AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Redd for å ikke være fin nok, bra nok. Hvordan klare å tenke annerledes å tørre og date? Anonymkode: a01c3...ec2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Ikke date. Det beste er ekteskap eller alene. Anonymkode: a3ebb...f36 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni Ei deg selv. Vær gullet i ditt liv. Noe menn er dritheldige om de får lov til å låne. Hva er det verste som kan skje om de ikke finner deg bra nok? Situasjonen blir akkurat det samme som nå; du som er redd for å ikke være bra nok. Så hopp! Anonymkode: e5cdf...4a4 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Jeg tror nok det beste hadde vært å bytte om på ordene du bruker her. Det har ikke noe med bra nok eller ikke, men alt med å være riktig for hverandre eller feil. Og man kan være riktig for en som er feil for deg, og motsatt. Går du rundt og tenker at det handler om å være «bra nok», da har du allerede ødelagt masse for deg selv Anonymkode: 1c67e...fff 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni Hvis du ikke dater blir du bare eldre og styggere uansett. Ingenting blir bedre av å vente. Anonymkode: 79472...21a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Hva om du blir såret da? Det er jo ikke gøy, men verden går faktisk ikke under av det. Og kommer fra en som ble dumpet i år av en jeg så for meg noe langsiktig. Det er helt naturlig å være redd for avvisning, alle er det, så du er helt normal. Men den som intet våger intet vinner. Det er i hvertfall sikkert at du blir singel resten av livet om du ikke prøver. Anonymkode: eabd3...795
Strigiformes Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Redd for å ikke være fin nok, bra nok. Hvordan klare å tenke annerledes å tørre og date? Anonymkode: a01c3...ec2 Det vil alltid finnes noen som er penere, søtere, flinkere osv... Det du må huske på er at ingen av dem er nettopp deg. Du er helt unik akkurat slik du er, og det vil den rette mannen legge merke til. Tro meg. Han er der ute et sted. Han har bare ikke truffet deg enda ❤️ Er ikke det en inspirerende tanke? 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #8 Skrevet 30. juni Folk fant seg partnere før dating var et fenomen også. Gjør det på gammelmåten hvis du ikke vil date. Anonymkode: 9ee1a...242 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #9 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Redd for å ikke være fin nok, bra nok. Hvordan klare å tenke annerledes å tørre og date? Anonymkode: a01c3...ec2 Vær deg selv. Du vil ikke ha noen som ikke synes du er bra nok uansett. Anonymkode: fbf19...d46 2 1
Egutt Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Redd for å ikke være fin nok, bra nok. Hvordan klare å tenke annerledes å tørre og date? Anonymkode: a01c3...ec2 Jeg bare lurer.. tenker du slik om andre mennesker også? At fordi du ikke vil ha dem så er de ikke bra nok for deg? 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Redd for å ikke være fin nok, bra nok. Hvordan klare å tenke annerledes å tørre og date? Anonymkode: a01c3...ec2 Hvis man aldri våger så finner man i hvert fall aldri kjærligheten. Man kommer ingen vei uten å prøve. Det er kjempevondt å bli såret, men veldig mange greier ikke å unngå å bli det. Man finner ikke alltid den rette ved første forsøk. Tenk at du er bra nok som du er. Klem Anonymkode: fa338...00a
AnonymBruker Skrevet 1. juli #12 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Redd for å ikke være fin nok, bra nok. Hvordan klare å tenke annerledes å tørre og date? Anonymkode: a01c3...ec2 Jeg er i forhold og tenker det fremdeles. Det går ikke over. Anonymkode: 94b36...695 1
Mike Hawk Skrevet 4. juli #13 Skrevet 4. juli Hørte noen en gang si at man må elske seg selv før man har kapasitet til å elske noen andre.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli Det er uten betydning. Det som betyr noe er om hen er bra nok for deg. Og der har du lov å være litt kresen. Anonymkode: 749a5...447 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå