Gå til innhold

Hunderfossen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anbefales? Hvilken alder passer det for? 
føler det var så lite informasjon på nett om hva som faktisk tilbys der. 

Anonymkode: 52118...ea5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Under 10 år. Er en park med mye grøntomeråder.

Noen karuseller, klatrepark gocart og ett badeplass.

Er rolig pga str på plassen.

Anonymkode: b7116...386

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så langt fra hjembyen min så vi var der ofte som barn, elsket det!! Passer hele barneskolen tenker jeg. Gode minner ❤️ den vogna som kjører gjennom fjellet og forteller eventyr er legendarisk

Anonymkode: 781b6...e3e

AnonymBruker
Skrevet

Barn under 10. Greit å få meg seg Barnas Gård også, når man først er der.

Anonymkode: 7893a...1d8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte parken veldig godt da vi var med en på starten av barneskolen og en i barnehagealder. Nok lekesteder til den minste, og nok av litt «større» attraksjoner for den største!

Anonymkode: f2747...961

AnonymBruker
Skrevet

Vi synes den er litt oppskrytt , helt grei park men ikke mer enn det.

passer vel opp til 10-12 år

Anonymkode: a1c6e...b79

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det passer for barn i alle aldre, tenker jeg. Har vært der et par ganger som voksen, og jeg synes det er mye fint å se og oppleve som voksen også. Noen aktiviteter er beregnet på mindre barn, og noen ting passer for både voksne og barn. Forbered dere gjerne, både voksne og barn, ved å lese noen gamle norske eventyr om troll, prinsesser og "Espen Askeladd", så får dere enda større utbytte av Hunderfossen ved at dere kan kjenne igjen figurer og scener fra eventyrene.

Det er også et par andre museer på samme sted. Ligger et motor/bilmuseum ved samme parkeringsplass samt et vegmuseum med utstillinger og informasjon om veibygging i Norge. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På hjemmesiden får du jo opp alt du kan gjøre der..

AnonymBruker
Skrevet

Var der i fjor som en del av ferien, barna var da 11 og 14 år. Var egentlig forberedt på at begge to skulle være for gammel, men jeg hadde veldig lyst å dra dit, så barna hadde ikke noe valg. Hadde dempet forventningene deres godt i forkant, men de koste seg begge veldig mye, og i etterkant var de glad for at jeg hadde dratt de med dit.

Hadde lagt av en dag til Maihaugen, og en del timer til Norsk Vegmuseum. Vi likte begge deler godt, men våre barn er vant til museum og er blitt trent på de siden de var veldig små. 

Anonymkode: 2b59b...6da

AnonymBruker
Skrevet

Vi drar dit nesten hvert år. Mine er nå 8 og 12, og han største gleder seg også i år.

Jeg liker plassen fordi den er så åpen og stor, jeg klarer ikke at det blir for tett, folksomt og bråkete.

De har ting som passer både for små og mellomstore barn vil jeg si.

Anonymkode: 48851...1cb

Skrevet

Vi bor i nærheten og er der hvert år. Eldste er nå 13 og ikke like entusiastisk, men finner allikevel aktiviteter å gjøre som holder han opptatt hele dagen. 7 og 9 åringen elsker det. De kan ta alle attraksjoner og parken er ikke større enn at de kan løpe fritt. (De er selvsagt veldig godt kjent der siden vi er der såpass ofte.)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin park. Er mest verdt pengene fra 5-12 år er min mening. Vi har to barn på 1,5 og 3 og skal ikke dra dit i år. De hadde nok kost seg de også, er masse for småunger å holde på med. Men det er ikke verdt pengene syns jeg. Da drar vi heller til bilmuseet i år, Lilleputthammer om et par år og Hunderfossen etter at eldste har begynt på skolen. Men tar man seg råd til det så passer det jo for alle aldre 😊

Anonymkode: 5d1c8...c50

AnonymBruker
Skrevet

Gå på hjemmesiden eller last ned appen så ser du alt som er der. Alt går jo etter høyde på barna. 

var der hvert år fra 2020-2024, sammen med andre familier.

vi har barn født 2010-2020. Alle har storkost seg masse!

Anonymkode: 2153b...f33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...