Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uenighet mellom meg og min mann her. Hadde venninne over for å se kampen. Min mann var på trening, kommer hjem og tar en dusj, deretter kommer han i shorts og bar overkropp og setter seg ned i stuen. Vi er i 40 årene, og jeg synes ikke han trenger å komme i bar overkropp når jeg har besøk. 

Er jeg helt på jordet? 

Anonymkode: a568e...bfd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Greit at han gjør det men han bør kle på seg hvis du ber ham om det. 

Hvis han er veltrent og brun så er det vel bare koselig å se på en bar overkropp? 

Anonymkode: ae9d5...b25

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Greit at han gjør det men han bør kle på seg hvis du ber ham om det. 

Hvis han er veltrent og brun så er det vel bare koselig å se på en bar overkropp? 

Anonymkode: ae9d5...b25

Føler det passer bedre når man er yngre. Jeg hadde følt meg utilpass om jeg var i besøk og min venninne sin mann kom i bar overkropp. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg. 

Anonymkode: 2881c...93b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som heterofil kvinne setter jeg faktisk ikke pris på alle disse bare overkroppene overalt for tiden. Ser bedre ut med en t-skjorte på.

Anonymkode: 951df...825

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dønn ærlig svar: hvis mannen din er i ok/god form og ser bra ut, hadde det vært helt greit for meg både som gjest og som kone. Hvis han er ikke tar seg godt ut uten T-skjorte er historien en annen. Men det er meg.

Anonymkode: 675f6...f23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes man kler på seg når man får besøk sånn. Jeg hadde heller ikke surret rundt i bikini eller undertøy når han har besøk av kompisene sine selv om det også er helt naturlig å gå i. 

Anonymkode: 296e5...a31

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes man kler på seg når man får besøk sånn. Jeg hadde heller ikke surret rundt i bikini eller undertøy når han har besøk av kompisene sine selv om det også er helt naturlig å gå i. 

Det er akkurat det mitt argument også er. Man kler på seg når man har gjester.

• Liker 8
Skrevet

Man kler på seg når man har besøk. Jeg ville som gjest vært litt ukomfortabel - og det har ingenting med hvordan mannen ser ut å gjøre. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Verken om jeg var kona eller venninnen. Uavhengig av hvordan han ser ut. 

Men jeg skjønner poenget og tenker det koster han lite å ta på en T-skjorte. 

Anonymkode: d6aec...ff2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kjenner at det ikke er greit er det innafor å si diskret ifra der og da eller ta samtalen senere. Snur vi rollene til "Dama går rundt i BH etter dusjen- synes det er ubehaglig", blir det nok litt annerledes. 

Anonymkode: 47040...76d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere sittet ute på terrassen så hadde vel ingen brydd seg. Sol på kroppen....

Jeg hadde ikke brydd meg. 

Anonymkode: f89c0...905

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er han generelt en varm person? Så han gjerne vil kjøle seg ned etter trening og dusj, før han tar på klær?

Har i så fall full forståelse for det og støtter mannen din. Jeg ville heller ikke ha tatt på meg klær som gjorde at jeg begynte å svette rett etter dusj, eller gått glipp av VM-kamp. Det er ikke noe verre enn å være på stranda. 🤷‍♀️ 

Anonymkode: b1562...9ea

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg synes ikke du er på jordet. Selv er jeg av den meningen at det passer seg for menn å gå uten overdel på de samme tidene og stedene som det passer seg for kvinner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig påfunn. Du kan jo flashe titsene hvis han har besøk.

Anonymkode: 2e261...07c

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt over at mannen til en vennine hadde bar overkrop. Er jo helt vanlig... Hadde det vært en dame som sa mannen var sur fordi hun hadde et kort skjørt eller dyp utrigning, så tror jeg også svarene hade hørtes anderledes ut. I utgangspunktet er det ikke posetivt å ville kpntrolere partners kler.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det er ingenting naturlig med å gå i bikini. Normalt er det nok.

Anonymkode: 079e4...5b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ingenting naturlig med å gå i bikini. Normalt er det nok.

Anonymkode: 079e4...5b6

Jeg synes ikke det er rart at jeg har bikini på når jeg er ute i sola i hagen, men kommer det besøk så kler jeg på meg. Det er naturlig å ha på bikini når man soler seg, men ikke når man får besøk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr en periode. Hadde møttes noen uker, så skulle han hente meg med bil. Han satt da i bar overkropp. Han sa at om sommeren går han mest mulig i bar overkropp. Han er 57, utrent og overvektig. Stor mage, manboobs. Ser virkelig ikke bra ut i bar overkropp. Synes det er greit de går i bar overkropp på stranda, ved basseng og hjemme hos seg selv. Det gjelder uavhengig av hvordan kroppen ser ut. Og de som løper når det er varmt. Ellers tar det seg ikke ut. Han her hadde ett nærmest sykelig behov for å gå i bar overkropp. Greit man er avslappet i forhold til egen kropp, men det finnes grenser. 

Anonymkode: 5ebce...197

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes han at det er greit at du gjør det samme, når han har kompisenpå besøk? ;) 

Anonymkode: 287b6...c8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...