48851...1cb 1
atropos Skrevet 1. juli #11 Skrevet 1. juli Vi bor i nærheten og er der hvert år. Eldste er nå 13 og ikke like entusiastisk, men finner allikevel aktiviteter å gjøre som holder han opptatt hele dagen. 7 og 9 åringen elsker det. De kan ta alle attraksjoner og parken er ikke større enn at de kan løpe fritt. (De er selvsagt veldig godt kjent der siden vi er der såpass ofte.)
AnonymBruker Skrevet 1. juli #12 Skrevet 1. juli Veldig fin park. Er mest verdt pengene fra 5-12 år er min mening. Vi har to barn på 1,5 og 3 og skal ikke dra dit i år. De hadde nok kost seg de også, er masse for småunger å holde på med. Men det er ikke verdt pengene syns jeg. Da drar vi heller til bilmuseet i år, Lilleputthammer om et par år og Hunderfossen etter at eldste har begynt på skolen. Men tar man seg råd til det så passer det jo for alle aldre 😊 Anonymkode: 5d1c8...c50
AnonymBruker Skrevet 1. juli #13 Skrevet 1. juli Gå på hjemmesiden eller last ned appen så ser du alt som er der. Alt går jo etter høyde på barna. var der hvert år fra 2020-2024, sammen med andre familier. vi har barn født 2010-2020. Alle har storkost seg masse! Anonymkode: 2153b...f33 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #14 Skrevet 1. juli Jeg syns Hunderfossen er en trivelig park. Ikke det stresset som er i andre parker. Har vært der med både små og store barn og alle har en fin dag. Mye å gjøre/se i alle aldersgrupper. Anonymkode: 884bb...a70 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #15 Skrevet 1. juli Koselig park. Passer hvertfall opp til 10 år. Rolig stemning. Anonymkode: 1658b...49e
AnonymBruker Skrevet 2. juli #16 Skrevet 2. juli Er vel mest gøy om man er over 110 cm. Og enda mer gøy fra 120 cm. Men også mye koselig for yngre barn. Ser noen skriver opp til 10 år, jeg tenker 12. Men tenåringen kan også kose seg der. Og voksne såklart. Ville fått med meg forestillingene både i parken og på barnas gård. Det er et område med basseng også, har ikke vært innom der, men regner med det passer både små og store. Her kan du se hva som tilbys. Synes appen er fin, der kan du se kart og krysse av ting dere vil innom: https://hunderfossen.no/attraksjoner/?arstid=2&hoyde=2-3 AnonymBruker skrev (På 1.7.2026 den 6.22): Anbefales? Hvilken alder passer det for? føler det var så lite informasjon på nett om hva som faktisk tilbys der. Anonymkode: 52118...ea5 Anonymkode: 62019...425 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #17 Skrevet 2. juli Vi var der mange år med våre tre barn da de var litt yngre. Koste oss alle sammen! Jeg er enig i at det er morsomst når de er over 120cm, siden de da kan bruke alle aktivitetene. Ellers er det relativt god plass og fint å tusle rundt der en hel dag. Jeg vet ikke om de er der enda, men før var det griller der, så man kunne ta med egen mat. Vi gjorde det, for likte ikke så godt maten man fikk kjøpt.. Kjøpte heller is etterpå! Det er ganske dyrt hvis man er mange, men det er jo alle slike steder.. Vi pleide å kjøpe billige dag-2-billetter på vei ut, og så brukte vi neste dag ved bassenget. Da var det også mulighet til å gjøre de morsomste tingene flere ganger🙂 Anonymkode: 65019...e58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå