AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Jeg har gått på Veoza den siste måneden på grunn av hetetokter/ svetting pga oa. Jeg har ikke merket stor forskjell synes jeg, men har heller ikke følt meg så varm som jeg vanligvis gjør og tenkte at det var tilfeldig og at pillene ikke virket noe særlig. Tok siste pille på søndag, og i går og i dag har det blitt kastet på meg med hetetokter og svette over hele kroppen, så det er tydelig at jeg trenger disse tablettene🫤 Trodde jeg skulle spare penger jeg, men det går ikke. Anonymkode: a2227...5f0
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Veoza har vært en livredder for meg og gjør at jeg fungerer i hverdagen! Men veldig dyrt 😭 Livet blir neste uutholdelig om jeg forsøker å slutte på de😫 Anonymkode: ffe57...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Veoza har vært en livredder for meg og gjør at jeg fungerer i hverdagen! Men veldig dyrt 😭 Livet blir neste uutholdelig om jeg forsøker å slutte på de😫 Anonymkode: ffe57...d2e Ja en liten tusenlapp i måneden merkes 🤨 Legen min sier at én dag i fremtiden blir den og de andre overgangsalder medisinene på blå resept. Hadde dette vært medisiner til menn, hadde de vært på blå resept allerede. Ts Anonymkode: a2227...5f0
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Veoza har vært livreddende for min del, fra å nesten ikke sove på natten pga hetetokter siste 10 årene…gått på de siden Mai, og jeg sover som et lite barn hver natt🙏🏻 Anonymkode: e1cfe...62f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå