AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Hei, jeg har hatt en intens kvalme i en ukes tid, det er såpass at det hemmer meg i hverdagen. Kommer i bølger, kan føle jeg begynner å bli bedre og så bam! jeg har ikke omgangssyke, jeg har ikke noe matintoleranser som jeg vet om (har blitt sjekket for noe). Ikke gravid. blir bedre av mat innimellom, verre andre ganger. Verre med fet mat kanskje. noen som vet hva dette kan være? Erfaringer? Ekstremt plagsomt! Hadde jeg ikke hatt angst for å kaste opp så hadde jeg nok gjort ddt flere ganger. Er der hvor det er like før. Føler meg syk, febersyk, og st jeg er ekstremt trøtt og sliten. Men null feber. Blir litt overrasket av det. svimmelhet og i varierende grad, ør og litt ute av meg selv.. Anonymkode: ef4d1...313
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Kan være alt fra angst til magevirus. Anonymkode: 478d5...996
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan være alt fra angst til magevirus. Anonymkode: 478d5...996 Magevirus kan altså sitte så lenge i? Selv om jeg ikke plages med magen? Kan ha utslag bare i kvalme? Anonymkode: ef4d1...313
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Jeg har mye kvalme i forbindelse med stress, migrene og mye annen hodepine. Såpass at jeg har fått kvalmestillende av legen. Anonymkode: f904f...17e
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Har du sjekket b-vit og d-vit hos legen i det siste? Anonymkode: edf14...c78
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Kan det være yersinia bakterien? Det er et utbrudd av det nå. I følge NHI er ikke kvalme og oppkast de vanligste symptomene, men det kan forekomme. En slik infeksjon varer mye lengre enn vanlig omgangssyke. Anonymkode: bd7f9...2ac
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har mye kvalme i forbindelse med stress, migrene og mye annen hodepine. Såpass at jeg har fått kvalmestillende av legen. Anonymkode: f904f...17e Plages verken med stress migrene eller noe sånt.. men kanskje høre om kvalmestillende om det ikke gir seg.. Anonymkode: ef4d1...313
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har du sjekket b-vit og d-vit hos legen i det siste? Anonymkode: edf14...c78 Ja sjekket for et pr mnd siden, var lav så har tatt tilskudd siden da Anonymkode: ef4d1...313
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan det være yersinia bakterien? Det er et utbrudd av det nå. I følge NHI er ikke kvalme og oppkast de vanligste symptomene, men det kan forekomme. En slik infeksjon varer mye lengre enn vanlig omgangssyke. Anonymkode: bd7f9...2ac Hmm hvem vet.. fikk dette dagen etter jeg hadde vært på sykehus (ikke pasient men pårørende), spiste deretter en hamburger og jordbær jeg trodde var skyllet .. dagen etter var jeg helt ferdig! Anonymkode: ef4d1...313
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå