annev Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Har helseangst,så vennlig ikke vær ekle i svaret 😊oppdaget disse 2 sorte prikkene på neglen,og er redd det er tegn på noe farlig,noen som har peiling på hva det er? Hilsen bekymret🥲
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Små blødninger, helt vanlig Anonymkode: 8e5db...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni Det er småblødninger 🙂 Ikke noe å være bekymret for, de forsvinner av seg selv 🙂 Har slike selv 🙂 Anonymkode: f28ce...d51
annev Skrevet 30. juni Forfatter #4 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er småblødninger 🙂 Ikke noe å være bekymret for, de forsvinner av seg selv 🙂 Har slike selv 🙂 Anonymkode: f28ce...d51 Takk for svar,jeg får det innimellom, men ikke på samme negl hver gang.😀
annev Skrevet 30. juni Forfatter #5 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Små blødninger, helt vanlig Anonymkode: 8e5db...f7f Takk for svar.Jeg kan ikke huske å ha dunket eller skadet meg😀
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Kanskje du har slått negleroten. De vokser liksom ut med neglen. Anonymkode: cf1ca...70f
annev Skrevet 30. juni Forfatter #7 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje du har slått negleroten. De vokser liksom ut med neglen. Anonymkode: cf1ca...70f Er fæl å rive bort skinn ved neglbåndet.
AnonymBruker Skrevet 30. juni #8 Skrevet 30. juni annev skrev (24 minutter siden): Takk for svar.Jeg kan ikke huske å ha dunket eller skadet meg😀 De kan komme uten at du har dunket eller slått neglen 🙂 Anonymkode: f28ce...d51
annev Skrevet 30. juni Forfatter #9 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De kan komme uten at du har dunket eller slått neglen 🙂 Anonymkode: f28ce...d51 Er det farlig med blødninger som bare kommer uten å ha dukka neglen😀
AnonymBruker Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni annev skrev (46 minutter siden): Er det farlig med blødninger som bare kommer uten å ha dukka neglen😀 De kan komme av enkelte medisiner, men er veldig sjelden skumle 🙂 Anonymkode: f28ce...d51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå